Kokemuksia vichy-voiteesta raskausarpiin??
Hei vaan kaikille!
Luin äsken tuolta aihe vapaa-palstalta yhden kirjotuksen, jossa joku kertoi päässeensä eroon raskausarvista vichy-voiteen avulla. Onko kenellään muulla kokemuksia kyseisestä voiteesta? Onko se minkä hintaista? Ajattelin lähteä sitä ostamaan mitä pikimmin, jos se todellakin tehoaa!!? Voi kun ois ihanaa päästä ennen kesää kyseisistä arvista eroon:)Muita vinkkejäkin arpien pois saamiseksi otetaan vastaan!
Kommentit (2)
ja minusta toimii! Olen ollut ihan epätoivoinen vatsani kanssa, kun se on niin karsean näköinen. Esikoisesta vatsa jäi synnytyksen jälkeen normaalin näköiseksi, mutta tämä toinen isokokoinen vauva venytti vatsanahkaa sitten niin kamalasti, että siihen repeytyi kamalat raskausarpijuovat. Synnytyksestä on nyt jo reilu kahdeksan kuukautta ja varmasti aikakin on vaalentanut arpia, mutta uskon kyllä voiteellakin olleen osuutta asiaan. Arvet olivat leveitä ja kosketusarkoja pitkään, mutta ovat selvästi nyt haalistuneet ja pienentyneet. Ensimmäisen kerran käytin voidetta pari kuukautta synnytyksestä, mutta epäsäännöllisesti (silloin, kun satuin muistamaan), mutta nyt olen käyttänyt voidetta reilun kuukauden aamuin illoin tunnollisesti ja selvää parannusta on tapahtunut. En näistä arvista varmaan kokonaan eroon pääse, mutta parempi näin, kun ilman voidetta.
Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla. Tarkkaa hintaa en muista, mutta alle 30 euroa (yli 20 euroa kuitenkin) tuubi apteekissa maksaa.
ja olen käyttänyt sitä nyt muutaman päivän, joten tuloksia vielä vaikeaa sanoa, mutta toivotaan että toimii mullakin:)