Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin yli 4-kymppisenä todella vaikea keskittyä mihinkään, varsinkaan töihin

Vierailija
18.11.2024 |

Mistähän tämä voi johtua? Muistan kyllä, ettei keskittymiskykyni ole aikuisena koskaan ollut hyvä, mutta tämä on nyt aivan järkyttävää. Voiko esim. ADHD pahentua vanhemmiten, jos minulla se olisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
2/4 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vähän vajaa nelikymppisenä ongelmat keskittymisessä ja muistissa... myös joitain muita perimenopaussiin täsmääviä oireita on tässä muutaman vuoden sisällä tullut kuvioihin. Voisko sinulla johtua sellaisesta? Tietysti myös stressi, nukkuminen, ravinto ja muut perusjutut vaikuttaa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi vähän vajaa nelikymppisenä ongelmat keskittymisessä ja muistissa... myös joitain muita perimenopaussiin täsmääviä oireita on tässä muutaman vuoden sisällä tullut kuvioihin. Voisko sinulla johtua sellaisesta? Tietysti myös stressi, nukkuminen, ravinto ja muut perusjutut vaikuttaa paljon.

Voi hyvinkin muuten johtua tuosta, kun muitakin perimenopaussin oireita on ollut. Voi hirveää mitä kaikkea tässä joutuu sietämään. Helpottuukohan tuo keskittyminen jossain vaiheessa vai tätäkö se nyt on hautaan asti?

ap

Vierailija
4/4 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet, hae hormonikorvaushoitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi