"Ethän sinä edes juo.."
Olen törmännyt asiaan monesti varsinkin työpaikallani siihen että ihmiset luulevat etten joisi ollenkaan alkoholia.
En ole koskaan kertonut että olisin absolutisti, enkä myöskään ole kertonut millaisia känniviikonloppuja minulla on välillä ollut.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pidetään töissä sellaisena kunnollisena, raittiina, tervejärkisenä, ehkä vähän tylsänä perheenisänä. Hyvä työ isossa firmassa. Työsuhde S mallin Tesla, kivitalo ja kaksi lasta.
Tätä olenkin, töissä ja kotona.
Mutta vapaalla minusta paljastuu alkoholisti, sarjapettäjä jolla kymmeniä salasuhteita, satoja irtosuhteita, lisäksi pukeudun naiseksi ja alistun muutamalle tutulle miehelle ja naiselle bdsm hengessä. Jos tarjolla on, niin huumeetkin ok.
M44espoo
Vaimo katsoo läpi sormien?
Ei sitä ollut. Oli auto (huom. Tesla), talo (huom. kivi-) ja 2 lasta. En tajunnut, että ketä hän pettää? Työkavereita , autoa vai lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Kaveriporukassa on yksi ns. raivoraitis. Se on ollut sen jo 30 vuotta samalla hän on ylivoimaisesti porukan sairain tyyppi. Kokoajan jotain terveysongelmia. Ihan perus influenssojen lisäksi alkanut tulla vaikka minkälaista kroonista tautia ja sisuskaluja jouduttu leikkaamaan. Sairaslomalla vähintään kuukauden tai kaksi joka vuosi. Me muut pämpätään aina ihan huolella. Mutta kaikki muut ollaan perusterveitä.
Eli se, että raivoraitis olisi aina jotenkin terveempi kuin alkoholia nauttivat ei pidä paikkaansa.
Todennäköisesti on raitis sairauksiensa vuoksi. Ei sairas raittiutensa vuoksi.
Minua huvittaa, että minusta arvellaan samaa. Olen kai jotenkin "tiukkiksen" oloinen ja pikkujouluissa esimerkiksi olen juonut vain alkoholittomia. Tosiasiassa olen ollut suurkuluttaja yli 20 vuotta, joka päivä 6-10 annosta alkoholia ja viikonloppuna enemmän. Syy etten juo pikkujouluissa on, etten halua mokailla, juon mieluummin alkoholini yksin jolloin ei haittaa kuinka sekaisin ja outo olen.