Arvosteleeko kumppanisi ulkonäköäsi?
Olin 25-vuotias ja minulla oli muutamaa vuotta vanhempi miesystävä. Mies arvosteli ulkonäköäni muun muassa siitä, että käytin silmälaseja. Kärsin saamastani arvostelusta. Myöhemmin mies meni naimisiin. Hänen vaimonsa on rehellisesti puhuvien sivullisten mielestä paljon rumempi kuin minä. Naisella on miesmäiset kasvot: pitkä naama jossa pitkä nenä, kynityn näköinen tukka ja epätasaiset hampaat. Voisinko joten antaa miehelle palautetta siitä, että hän otti itselleen ruman näköisen vaimon vaikka piti tärkeänä minun kohdallani hyvää ulkonäköä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei arvostele, enkä minä arvostele häntä. Käsittämätön ajatus minulle, että joku on parisuhteessa arvostelijan kanssa.
Anna mielikuvitus-exäsi olla rauhassa.
Mies, joka arvosteli turhasta ulkonäköäni etsi itselleen uuden ruman naisen. Miksi luopui periaatteistaan, että naiselle ulkonäkö on tärkein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei arvostele, enkä minä arvostele häntä. Käsittämätön ajatus minulle, että joku on parisuhteessa arvostelijan kanssa.
Mies, joka arvosteli turhasta ulkonäköäni etsi itselleen uuden ruman naisen. Miksi luopui periaatteistaan, että naiselle ulkonäkö on tärkein?
Oliko hän koskaan nimenomaisesti sanonut, että ulkonäkö on TÄRKEIN?
Toisaalta, kuten nutunpyörittelijä Soini on sanonut, kai sitä aikuinen mies saa muuttaa mieltään.
Ex-mieheni arvosteli ulkonäköäni niin paljon, että sain ulkonäöstäni alemmuuskompleksin. Rehelliset sivulliset, ystäväni sanovat, että olen miellyttävän näköinen, kauniimpi kuin ex-miesystäväni uusi nainen. Ex-miehelleni oli tärkeintä naisen ulkonäkö. Jos lisää vertaillaan, niin minä olen yliopistokoulutuksen suorittanut ja ex-miesystävän nainen on ammattikoulun käynyt. Mitenkä saisin kuittailtua miehelle menneistä?
Mitä jos vaan jättäisit sen exäsi (jos sellaista nyt edes on) rauhaan? Myös tämän palstan, aihe ei liity seksiin.
Kiitos Ap, että otit kommentoitavaksi vakavampaa parisuhdeasiaa. Ole tyytyväinen, että pääsit eroon ex-miesystävästäsi, joka alisti sinua. Vaikutat sivistyneeltä ja miellyttävältä naiselta. Löydät pian uuden kaverin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaan jättäisit sen exäsi (jos sellaista nyt edes on) rauhaan? Myös tämän palstan, aihe ei liity seksiin.
Seurustelusuhteen kuuluvat seksiin. Ovat tosin asiallisempia aiheita kuin jokut peräaukon nuolemiset.
Jos kumppani arvostelee ulkonäköä, iske takaisin ja jätä hänet. Täydellistä ihmistä ei olekaan.
En olisi sellaisen kanssa, joka arvostelee ulkonäköäni. Nevö.
Tuntui pahalta, kun olin rakastunut mieheen ja halusin olla hänen silmissään kaunis, haluttava. Olin köyhä opiskelija eikä minulla ollut varaa kauniisiin vaatteisiin jne.,mutta mies halusi, että näytän kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntui pahalta, kun olin rakastunut mieheen ja halusin olla hänen silmissään kaunis, haluttava. Olin köyhä opiskelija eikä minulla ollut varaa kauniisiin vaatteisiin jne.,mutta mies halusi, että näytän kauniilta.
Minun näkemykseni asiaan on se, että sinällään on ihan kunnioitettavaa, jos jollain henkilöllä on hieno tyyli tai esimerkiksi taitoa ehostaa itsensä kauniisti, mutta mikä minua varsinaisesti kiinnostaa on se miltä nainen näyttää ilman vaatteita ja suihkusta tulleena.
Ei siis ole minkään valtakunnan rikos vaikkei olisikaan varaa vaatteilla ja meikeillä koreilla.
Toisaalta en myöskään ole mikään epärealistinen kauhistuja, että miten naiset näyttävät ihan erilaisilta ilman meikkejään ja tukevia vaatteitaan. Kauniilta näyttävät minun silmääni.
Minulla on erektiossa 13cm pitkä ja aika ohut kalu. Vaimoni välillä naureskelee kalulleni ja kehuu kuinka on joskus saannut mustalta mieheltä valtavaa kalua joka oli 30cm pitkä. En ymmärrä miksi sitten on kanssani.