Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seurustelukuviot etenee aikuisena?

Vierailija
30.03.2011 |

Kauanko tapaillaan ennen seurustelun alkamista ja sovitaanko siitä seurustelusta yleensäkään erikseen vai ajaudutaanko siihen vaan? Ja mitä se seurustelu aikuisena tarkoittaa? Ja miten tämä kaikki voi olla näin sekavaa ja vaikeaa, teininä ja nuorena oli paljon helpompaa. Nyt oon yli 30v.

Olen tutustunut mieheen, joka on todella kiinnostunut ja puhuu musta sen "omana", kutsuu kullaksi jne. vaikka ei seurustella vielä, luultavasti. :D Ja kiinnostunut olen kyllä, tietysti pelottaa sen seitsemän sataa asiaa.

Ihan pihalla oon näistä kuvioista!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viestiketju, mutta miten suhtautuisit mieheen joka asuu vaimonsa luona, mutta eivät ole enää intiimissä suhteessa. Mies etsii uutta🙁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis vielä naimisissa, mutta haluaa deittailla. Miten suhtaudun? Eikö siinä mene jo alkutekijöissään jotain pieleen..

Vierailija
24/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen omaavaa naista tapaillaan sellainen vuosi ja sen aikana ollaankin jo löydetty lapseton nainen.

Vierailija
25/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitunnilla (siis kahvitauolla) sanot työkaverille: "aletaanx olee?"

Vierailija
26/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen omaavaa naista tapaillaan sellainen vuosi ja sen aikana ollaankin jo löydetty lapseton nainen.

yh-jäte on todistettavasti parisuhdekelvotonta, joten ei sellaisen varaan kannata kovin pitkään laskea

Vierailija
27/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, varmaan sen mukaan mikä tuntuu luontevalta ja hyvältä. Muutenkin tuntuu, että nykyään luodaan joku "malli", mielikuva päähän, jonka mukaan homman pitäisi mennä, ja sitten kun se ei mene juuri kuin Jodelissa ja naistenlehdissä sanottiin että sen pitäisi mennä, toista ei kiinnosta riittävästi, hän ei ole tosissaan tms. tms. ja homma vihelletään poikki. Ei vastannut kaikkiin viestein 2 minuutin ja 56 sekunnin sisällä. Katsoi silmiin 1,2 sekuntia liian pitkään. Ei ole kertonut kavereilleen. 

Vierailija
28/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne etene. Ainakaan minulla siis :D

Sama käsikirjoitus ollut joka jutussa. Tavataan miehen kanssa pari kertaa, viihdytään hyvin toistemne seurassa, sitten harrastetaan seksiä, ja sen jälkeen mies joko katoaa äkillisesti, tai vaiheittain menettää kiinnostuksensa minuun. 

En tiedä mitä minun pitäisi olla tai tehdä, että joku oikeasti haluaisi minut. 

N40

Vierailija
29/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja ei ole vieläkään sovittu, että seurustellaan...

Musta tapailu on seurustelua siinä vaiheessa, kun esiinnytte parina ystävien ja sukulaisten edessä. Kokisin seurusteluun kuuluvaksi myös sen, että on päivänselvää että tavataan lähipäivinä tai että vietetään lomaa yhdessä tms. ELi tilanne ei ole enää se, että soittaakohan se mies vai pitäiskö mun soittaa tms.

Harvinaisen hyvin sanottu kerrankin! Monesti sanotaan keskustelupalstoilla että tapailu muuttuu seurusteluksi kun ei tapailla enää muita. Itse en sanoisi niin, koska en hyväksy edes tapailuvaiheessa useamman tapailua kerrallaan. 

Vierailija
30/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viestiketju, mutta miten suhtautuisit mieheen joka asuu vaimonsa luona, mutta eivät ole enää intiimissä suhteessa. Mies etsii uutta🙁

Kysyisin ekana vaimolta, että miehes puhuu tällaista, mikä tilanne sun mielestä on. Sen jälkeen tekisin vasta johtopäätöksiä mihinkään suuntaan. Toi on niin perustarinaa petturiäijiltä.

Vierailija
31/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tavataan,niin nussitaan..

Vierailija
32/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi.

33/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhdenkään miehen kanssa 'sopinut' että seukataan.

Kyllä sen sitten huomaa kun ollaan kimpassa ja jollei huomaa niin sitten ei olla.

Vierailija
34/34 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis vielä naimisissa, mutta haluaa deittailla, koska vaimo on häntä pettänyt. Miten suhtaudun? Eikö siinä mene jo alkutekijöissään jotain pieleen..

Niin sitä mieltä olin itsekin, tytär joka parikymppinen sanoo ettei siinä mitään, ajattelin että ylireagoin

Mies hakee lämpöä ja koskettelua.hööö..mistä näitä löytyy? Milloin pitää hälytyskellot soida? Voihan naimisissa olevatkin löytää uuden kumppanin nykypäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan