Miks tuet ei nouse kun palkat?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Aika mälsää tällaiset jokapäiväiset typerät aloitukset. Ei jokaista aivopierua tarvitse ilmoittaa, vaikka kuinka syrjäytynyt yksinäinen luuseri olisi.
Köyhäkun ansaitsee ihmisarvoisen elämän ja siihen tarttee rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mälsää tällaiset jokapäiväiset typerät aloitukset. Ei jokaista aivopierua tarvitse ilmoittaa, vaikka kuinka syrjäytynyt yksinäinen luuseri olisi.
Köyhäkun ansaitsee ihmisarvoisen elämän ja siihen tarttee rahaa
Joo, sopiva tukitaso olis joku 80-90% keskipalkasta. Sillä pärjäisi
Onko palkat nousseet? Miehen palkka laski 4:llä eurolla/h vuoden takaiseen.
Niin, että kannustettaisiin lisää lorvimaan veronmaksajien rahoilla? Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun lisää tukii kiitos
turpaa lisää sulle.onko kiva elää tosi pienellä rahalla ? maan hintatasoon suhteutettuna tosi pienellä nauraa koht kaikki sulle.
9 euroa päivässä on riittänyt kohta 20 vuoden ajan. Miksi palkkojen pitäisi nousta??
- kokoomuslainen yritäjä
Vierailija kirjoitti:
9 euroa päivässä on riittänyt kohta 20 vuoden ajan. Miksi palkkojen pitäisi nousta??
- kokoomuslainen yritäjä
ai mulla 21e tunti.lopeta paskan puhuminen ja eti säkin töitä.
Korkean inflaation aikaan tukia nostettiin 3,5 %. Samaan aikaan palkat ei nousseet yhtään.
Toki sitten keväällä palkoista neuvoteltiin, mutta ei noin suuria nostoja saatu palkkoihin.
Joten mistähän ap nariset...
Ap:n otsikko jo kertoo miksi ap on tukiloinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n otsikko jo kertoo miksi ap on tukiloinen.
turpaaa tollasii rottii ja ulos maasta.
nolo tyyppi kertoo elävänsä pienien tukien varassa.ja mainostaa sitä vielä.minä naisena pysyn kaukana tollaisista vätyksistä.