siis voi v*ttu mä jäädyn...
kiva kun ei täällä martinlaaksossa tuu lämmintä vettä ja patterit on kylmiä... nyt mä kiroon sitä päivää kun p*erkele syntyperäisenä stadilaisena muutin VANTAALLE!!!!
Kommentit (18)
ja kuluu myös sähköä kohtuu kivasti :D
joku tollanen ihme lämpöputki mikä hehkuu kun on kuuma.. se vaan päälle koko yöx.. voiskohan sitten sähkölaskusta pummaa alennusta :) no pääasia et muksut ei jäädy...
toivottavasti.. kiva pestä ton 3kk vauvan kakkoja kylmässä vedessä :( ap
Esim. tietokonehan tuottaa lämpöä. Voisitteko nukkua samassa huoneessa, jossa on monitori ja kone päällä koko yön?
ei oo paljoo meillä ylimäärästä rahaa.. :(
Leivo oikein urakalla, niin johan huusholli lämpiää. Tai tee nuotio olkkarin lattialle, kuten venäjällä on tapana.
äidille.. kyllä maalaiset varmaan nauraa :) t. ap
poksahtelee jo lamput katoissa.. menin makkariin ja yritin laittaa lampun päälle ja poks.. sitten menin hetken päästä olkkariin ja laitoin valoa ja taas poks.. ei kai uskalla enää katkaisijoihin koskee.. mitä ihmettä toi on...johtuuko sekin kylmästä?
onnex sentään noi mitkä valmiix oli jo päällä sentään toimii.. ap
Mä ainakin olen aina tykännyt nukkua makuupussissa, kun siellä pysyy sisällä kehon lämmittänyt ilma, tosin kun peiton kanssa.
nekin valvoo tosi myöhään..kolistelee yms.. ja se muija aina joskus yrjöilee yöllä... ap
...täälläkin jäädytään, vedet meni jääkylmäksi alkuillasta ja Vantaalta olen!! :DD Onneksi Hesaan muuttamassa, jo riittää tää kurjuus...
Ps. Tuntuu kivalta kun lattia on kylmä ja kaikki ikkunat vetää :P.
nyt toimii jo lämmin vesi ja patteritkin on jo haaleen lämpimiä :)
Ja nyt on onneksi jo lämpimämpää!
eli lämpöä piisaa :( täytyy varmaan pukee 3,5v esikoiselle ja 3kk vauvalle toppahaalarit yöx... lämmitys kai alkaa toimii vasta aamulla... ja paljonhan täällä siinä vaiheessa on lämpötila :(