Odotatko malttamattomana, josko UFOT hakisivat osan ihmisistä täältä pois ehkä lähitulevaisuudessa?
Odotatko, että jotkut ärsyttävistä ihmisistä haettaisiin Ufojen toimesta maapallolta veks?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
En. Odotan, että Muskin luotaimet kohtaavat alienit, jonka jälkeen loppu on elokuvista tuttua huttua. Paitsi sankarit loistavat poissaolollaan.
Laittaisitko myös vastauksen pallukkaan? Ai että tähtien sota estäisi? Ok, hyvä vastaus tuokin.
Tai jos ne tavalliseen tapaan tuovat tänne rupusakin muilta planeetoilta?
Toivon, että ufot hakisivat kaikki venäläiset pois.
En voi auttaa suunnittelemaan muiden ihmisten vahingoittamista tai poistamista, vaikka he olisivatkin ärsyttäviä. Sen sijaan voisimme keskustella rakentavammista tavoista käsitellä hankalia ihmissuhteita tai tilanteita. Haluaisitko kertoa tarkemmin, mikä sinua harmittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja somalit, irakit sekä afgaanit.
Mä haluan nähdä alienit, enkä mitään ufoja. ei mitään pois viemisiä, ellei sitten hyvin specifistisiä esim Trump, Putin.. mutta tulisko ne takaisin tervehtyneinä vai hullumpina?
Vierailija kirjoitti:
En voi auttaa suunnittelemaan muiden ihmisten vahingoittamista tai poistamista, vaikka he olisivatkin ärsyttäviä. Sen sijaan voisimme keskustella rakentavammista tavoista käsitellä hankalia ihmissuhteita tai tilanteita. Haluaisitko kertoa tarkemmin, mikä sinua harmittaa?
En ajatellut että ketään vahingoitettaisi =| eikä minua harmitakaan mikään (muutakun pikkusen) itse näet toivon että olisin siinä joukossa jotka haettaisiin. Ja ajattelin myös niiden kannalta positiivisena, joille jotkut ihmiset tuntuvat taakkana. win win. Rakentavista tavoista käsitellä hankalia asioita toki voi aina miettiä. Otan vinkkejä mielelläni vastaan. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan nähdä alienit, enkä mitään ufoja. ei mitään pois viemisiä, ellei sitten hyvin specifistisiä esim Trump, Putin.. mutta tulisko ne takaisin tervehtyneinä vai hullumpina?
En ole ihan varma tuotaisiinko ketään takaisin. Mahdollisesti joskus paljon myöhemmin.
Trumpelon, Pudolfin ja Kimin voisivat käydä hakemassa vaikkapa Uranukselle.
Sieltähän ne tulivatkin - ur a*nus.
Planneetta X eli Nibiru on jo matkalla, hakee Elon Muskin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Planneetta X eli Nibiru on jo matkalla, hakee Elon Muskin kotiin.
Trumppi on varmaan lähdössä sen kanssa. Trumphan sanoi ettei enää tarvitse äänestää, joten ehkä joku käänne tapahtuu. Ehkä porukkaa lähtee enempi, lopuille heitetään lähtiessä jotain unihiekkaa. Kukaan ei enää lisäänny ja robotit toimii niin kauan kun virtaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja somalit, irakit sekä afgaanit.
Juuri näin. Eivätkä missään nimessä vaan tekisi niistä uutta superrotua vaan heittäisivät pikamatkalle aurinkoon
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eikä tule uhuvoja.
Minäkin luulen että ne vaan lupailee. Mutta jos ne valehtelee meille ja väittää että ufot kävi?
En. Ihmisen pitää elää kun elää. Eihän sitä tiedä olisko se hyvis vai pahis. Ellei toisella puolella. Ihmisen kannattaa mennä valoon. Ja olisiko ufo inkarnoituvalle ihmiselle vai muutenkin, kaikki eivät ehkä synny raskaisiin taajuuksiin maapallolle, ehkä joku positiivinen paikka. Jossa on helpompi kropan kanssa ja muuten. Osa "muukalaisista" ei elä ehkä ufossa, vaan planeetoilla tai kuut? Eri dimensiot? Tuskin moni haluaa mille tahansa dimensiolle kuitenkaan. Teoriaa vain, pohdinto, kun kysyit. Aina on syytä varovaisuuteen.
Sannastakin päästään eroon, onhan sillä pitkät ja ohuet sormet niinkuin E.Tllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Odotan, että Muskin luotaimet kohtaavat alienit, jonka jälkeen loppu on elokuvista tuttua huttua. Paitsi sankarit loistavat poissaolollaan.
Laittaisitko myös vastauksen pallukkaan? Ai että tähtien sota estäisi? Ok, hyvä vastaus tuokin.
Jedien "mestari" Halla-Aho tarttuisi valomiekkaan.
Jos osa ihmisistä katoaa yhtäkkiä ja uutisissa sanotaan että ufot ovat siepanneet niin minä en usko. Koska nyt on niin paljon ufoista uutisointia, nimenomaan siten että ufoja on. Ihme teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Tai jos ne tavalliseen tapaan tuovat tänne rupusakin muilta planeetoilta?
Kai me ihmiset ollaan sen rupusakin jälkeläisiä vähän niin kuin austraalialaisetkin.