Olen tapaillut kuukauden miestä, jolla..
..on seisokissa todella pieni, ja lisäksi se pehmenee tosi herkästi.
Mies on kiva ja minusta hyvin kiinnostunut. Mutta en oikein koe seksuaalista kiksiä kun on nuo edellä mainitut. Voisitteko kuitenkin jatkaa noista syistä huolimatta?
Kommentit (36)
Ehdota sille peniksen isonnus leikkausta aasiassa. Maksaa noin 20 000€.
Osaa antaa suuseksiä ja sellaista hellimistä. Mikään raju ei ole. Tulee tosi nopeasti.
Riippuu oman seksuaalisuuden asteesta. Jos seksi ei ole kovin tärkeää, niin mikä ettei.
Kantsii pimppa pestä ennen pestiin menoa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu muista sänkytaidoista. Osaako muuten tyydyttää? Jätä jos siltä tuntuu.
Penistä ei mikään korvaa.
eri
Ideaalissa tilanteessa miehen vehje toimii ja ei ole aivan superpieni. Kuitenkaan siihen haluanko olla suhteessa tai kiihotunko miehestä ei vaikuta sen koko tai miten se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu kestään.
Kestää yhtä pitkään kuin apn mieskin.
Eli hyvin pienen hetken vain.
Jos muuten kiva mies, niin ehdota olisko hänestä aisuriksi?
T. Bullmies
Miksi sillä pehmenee vaikka kiihottuu kanssani ja olen aktiivinen ym? Ei alkoa mukana.
Tule kongo, minä love you long time, mina housu iso kurpa.
Nytkähteleekö hänen piti tulleessaan? Vaikuttaa myyntimies Mynttiseltä,jolla pieni pili ja kuuluu että huoh kun tulee
Jos haluat vielä elämässäsi hyvää seksiä niin älä jatka. Eli minkä ikäinen olet kertoo jo paljon. Jos olet alle 50v niin en suosittele.
Olen +40, ei tunnu juuri miltään kun hän tulee.
Muuten tosi jees, seksi vaan...
Penisjatke ukolle päälle. Saat just sen kokoista kun haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota sille peniksen isonnus leikkausta aasiassa. Maksaa noin 20 000€.
🤣🤣🤣
Minkä kokoinen siis on 12cm, vai alle
Itse käyn kuumana mieheen jolla ehkä just kovana tuo 12cm mutta todella käyn kuumana itse mieheen joten koko ei sitä halua vie pois. Itse mies on mitä mahtavin ulkoisesti joten munan koko ei ratkaise. Käyn kuumana kokonaisuuteen
N
Riippuu muista sänkytaidoista. Osaako muuten tyydyttää? Jätä jos siltä tuntuu.