Miksi jos vaikka 40v nainen pukeutuu animehuppariin ja rusetteihin häntä kutsutaan lapselliseksi?
Minusta on ikävää että vain kivat tyylit on tehty nuorille. Miksi 40v naisen pitäisi yhtäkkiä lopettaa tykätä animesta tai söpöistä asioista? Miksi esim hiusrusetit kuuluu vain nuorille tai muuteen saa kuulla huutelua että oletpa lapsellinen?!
Kommentit (16)
Laitan edelleen hiuksiini rusetin jos haluan. Sukissani söpöstelee pienet nallet. Ei kiinnosta tippaakaan mitä muut siitä ajattelevat. Ikää on 60 ja itsevarmuuttakin paljon enemmän kuin nuorena. Muut ei päätä mitä päälleni puen.
Minulla on letit, pillifarkut ja tilkkuneulepaita. Ikä 65. Itsevarmuutta ei ole, mutta muuten olen bad ass. Muut eivät minunkaan puolesta päätä pukeutumisesta. Keho- ja pukeutumisrauha! :)
Anime nelikymppisellä on ihan kiva!
Onko lapsuus rusetteineen sun muineen jäänyt elämättä, kun vielä nelikymppisenä pitää pukeutua kuin neljävuotias?
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsuus rusetteineen sun muineen jäänyt elämättä, kun vielä nelikymppisenä pitää pukeutua kuin neljävuotias?
Kuka sen on päättänyt, mikä on neljävuotiaille ja mikä neljäkymppisille? Miksi annat jonkun määritellä tuollaisia puolestasi?
No onhan se vähän erikoista, mutta jos rohkeus riittää niin vähät muiden mielipiteistä. Olen itse vähän nössö tuossa suhteessa ja kadehdin teitä rohkeita kyllä. Letit olisi ihanat, mutta en kehtaa ja sitten kiskon vaan nutturalle tai poninhännän. Olen oikeastaan aika paljon nössö.
Koska se on tarkoitettu lapsille. Siksi.
Minä ainakin pukeudun ihan niin lapsellisesti kuin huvittaa, enkä piittaa ahdasmielisten mielipiteistä.
En minä ainakaan hauku. Sen sijaan haluaisin kosketella rintojasi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tarkoitettu lapsille? Ei ainakaan aikuisten kokoa olevat animehupparit.
Mikä tuota vapaata vaatteiden ja tyylin valitsemista siis estää?
Vierailija kirjoitti:
APn mukaan saa kuulla huutelua siitä, että onpa lapsellinen. Itse en kyllä ole moista huutelua kuullut.
En kertakaikkiaan viitsi välittää siitä, jos joku muu ei pidä pukeutumisestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APn mukaan saa kuulla huutelua siitä, että onpa lapsellinen. Itse en kyllä ole moista huutelua kuullut.
Minä olen kuullut kerran, huutelijana olivat arviolta 18-20v pojat. Annoin huutelun mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
N36
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kyllä taida mikään luonnonlaki olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuullut kerran, huutelijana olivat arviolta 18-20v pojat. Annoin huutelun mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
N36
Huutelijat nyt keksivät aina jonkun syyn huudella.
Itse taistelen väsymättä ikäneutraalin pukeutumisen eteen. Olen myös 40+ ihminen, ja suosin rentoja huppareita ja pidän lähes aina hiukset letillä / leteillä. Tykkään pastelliväreistä. Ja näin aion todella pukeutua just niin kauan kuin huvittaa.