Mä en tajua näitä hätähousu myyjiä huutonetissä.
Kommentit (17)
miksi sitä pitää vetkuttaa? en minä ainakaan myyjänä jaksa joka päivä tiliä tsekkailla että JOKO se on maksanut. älä huuda jos ei ole varaa!
Minä taas en ymmärrä, että miksi sitä maksamista pitää venyttää? Kun hoitaa asian heti, niin ei ole esim. unohtamisen riskiä. Miksi asioista pitää tehdä vaikeampia kuin ne ovatkaan?
Vierailija:
miksi sitä pitää vetkuttaa? en minä ainakaan myyjänä jaksa joka päivä tiliä tsekkailla että JOKO se on maksanut. älä huuda jos ei ole varaa!
Mikset voi laittaa tilitietojen mukana maininnan: ilmoita, kun olet maksanut ja mistä pankista, niin osaan seurata tilitapahtumia! Ei se nyt niin vaikeaa voi olla!
Ja kaikki eivät käy netissä päivittäin. Huutonetin antama suositus on SEITSEMÄN päivää, ei todellakaan mitään päivä tai pari! Hoitaa kaupat loppuun.
Enkä ole ap.
Vierailija:
Minä taas en ymmärrä, että miksi sitä maksamista pitää venyttää? Kun hoitaa asian heti, niin ei ole esim. unohtamisen riskiä. Miksi asioista pitää tehdä vaikeampia kuin ne ovatkaan?
Ärsyttää jos vastapuolesta ei kuulukkaan pariin päivään mitään. Ja palautteen saaminen on lähes hauskinta koko hommassa.
Jos ehtii huutelemaan huutonetissä, niin melko suurella todennäköisyydellä ehtii myös piipahtamaan verkkopankissa (auki ympäri vuorokauden), kun toimitus kestää maksimissaan kolme minuuttia.
Itse maksan yleensä kaikki samalla viikolla sulkeutuneet huudot samaan aikaan, yleensä torstaina tai perjantaina. Jos kohteessa on maininta, että maksu X päivän kuluessa, niin maksan sitten X päivän kuluessa, muuten maksussa menee max viikko. Eikä ole kukaan antanut negaa tuon takia.
Paitsi kaksi myyjää kyllä alkoi joskus änisemään kolmen päivän jälkeen, kun maksua ei kuulunut. Laitoin niille todella kiukkuista viestiä ja kehoitin heitä laittamaan tuon " Maksu heti" tiedon kohteisiinsa. Minkä he sitten tekivätkin.
Vierailija:
Jos ehtii huutelemaan huutonetissä, niin melko suurella todennäköisyydellä ehtii myös piipahtamaan verkkopankissa (auki ympäri vuorokauden), kun toimitus kestää maksimissaan kolme minuuttia.
Ei sulle sitten tullut mieleen, että kaikki eivät ole passissa koneen äärellä, kun kohde sulkeutuu? Ja joillain on jopa elämää netin ulkopuolella.
Minusta on selkeintä, että ostajat maksavat mahdollisimman pian (pyydän ilmoittamaan milloin ja mistä pankista ovat maksaneet).
Itse maksan myös huutoni heti.
Mikä siinä voi olla niin vaikeeta? Jos ei ole rahaa maksaa huutojaan, pitää jättää huutamatta ja pysyä poissa koko huutiksesta.
Eikä sulle tullut mieleen, että kohteen voi maksaa samalla, kun käy lukemassa sähköpostistaan " voittoilmoituksen" . nih.
Vierailija:
Vierailija:
Jos ehtii huutelemaan huutonetissä, niin melko suurella todennäköisyydellä ehtii myös piipahtamaan verkkopankissa (auki ympäri vuorokauden), kun toimitus kestää maksimissaan kolme minuuttia.Ei sulle sitten tullut mieleen, että kaikki eivät ole passissa koneen äärellä, kun kohde sulkeutuu? Ja joillain on jopa elämää netin ulkopuolella.
Vierailija:
Minusta on selkeintä, että ostajat maksavat mahdollisimman pian (pyydän ilmoittamaan milloin ja mistä pankista ovat maksaneet).Itse maksan myös huutoni heti.
Mikä siinä voi olla niin vaikeeta? Jos ei ole rahaa maksaa huutojaan, pitää jättää huutamatta ja pysyä poissa koko huutiksesta.
Vierailija:
Eikä sulle tullut mieleen, että kohteen voi maksaa samalla, kun käy lukemassa sähköpostistaan " voittoilmoituksen" . nih.Vierailija:
Vierailija:
Jos ehtii huutelemaan huutonetissä, niin melko suurella todennäköisyydellä ehtii myös piipahtamaan verkkopankissa (auki ympäri vuorokauden), kun toimitus kestää maksimissaan kolme minuuttia.Ei sulle sitten tullut mieleen, että kaikki eivät ole passissa koneen äärellä, kun kohde sulkeutuu? Ja joillain on jopa elämää netin ulkopuolella.
Vierailija:
Minusta on selkeintä, että ostajat maksavat mahdollisimman pian (pyydän ilmoittamaan milloin ja mistä pankista ovat maksaneet).Itse maksan myös huutoni heti.
Ja miksi? No siksi, ettei huutonetti ole koko elämäni.
vähällä vaivalla. Kutsutaan mua sitten vaikka laiskaksi.
Pointti oli se, että mielestäni on sekä ostajan että myyjän etu, että ostettu artikkeli siirtyy uudelle omistajalleen mahdollisimman pian.
Huutis on mulle vain mukava harrastus. Tulee sellainen olo, että voi ostella kaupoista esim. lapsilleen laadukkaampia ja kalliimpia vaatteita (merkki- sellaisia), kun niistä maksetaan huutiksessa käytettynäkin vielä ihan kivasti. Meillä kun vaatteet eivät ehdi käytössä kulua.
Toisen roska on toisen aarre, eikö sitä niin sanotakin.
Nopea näytän olevan käänteissäni muutenkin.
Huutonetissä kun kohde päättyy, MYYJÄ laittaa samantien ostajalle tilitiedot ja maksuehdot.
OSTAJA maksaa ja ILMOITTAA myyjälle maksaneensa, jolloin myyjä voi ruveta pakkailemaan tavaraa ja kun maksu NÄKYY TILILLÄ, myyjä postittaa tavaran ostajalle.
Kun maksu näkyy tilillä, myyjä voi myös laittaa POSITIIVISEN PALAUTTEEN ostajalle.
Kun ostaja SAA TAVARAN ja KOKEE sen HYVÄKSYTTÄVÄKSI, ostaja laittaa positiivisen palautteen myyjälle.
Saatan kyllä ilmoittaa ostajalle heti kaupan päättymisen jälkeen tilinumeroni mutta ei sen maksun kanssa ole kiire.