"Kaduilla nukkunut sekakäyttäjä Veli-Pekka alkoi myydä seksiä"
"Urheilullisen näköinen Veli-Pekka, 39, tervehtii kahvilassa reilusti kädestä puristaen ja katsoo avoimesti silmiin. Kolmannen polven helsinkiläismies haluaa kertoa tarinansa, jossa paljon alkoholia käyttäneiden vanhempien lapsesta tuli monisairas selviytyjä, joka myy työkseen seuralaispalveluja, thaihierontaa ja seksinautintoja sekä miehille että naisille."
Niin mites se nyt menikään että tavallinen mies ei saa seksiä koska pitää olla joku mallikansalainen? Mikä on teidän inceleiden tekosyy nyt?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c03c496c-3490-4507-8007-9438536190b5
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo pystyy painamaan jotain 100 kiloista sotanorsua, kova äijä. Itsellä tuskin seisoisi enää koskaan jos joku haiseva läski levittäisi vittunsa eteeni ja pyytäisi nussimaan
Siis täh? Hänellä on oikeus valita asiakkaansa, kuten muillakin "ammattilaisilla". Ei hänellä ole mitään pakkoa harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa, joka hänelle rahaa tarjoaa.
Näin on. Monissa ammatissa muuten ei voi valita asiakkaitaan, mutta tuossa voi.
Ainoastaan harvat eliittiprostituoidut voivat valita asiakkaansa ja mitä näiden kanssa tekevät, tai käytetäänkö kondomia. On eri tilanne, että elätetäänkö prostituutiolla perhe ja suku vai tienataanko sillä käsilaukkua ja tilataan woltilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen ammatti miehelle koska niillä on tuo pakottava tarve panna aivan kaikkea. Onnea hänelle ja terveyttä.
Miksi sitten on niin paljon inceleitä jotka maksulliseksi mieheksi ryhtymisen sijasta vaan itkevät netissä sitä että kun ei kelpaa kellekään?
Ne ei halua seksiä miesten kanssa?
Incelhullun pakkomielteinen inceljankkaus vain jatkuu ja jatkuu. Itse hän ei kerro mikä on inceliytensä syynä mutta voin veikata että jatkuva palstailu ja incelpakkomielle eivät ole niitä parhaita ominaisuuksia seksin saantia ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo pystyy painamaan jotain 100 kiloista sotanorsua, kova äijä. Itsellä tuskin seisoisi enää koskaan jos joku haiseva läski levittäisi vittunsa eteeni ja pyytäisi nussimaan
Siis täh? Hänellä on oikeus valita asiakkaansa, kuten muillakin "ammattilaisilla". Ei hänellä ole mitään pakkoa harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa, joka hänelle rahaa tarjoaa.
Näin on. Monissa ammatissa muuten ei voi valita asiakkaitaan, mutta tuossa voi.
Ainoastaan harvat eliittiprostituoidut voivat valita asiakkaansa ja mitä näiden kanssa tekevät, tai käytetäänkö kondomia. On eri tilanne, että elätetäänkö prostituutiolla perhe ja suku vai tienataanko sillä käsilaukkua ja tilataan woltilla.
https://www.seiska.fi/kotimaa/miten-sofia-belorf-rahoittaa-luksuselaman…
Vierailija kirjoitti:
Olen homomies enkä ikinä maksaisi seksistä. Minä pystyn vetämään käteen, joten miksi ostaisin seksiä kun voin tyydyttää tarpeeni omin käsin?
Jotkut kiihottuvat siitä valta-asemasta, että voi ostaa toisen ihmisen omaan käyttöönsä ja tietyissä olosuhteissa voi tehdä mitä haluaa ilman seurauksia, jopa alaikäisille. Kaikki nämä Aasiassa ja Itä-Euroopassa pyörivät länkkärimiehet, hyi helvetti.
Sitten ihmetellään ku sekstaudit leviää Hyi stana. Heidän häpeänsä on heidän kunniansa. Ja vielä tyhmä kansa taputtaa. Mutta mitäpä tämäkään ateisti kansa ei tekis rikkoakseen kaikkea mahdollisia lakeja,sääntöjä ja ennenkaikkea raamatun sanaa.
Kyllä mäkin perseeseen ottaisin, etupuolella ei talentti riitä.
Vierailija kirjoitti:
"Tulevaisuus on maailmassa kaoottinen, paha kaaos on lähellä. Olen demokraatti, mutta totalitarismi nostaa päätään eri puolilla maailmaa: samoin byrokratia, pandemiat, tekoäly, digihyökkäykset ja väestön muuttoliikkeet sekä turvapaikkojen hakemiset. Äitini juurrutti minuun aktivismin: minussa elää anarkisti."
Sanoo olevansa demokraatti, ja sitten fanittaa äärioikeiston poliitikkoa. Aika ristiriitaisia mielipiteitä.
Sosialistiset valtiot ne vasta totalitaristisia ovatkin. Kokeilut ovat aina päättyneet ihmisoikeusrikkomuksiin, ruumiskasoihin ja ympäristökatastrofeihin.
Vierailija kirjoitti:
No niin, incelit, jonoon vaan.
Miksi vielä lähettelet viestejä palstalle? Sinun pitäisi itse olla siellä jonossa?
Vierailija kirjoitti:
Olen homomies enkä ikinä maksaisi seksistä. Minä pystyn vetämään käteen, joten miksi ostaisin seksiä kun voin tyydyttää tarpeeni omin käsin?
Miksi kukaan mies käy sitten maksullisissa?
Vierailija kirjoitti:
päihteitä käyttävät vanhemmat pitäisi seuloa neuvolassa: ihan kaikki vanhemmat huumausainetesteihin ja samalla myös mtataan alkoholinkäyttö ja tupakointi. Vanhemmann omaan sanaan ei saa uskoa, koska kyseessä on lapsen etu. Se olisi pakollinen tutkimus, jos haluaa saada kelan lapsiperhetukia, mitään niistä, koskaan.
Ihan hirveää oikeasti lukea lapsista, jotka kasvoivat päihdevanhempien kodissa.
Ei ne niitä päihteitä jätä, etenkään pahimmat tapaukset. Tuosta seuraa vaan, että lapset kasvaa entistä kurjemmissa oloissa.
Vierailija kirjoitti:
Hänen asiakkainaan on myös miehiä. Tai kenties vain miehiä, mene ja tiedä.
Mene sä vaan, mä en halua hänen asiakkaakseen.
No nyt sitten kaikki asunnottomat ja sekakäyttäjät myymään seksiä
Aalto-yliopistohan voisi alkaa näitä kouluttamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
päihteitä käyttävät vanhemmat pitäisi seuloa neuvolassa: ihan kaikki vanhemmat huumausainetesteihin ja samalla myös mtataan alkoholinkäyttö ja tupakointi. Vanhemmann omaan sanaan ei saa uskoa, koska kyseessä on lapsen etu. Se olisi pakollinen tutkimus, jos haluaa saada kelan lapsiperhetukia, mitään niistä, koskaan.
Ihan hirveää oikeasti lukea lapsista, jotka kasvoivat päihdevanhempien kodissa.
Ei ne niitä päihteitä jätä, etenkään pahimmat tapaukset. Tuosta seuraa vaan, että lapset kasvaa entistä kurjemmissa oloissa.
jos ei jätä, niin lapset paremmille vanhemmille. siksi pakolliset seulat
Veli-Pekka on aikuinen rasvaa karvaa kaunis aviomies ääliö letku imu pipetti vit tu miesten uljas kukko.
Voi ei. Kaikki ei hikisten ukkojen terskaa vittuunsa edes haluaisi, edes maksusta. Käytä kättäsi, incel. Ihan kuin olisit joku.
Tuo liittyy siihen samaan porukkaan missä oli se suomen pahin homosarjamurhaaja, jos muistatte. Kaikki aivan deekiksellä. Varmaan kaikki maailman seksitaudit.