Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaduilla nukkunut sekakäyttäjä Veli-Pekka alkoi myydä seksiä"

Vierailija
17.11.2024 |

"Urheilullisen näköinen Veli-Pekka, 39, tervehtii kahvilassa reilusti kädestä puristaen ja katsoo avoimesti silmiin. Kolmannen polven helsinkiläismies haluaa kertoa tarinansa, jossa paljon alkoholia käyttäneiden vanhempien lapsesta tuli monisairas selviytyjä, joka myy työkseen seuralaispalveluja, thaihierontaa ja seksinautintoja sekä miehille että naisille."

Niin mites se nyt menikään että tavallinen mies ei saa seksiä koska pitää olla joku mallikansalainen? Mikä on teidän inceleiden tekosyy nyt?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c03c496c-3490-4507-8007-9438536190b5

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen asiakkainaan on myös miehiä. Tai kenties vain miehiä, mene ja tiedä.

Mä luulen kans, että pelkkiä miehiä koska asiakkaiden sukupuolta ei mainita. Ei naiset maksa eroottisesta hieronnasta jonkun random kodittoman kanssa.

MAINITAANPAS! LUE SE JUTTU! Myy seksiä sekä NAISILLE että miehille.

Vierailija
42/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen kans, että pelkkiä miehiä koska asiakkaiden sukupuolta ei mainita. Ei naiset maksa eroottisesta hieronnasta jonkun random kodittoman kanssa.

"joka myy työkseen seuralaispalveluja, thaihierontaa ja seksinautintoja sekä miehille että naisille."

Mites toi luetun ymmärtäminen sulla onnistuu?

En lukenut juttua😂😂😂

Miksi sitten kommentoit ikään kuin tietäen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi vaatteetko tekee tuosta ukosta urheilullisen? 🤣

Vierailija
44/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen homomies enkä ikimaailmassa ostaisi tuolta seksiä koska saan sitä paljon paremman näköisiltä ilmaiseksi. 

Vierailija
45/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku Kelan etuuskäsittelijä? "Myydä naisille" ei tarkoita, että saisi myytyä naisille. Palvelu on tarjolla, mutta sitä ei välttämättä käytetä.

Vierailija
46/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen maksaisi tuosta ?  🤭

Kyl ne on nyt enimmäkseen miehet.

Vierailija
47/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS 25.6.2027 VeliPekka menehtyi saatuaan HIV-infektion aiheuttamaan AIDS:iin Helsingissä myytyään seksiä vuosien ajan. 

Vierailija
48/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äijä näyttää 37-vuotiaana 57-vuotiaalta, niin homot eivät ainakaan edes katso päin. Naisille takuulla kelpaa jos on iso muna. 

Vierailija
49/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IS 25.6.2027 VeliPekka menehtyi saatuaan HIV-infektion aiheuttamaan AIDS:iin Helsingissä myytyään seksiä vuosien ajan. 

HIViin on toimiva lääkehoito, jo nyt 2024. Samoin ennaltaehkäisevä. 

Vierailija
50/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos itse ostatte mitä tahansa, kyse on ostajan tarpeesta. Ei myyjän.

Naisten myydessä seksiä ostajien eli miesten tarpeet on yksinkertaisen selkeitä. Päästä panemaan ja kokea jonkinlaista valtaa, yleensä pienikokoisempaan.

Naisostajien tarpeet voi olla hyvinkin erilaisia. Joku voi kaivata rajuakin panoa, mutta laueta voi ilman että mitään työnnetään mihinkään. Jos edes hakee laukeamista. Sensuelli aistillisuus voi olla sitä että mies silittää ja halaa. Tai vaan kuuntelee.

Kyllä, se että toinen osaisi olla läsnä minulle hetken, on niin paljon enemmän kuin pelkkä satsin roiskaisu. Voisin kuvitella että ko heppu halaisi lujaa yksinäistä naista, auttaisi naista enemmän kuin joku pelkkä kylmä pano, jollaiset on monille vain traumatisoivia.

Vierailija
51/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun äijä näyttää 37-vuotiaana 57-vuotiaalta, niin homot eivät ainakaan edes katso päin. Naisille takuulla kelpaa jos on iso muna. 

Entäs ne "homot" jotka ovat kaapissa parisuhteessa naisen kanssa?

Vierailija
52/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Ihan samalla tavalla, kun ne naiset- huørat pystyy panemaan läskiä ha rumaa ja haisevaa miestä= tavallista suomalaista miestä, kuten sinua, joka ottaa kullinsa esiin ja KÄSKEE nussimaan. 

Täällähän taidetaan puhua ihan kokemuksesta!

Vierailija
53/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiiä. Ehkä itse uskaltaisin mennä eroottiselle hierojalle maksulliselle ammattilaiselle, ennemmin kuin jonkun vieraan miehen luokse ilmaiseksi, eikä yhtään tiedä mitä siinä voi tapahtua. 

Eli ainakin tällaiselle aralle naiselle tuollainen voisi sopia. Saisin olla itse puikoissa ja päättää mitä tehdään ja mihin saakka edetään.

Vierailija
54/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan incelitkin tavaraa torille tarjoamaan maksua vastaan. Ette kai ilmaiseksi ala tekään enää antamaan kun ei naisetkaan. Nyt on miesten aika voimaantua!

Vierailija
55/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tehty siloiteltu stoori ikävästä kohtalosta.

No mitä mitä, eikös se olekaan helppoa rahaa? 

Vierailija
56/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet i d i o o t t i

Yhyyy 🥱

Vierailija
57/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena voisin nimenomaan ostaa joskus joltain mieheltä läheisyyttä, hellyyttä, hierontaa ja ehkä jotakin muuta, jos todellakin siltä tuntuisi. Yhdyntää, miehen ehdoilla menemistä ja kylmää kiirettä en kaipaa. Sitä on tarjolla rajattomasti.

Vierailija
58/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan incelitkin tavaraa torille tarjoamaan maksua vastaan. Ette kai ilmaiseksi ala tekään enää antamaan kun ei naisetkaan. Nyt on miesten aika voimaantua!

Korjaan, nyt on incelien aika lopettaa uhriutuminen

Vierailija
59/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on kaikenlaisia.

Vierailija
60/118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen ammatti miehelle koska niillä on tuo pakottava tarve panna aivan kaikkea. Onnea hänelle ja terveyttä.

Miksi sitten on niin paljon inceleitä jotka maksulliseksi mieheksi ryhtymisen sijasta vaan itkevät netissä sitä että kun ei kelpaa kellekään?

Sanos muuta. En tiedä. Ehkä on vaikea teeskennellä siedettävää ihmistä edes seksin ja rahan saamisen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän