Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten säilytät meikkisiveltimet?

Vierailija
17.11.2024 |

Kysymys meikkaamista harrastaville. Jos et meikkaa koskaan, tähän ei tarvitse tulla sitä kertomaan. 

Mikä olisi käytännöllinen ja kuitenkin kaunis tapa säilöä meikkisiveltimiä niin, että ovat käden ulottuvilla? Kylpyhuoneessa, jossa meikkaan, on rajoitetusti tilaa. Tällä hetkellä ne ovat posliinimukissa, harjaosa ylöspäin, mutta se ei ole ideaali tapa. Aivan, kuten hammasharjat, myös siveltimet saanevat osansa vessapöpöistä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia-asian toitkin itse esiin. Varmaankin sitten kannellinen purkki/rasia olisi perusmuutos nykyiseen nähden. 

Vierailija
2/3 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygienia-asian toitkin itse esiin. Varmaankin sitten kannellinen purkki/rasia olisi perusmuutos nykyiseen nähden. 

Jep, mutta se saisi olla aika korkea sitten. Olisiko ihan konkreettista tuotetta ehdottaa tai suositella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut kohta 40 vuotta, enkä ikinä kylppärissä. Mulla on meikit semmoisessa korissa jonka kiikutan keittiönpöydän ääreen. Parempi valokin ku vessassa. Koria säilytän makkarissa. Siveltimet on purkeissa ja muutkin meikit siististi järjestyksessä. Siivoan aina jälkeeni kun olen meikannut. Lisäksi mulla on pöydällä peili kauempana ja toinen peili jota pidän kädessä. Mukavampi myös kun voi istua ja juoda kahvia samalla.