Apuva jokapaikka on täynnä MAMUJA en uskalla mennä ulos!
Aamulla yritin mennä ulos ja kaikkialla on töyhtöhyyppiä, kuoveja, kiuruja ja muita mamuja! Ne lepattaa ympäriinsä ja huutaa kokoajan pelottavasti!
Kommentit (9)
Ja huutavat melkein koko yön, että ei saa ees nukuttua!
Nämä hyypät ovat jalkautuneet ilmojen lämmetessä julkisille paikoille. Tänään fillarilla ostarilla mennessä ilman meikkiä, moni hyyppä vislasi perääni. Yksi yritti kunnon soidinmenoja kaupan ulkopuolella.
Puhutaanko nyt eufenismeilla? kyllä minustakin on outoa että joku muuttolintu sanoo hei minulle tai pahimmillaan jollekin nuorelle tytölle kadulla, aikomuksena vain ottaa kontaktia, eikä siis mitään asiaa tai hatää ole. Menköön tervehitimään Pertti 42v:tä mielummin. Mutta vaikka uskonto/tavat kieltää naissukupuolen seuraan hakeutumisen, toisaalta hadidit ym. kehottaa kohtelemaan toisuskoisia naisia miten huvittaa, eli he vain noudattavat uskontoaan. Niin tai näin.
Kuu kiurusta kesään, puoli kuuta peipposesta, västäräkistä vähäsen ja pääskysestä ei päivääkään...
Mutta eikös nämä ole ennemminkin paluumuuttajia kuin mamuja?
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko nyt eufenismeilla? kyllä minustakin on outoa että joku muuttolintu sanoo hei minulle tai pahimmillaan jollekin nuorelle tytölle kadulla, aikomuksena vain ottaa kontaktia, eikä siis mitään asiaa tai hatää ole. Menköön tervehitimään Pertti 42v:tä mielummin. Mutta vaikka uskonto/tavat kieltää naissukupuolen seuraan hakeutumisen, toisaalta hadidit ym. kehottaa kohtelemaan toisuskoisia naisia miten huvittaa, eli he vain noudattavat uskontoaan. Niin tai näin.
No täkälaiset naiset on kaikki ilolintuja heidän oppinsa mukaan, kyllä niitä saa lähestyä.
Niin on. Joka ainoa. Suomi oli aivan tyhjillään vielä 15 000 vuotta sitten.
Sinkkumies
Toivottvasti eivät västäräkit aja tukkirekalla päällenne. Minua ainakin huolestuttaa, ovi pysyy visusti kiinni siihen asti, kun oavt lähteneet takaisin kotiansa. Sitäaitsi monet käyvät täällä vain synnyttämässä käyttäen näin hyväkseen meidän turvallisempia olosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Joka ainoa. Suomi oli aivan tyhjillään vielä 15 000 vuotta sitten.
Sinkkumies
Niin. Ajatella. Vielä 65 miljoonaa vuotta sitten maapalloa hallitsivat dinosaurukset.
Töyhtöhyypällä on omituinen tapa etsiä ruokaa,se taputtaa toisella jalalla nurmikon pintaa ja kohta vetää sieltä pitkän madon.