Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rottaongelma pahenee, roska-astioille ei uskalla iltaisin mennä. Siellä ne rotat vikisevät ja tappelevat

Vierailija
17.11.2024 |

Käyvät ihmisten päälle ja purevat.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/8067198

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiölle ilmoitus, että tilaavat rottien hävittäjät ja laittavat ne roskikset kuntoon, ettei sinne rotat pääse. Ja tarpeeksi usein tyhjennys roskiksiin, ettei ne pursua roskia yli. 

Vierailija
22/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niille ruokaa niin eivät valita! Itse vien aina tähteet rotille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiöiden pitäisi uusia nuo vanhanaikaiset roskakatokset. Jos rotta ei pääse syömään se häipyy muualle.

Ovat niissä uudenaikaisissa upotetuissa roskiksissa kuulemma siellä pohjalla. Eivät pääse pois, kerran sinne mentyään eli kuolemaansa asti sitten ovat säiliössä. Näin telkussa kerran roskakuskit sanoi.

Eiköhän ne osaa kiivetä säkin reunaa pitkin ylöskin, vaikka itse säiliö olisi liian liukas.

Vierailija
24/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten menet juuri illalla?

Mo kun niitä on aamuisinkin liikellä. Ongelma on niiden paljous. Varsinkin kauppojen lähialuella. Ihan päivälläkin niitä liikellä on. 

Vierailija
25/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten menet juuri illalla?

Esimerkiksi töihin mennessä tulee vietyä roskis samalla.

Pelkää sitten ihan turhaan, koska se on oma valinta viedä roskat siihen aikaan.

Minä vien roskia muutenkin kuin silloin, kun muissakin asioissa tarvii ulos lähteä. Kävin myös joskus auttelemassa mummua, jonka taloyhtiön roskiksissa oli myös rottaongelma. Mutta vein hänen roskansa valoisaan aikaan, enkä minä koskaan törmännyt niihin.

Se että SINÄniihin ei törmää, ei auttaa rottaongelman pätkäkää. Onneksi on vielä ihmisiä, ketkä välittävät ympäristöstä ja hygieenistä. Kaikilla vielä ei ole samantekevä, onko niitä rottia tai ei, pääasia, ettei tyrmää niihin. Jis kaikki ajattelisivat kuten sinä, maailmassa olisi kaos. Koska kuka ei välitä. Ole onnellinen, etä sinunkin elämästä joku huolissa on ja yrittää ratkaista ongelma, ei lakaista sitä maton alle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi