V...aa kun kerrankin lapset nukkuu, ni mies hautautuu pelaamaan tietokonepeliä. Pe....le mä sanon että
noi pelit on kyllä niin älytön keksintö. Vie aikaa ihan hirveesti ja lapsetkaan ei tekis mitään muuta kun mies ne siihenkin tietysti opettanut. Aina saa olla rajoittamassa pelejä ja vahtimassa pelin perään vinkuvia lapsia. Ja 4-kymppinen ukko istuu kuin tatti koneen äärellä. Tekis mieli heittää roskikseen.
Kommentit (7)
Mun mies oli nuorempana kova pelaamaan niin, että meillä ei paljon ollu yhteistä aikaa, vaikka ei ollu edes lapsia. Esikoisen syntymän jälkeen ei ole pelaillut. On sentäs tajunnu pitää perheensä etusijalla.
Ja sillon kun meidän lapsi nukkuu ainoat päiväunensa niin mies on mun kanssa eikä nenä kiinni jossain ruudussa.
jos tuo aloitus nyt lohduttaa. Mieheni pelaa kaikki illat tai katsoo telkkaria. Tosin vasta lasten mentyä nukkumaan. Aiemmin pelasi ralli ja väkivaltapelejä kaikki yöt. Sanoin muuttavani lasten kanssa pois. nyt sitten pelaa enää texas holdemia. Tai katsootelkkaria kuten nyt. Ei kyllä muakaan mikään " yhteiselämä" enempää kiinnosta.
Ihan niin kuin miehellä olis oikeus tehdä jotain mistä vaimo ei pidä... ethän sinäkään tee asioita joista miehesi ei pidä, vai mitä?
Sen sijaan juttelen iltaisin vaimoni kanssa, hellin häntä ja usein myös rakastelemme ja nukahdamme sitten nakuna hetkeksi sohvalle ennen kuin siirrymme iltatoimien kautta nukkumaan sänkyyn.
Kolmen lapsen isä
Eikä vain mikään lasten ja nuorten juttu.
et silleesti...