Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä maksullinen nettideitti on paras?

Vierailija
16.11.2024 |

Tinder nähty. Happy pancake ja suomi24 nähty. Ilmaisversiona.

Kerro mikä sivu olisi tälleen 47 vuotiaalle naiselle hyvä?

Olisin valmis kokeilemaan maksullista sivua.

Etsin hyväkäytöksistä, akateemista miestä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko deittailijoita sivulla?

Vierailija
2/6 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa ja kelpuuta muu kuin akateeminen ja ulkonäössä ole myös realisti.

Vierailija
4/6 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai jäävi miehenä sanomaan kuinka hyvkäytöksinen olen mutta akateeminen olen, vaikka en tapaakaan sitä alleviivata tai korostaa. Olen suunnilleen samaikäinen kuin Ap ja yhtälailla sinkku. - Josksu ajattelin laittavani profilin jollekin maksulliselle deittisaitille. Sittem kysyin itseltäni samaa, mitä kysyn nyt Ap:lta oletko oikeasti niin epätoivoinen, että et usko löytäväsi kumppania muutoin?  Niinpä en sitten laittanut. Tinderkin on jäänyt kokeilematta.   

Vierailija
5/6 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika voi olla toi akateemisuus. Itse olen akateeminen mies ja en etsi akateemista naista. Työstä aiheutuu henkistä kuormaa ja en halua olla töiden kuormittavuudesta johtuva emotionaalinen tamppooni naiselle.

Tahdon vain mennä harrastuksiin sekä yhdessä naisen kanssa että kavereiden kanssa... Toki myös maata sohvalla ja bingewatch sarjoja. 

Vierailija
6/6 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai jäävi miehenä sanomaan kuinka hyvkäytöksinen olen mutta akateeminen olen, vaikka en tapaakaan sitä alleviivata tai korostaa. Olen suunnilleen samaikäinen kuin Ap ja yhtälailla sinkku. - Josksu ajattelin laittavani profilin jollekin maksulliselle deittisaitille. Sittem kysyin itseltäni samaa, mitä kysyn nyt Ap:lta oletko oikeasti niin epätoivoinen, että et usko löytäväsi kumppania muutoin?  Niinpä en sitten laittanut. Tinderkin on jäänyt kokeilematta.   

No niimpä, olisipa hyvä kuulla, että millä teorialla löydät sitten kumppanin? Minä varmaan olen sitten niin epätoivoinen, että tarvitsen maksullisen äpin. 

Laittakaa nyt ihmeessä niitä suosituksia.

T.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme