Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35-vuotias ikisinkku enkä löydä seuraa. Some: "ihan oma syy"

Vierailija
16.11.2024 |

Luen päivittäin somesta, miten yksinäisyys on omaa syytä. Suurin osa ihmisistä luulee, että se johtuu siitä että olen vain huvikseni jäänyt kotiin istumaan enkä käy ulkona.

Viimeiset 5 vuotta olen hullun lailla käynyt läpi kaikki alueeni harrastusporukat, seurakunnat, kansalaisopiston kurssit, teatterin, kirjaston, tapahtumat... Käyn kirjaimellisesti 3 päivää ulkona ja jopa Iltalehden tutkimuksissa todetaan että yksinäisyys muka johtuu passivoitumisesta ja syrjäytymisestä.

P*skat! Ulkona tuntuu törmäävän vain vanhuksiin ja lapsiin. Parikymppiset ja kolmekymppiset sinkut loistaa poissaolollaan aivan kuin maa olisi heidät niellytä. Ennemminkin tuntuu siltä että kaikki toiset istuu kotona puhelimen ääressä enkä minä. Se on minun teoriani. Minun teoriani on se, että kukaan ei enää mene ulos harrastusporukoihin tutustumaan ihmisiin, vaan ennemmin tehdään profiilit Instagramiin, Tinderiin tms. ja odotetaan että siellä tulee joku vastaan. Se ei ole minun tapa toimia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noihin riistajuttuihin tulee, niin ihan tutkitusti naiset mieluummin kohtaavat metsässä karhun kuin miehen. Kohtaamiset karhun kanssa ovat huomattavasti turvallisempia kuin kohtaamiset miehen kanssa.

Niin, monet miehethän ne viattomat petoeläimetkin Suomen luonnosta haluavat tappaa.

Vierailija
42/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noihin riistajuttuihin tulee, niin ihan tutkitusti naiset mieluummin kohtaavat metsässä karhun kuin miehen. Kohtaamiset karhun kanssa ovat huomattavasti turvallisempia kuin kohtaamiset miehen kanssa.

Niin, monet miehethän ne viattomat petoeläimetkin Suomen luonnosta haluavat tappaa.

Ei suinkaan kaikki metsästäjät ole miehiä, omista tutuistani suurempi osa on naisia (koska kyse on vain omista tutuistani). Miksi tämä nyt liittyy asiaan yhtään millään tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan kaikki metsästäjät ole miehiä, omista tutuistani suurempi osa on naisia (koska kyse on vain omista tutuistani). Miksi tämä nyt liittyy asiaan yhtään millään tavalla?

Liittyi alkuperäiseen kommenttin turvallisuudesta.

Vierailija
44/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut kaupungissa, niin olet todennäköisesti kohdannut satoja tuhansia kertoja, jos et jopa miljoonia kertoja, erilaisia miehiä erilaisissa tilanteissa, ilman että sinulle on koskaan tapahtunut mitään.

Käveleppä tuhat kertaa mustakarhun vierestä, ja voin vakuuttaa sinulle että ennemmin tai myöhemmin karhu repii sinut kynsillään ja hampaillaan riekaleiksi, samalla kun sinä vielä elät. Olen nähnyt mitä jälkeä karhut tekevät, ja niitä kuvia on vaikea katsoa. 

Vierailija
45/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asut kaupungissa, niin olet todennäköisesti kohdannut satoja tuhansia kertoja, jos et jopa miljoonia kertoja, erilaisia miehiä erilaisissa tilanteissa, ilman että sinulle on koskaan tapahtunut mitään.

Käveleppä tuhat kertaa mustakarhun vierestä, ja voin vakuuttaa sinulle että ennemmin tai myöhemmin karhu repii sinut kynsillään ja hampaillaan riekaleiksi, samalla kun sinä vielä elät. Olen nähnyt mitä jälkeä karhut tekevät, ja niitä kuvia on vaikea katsoa. 

Onneksi otit juuri mustakarhun esimerkiksi, koska käsittääkseni se on  juurikin turvallinen karhu jonka vierestä voi kävellä mitään tapahtumatta.

Mutta pahoitteluni sinulle, jos nainen minihameessa kävelee satojen tuhansien tai jopa miljoonien miesten vierestä yksin, hän on jo todennäköisesti tullut raiskatuksi. Tämä on se todellisuus jossa elämme. Toivon tulevaisuudelta parempaa, mutta nykyiset kyselytutkimukset ovat melko huolestuttavia.

Vierailija
46/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palsta on myös some.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi