Minkä alle kympin joululahjan sinä haluaisit?
Lahjan täytyy maksaa jotain yhden euron ja kymmenen euron väliltä. Mitä siihen hintaluokkaan osuvaa sinä haluaisit joululahjaksi?
Kommentit (368)
Avaimenperän, tulisi tarpeeseen
Kahvipaketin, löfbergin crescendo
Hyvää suklaata. Ei siis mitään halpaa konvehtirasiaa, vaan pari oikeasti hyvää suklaakonvehtia (esim. Petris).
Oma lista:
- laadukkaampia hyötykasvien siemeniä muualta kuin Rustasta tai Tokmannilta, koska harrastan parvekeviljelyä (laadukkaammat lajikkeet tuottavat paremman sadon)
- iso pussi kanelimanteleita
- joku tavallista laadukkaampi elintarvike, mitä tulee käytettyä muutenkin ja missä laatu on olennainen (esim. artesaanileipä, Divellan risottoriisi Pirkan sijaan. Ei Pirkka ole huono, mutta jos olet syönyt taivaallista risottoa, tiedät, ettei Pirkka yllä koskaan samaan lopputulokseen)
- 10e lahjakortti sähkölaskuun (ei ole vitsi - sillä pärjään 4 kk) tai kympinseteli joulukortin välissä
Oikeastaan riihikuiva on edelleen erinomainen lahja. Saa käyttää juuri siihen, mihin haluaa, eikä vanhene.
En toivo enää lahjakortteja mihinkään kauppaan, koska voivat mennä konkkaan milloin vaan. Olen tähän mennessä menettänyt 3 750e.
Käsityö-lehti tai jonkun lehden joulunumero
Hyvää kahvia, suklaarasian, arvan
Vierailija kirjoitti:
Hyvää suklaata. Ei siis mitään halpaa konvehtirasiaa, vaan pari oikeasti hyvää suklaakonvehtia (esim. Petris).
Ei voi. Makuasia.
Tyttö halusi opetella yhtenä vuotena tekemään villasukat. Ostin lankakerän ja sukkapuikot ja tulostin perussukan teko-ohjeet netistä. Tykkäisin itsekin, jos en jo osaisi neuloa. Mutta sukkalankakerä ja suklaa olisi minullekin mieluisa ja saisi kympillä.
Sokerittomia tai vähäsokerisia konvehteja.
Kuudella eurolla saa pienen pussin Lindt Lindorf valkosuklaata.
Kynttilä jutut on kivoja, tietysti suklaa, kasvonaamiota, uusin Nora Robertsin taskupokkari, kynsilakka...
Miksiköhän alkukristityt eivät viettäneet joulua?
Mä tarvitsisin puisia kauhoja ja paistinlastoja sekä puuhaarukoita. Mitään muuta en tarvitse enkä halua.
Kiusa se on pienikin kiusa
Vaatimaton kun olen, niin vien mieheni Kierrätyskeskuksen ilmaisosastolle. Sieltä hän saa valita arvokkaimman esineen.
Niitä voisi luetella. Verhotangon, lumikolan, CD-levyjä ja sokeriastian. Näillä on arvoa kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Dekkaripokkarin.
Joo, kunnollisia saa kympillä kokonaista 10 kpl. Minä kävisin itse valitsemassa.
Lämpöiset sukat.