Miksi mies ei kysy kuulumisia?? Yhteyksissä kiinnostavan miehen kanssa ja hän vain kertoo omista asioistaan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans sama tilanne. Tuntuu jotenkin tungettelevalta "tentata" naista. Ajattelisin, että hän itse kertoisi jotain.
Tätä minäkin toivon naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt ovat tuollaisia. Paras iskuvinkki onkin, että kysele mieheltä kaikkea hänestä itsestään, kuuntele ja ole kiinostunut. Yksikään mies ei pysty vastustamaan tätä.
Niin joo ja sitten käy samanlailla kuin itselläni edellisessä suhteessa: musta ei oltu kiinnostuneita sitten missään muussa mielessä kuin seksi ja kodinhoitaja. Mulle kyllä voitiin huutaa, alistaa ja käyttää ilmaisena tukihenkilönä kun oli töissä haastavaa tai jotain tapahtui. En olisi kuitenkaan saanut reagoida millään tavalla mihinkään tai siis anteeksi, reagoin omalla tavallani hänen kertomuksiin ja ne oli aina väärin.
Mutta toki joo, kysele aina muilta kuulumisia ja älä tuo itsestäsi mitään esiin kun vain kuuntelet ja kyselet. Tottakai sellainen kiinnostaa miestä. Yllättäen normaalit ihmiset osaavat vuorovaikutuksen ja sitä se parisuhde on, ihan kaikilta osilta. Ei vain sitä, että puoliso jauhaa omia asioitaan.
Mitä se kertoo itsestään. Kehuskeleeko naisillaan? Jos kehuskelee, niin kannattaa napata se äkkiä. Kunnon naistenmiehet on opetellu jutut ja saanut kehuja monilta naisilta, ja siksi heillä on niin rautainen itsetunto. Sellaisesta miehestä riittää huvia ja jännitystä.
En saa mitään tolkkua tästä ketjusta.
Ikävä kyllä, mutta hyvin yleistä tuo miehillä, että puhutaan vaan omista asioista. Deittipalstoilla usein törmännyt tuohon, että miehillä ei ole minkäänmoisia vuorovaikutustaitoja
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät tykkää kysellä. Lisäksi kysyminen itsessään ei ainakaan minusta ole minkään merkki, koska jotkut kysyvät vain kysyäkseen ja sitten voivat hyvillä mielin taas keskittyä itseensä. Mutta miten reagoi, kun kerrot omia juttujasi? Kommentoiko niitä, vai vetääkö keskustelun heti takaisin itseensä? Tällöin häntä joko ei kiinnosta asiasi, voi olla että kiinnostat vain yleisönä tai sitten on huonot sosiaaliset taidot.
Mun mies tekee tätä. Koskaan ei kysy, kuinka menee tai ole kiinnostunut asioistani. Veruke: sinähän kerrot (pintapuolisesti ehkä mutta kokoajan vähemmän ja vähemmän). Hän vetää aiheen heti itseensä ja kyllä loukkaantuu jos en ole kuuntelemassa. Ottaa sitten puhelimen ja soittaa kaverille .....
Olisipa kiva jos minultakin kysyttäisiin "kuinka päiväsi meni" tai jos kerron jotain niin se olisi edes senverran kiinnostavaa, että mies voisi sanoa edes jotain positiivista!
t, 30v yhdessä, koko päivänä mies ei tehnyt muuta kuin selasi puhelinta ja äksyili minulle, huh!!!!
ps. kyllä, 1950 luvun tyyliin siivosin, tiskasin, tein ruoat, laitoin pyykit, lämmitin saunan (kun pilkoin puut ensin pienimmiksi) jne.... Sitten tuo "mies " kehtaa valittaa...
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä, mutta hyvin yleistä tuo miehillä, että puhutaan vaan omista asioista. Deittipalstoilla usein törmännyt tuohon, että miehillä ei ole minkäänmoisia vuorovaikutustaitoja
Naiset vastaavat yhdellä sanalla tai ei ollenkaan ajatuksella tehtyihin aloituksiini. Eivät itse kysy koskaan mitään. Kuitenkin profiiliin laittaneet olevansa innokkaita tekstaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vastaavat yhdellä sanalla tai ei ollenkaan ajatuksella tehtyihin aloituksiini. Eivät itse kysy koskaan mitään. Kuitenkin profiiliin laittaneet olevansa innokkaita tekstaajia.
Et ollut tarpeeksi jännittävä.
Onko mies tosiaan kykenemätön vastavuoroisesti keskustelemaan naisen kanssa? Vai vain oman tyttöystävän/puolison kanssa?
Kuitenkin vierestä nähty, muille ihmisille osataan? Tätä kummastelen!
Sitten ei millään ymmärrä omaa osuuttaan siihen, että tuon vuoksi suhde väljenee ja tulee riitoja? Oma vaimo tuntuu olevansa paitsiossa.
Hotelleissa näitä ulkomaa gigoloita niillä on vaimoja montakin ja lapsia siellä täällä ja maksattaa naisilla kaikki juomat huoneet ja nai kaikkia. Vie naisilta rahaa ja jopa vaatteita. Naimisissa olevia miehiä naimassa muita. Lomakohteissa samoin joka viikko tulee uusia naisia mitä naida. Mitään väliä. Sitten ne vaatii antamaan heille rahaa ostamaan auton ja jopa ottamaan velkaa ja antaa heille rahat. Faaraoiden kulttuuria.