Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei kysy kuulumisia?? Yhteyksissä kiinnostavan miehen kanssa ja hän vain kertoo omista asioistaan.

Vierailija
16.11.2024 |

Ei ilmeisesti kiinnosta?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti, ei jatkoon!

Vierailija
2/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne asiat kiinnostavat sinua kun on kerran kiinnostava mies mutta oletko sinä kiinnostava nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinnostaa enemmän oma elämä ja siitä kertominen, tuollaisia kyllä riittää.

Vierailija
4/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa edes alkeellista vuorovaikutusta. Yleistä kyllä. Itse heitän kaikki sellaiset heti pois tuhlaamasta aikaani.

Vierailija
5/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kans profiilissaan sanoi olevansa hyvä keskustelemaan, mutta ainakaan viesteissä ei edes kysele mitään. Outoja.

Vierailija
6/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei mies osaa keskustella tai sitten on vaan itsekeskeinen. 

Vierailija
7/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne asiat kiinnostavat sinua kun on kerran kiinnostava mies mutta oletko sinä kiinnostava nainen?

Sellainen suhde kannattaa lopettaa, jossa miehen mielestä vain hän on kiinnostava. 

Vierailija
8/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on idiootti. Palstan kiltti mies kyllä kyselisi kuulumisia mutteihän sellainen mies kelpaa.

Vierailija
9/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt ovat tuollaisia. Paras iskuvinkki onkin, että kysele mieheltä kaikkea hänestä itsestään, kuuntele ja ole kiinostunut. Yksikään mies ei pysty vastustamaan tätä.

Vierailija
10/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet naimisissa

Vierailija
11/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas esimerkki siitä että komean miehen paskakäytöstä katsotaan läpi sormien.

Vierailija
12/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseli kyllä livenä minusta muutaman kerran, mutta pääasiassa kertoi itsestään. 

No nyt vain kirjoittaa itsestään, ei kysyny vastavuoroisesti kuulumisia yms 

Ap

Vierailija
13/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainen otetaan miehelle avuksi joten kuuntele ja synnytä. Siivoa ja nai. 

Vierailija
14/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kiinnostaisi asiasi, mutta haluaisin sinun kertovan kysymättäkin. Tulee muuten olo, että kerrot vain koska kysyin, etkä siksi että minä kiinnostaisin sinua. Olet kuitenkin aina niin avoimesti kertomassa muille kuulumisiasi.

M

Vierailija
15/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tykkää kysellä. Lisäksi kysyminen itsessään ei ainakaan minusta ole minkään merkki, koska jotkut kysyvät vain kysyäkseen ja sitten voivat hyvillä mielin taas keskittyä itseensä. Mutta miten reagoi, kun kerrot omia juttujasi? Kommentoiko niitä, vai vetääkö keskustelun heti takaisin itseensä? Tällöin häntä joko ei kiinnosta asiasi, voi olla että kiinnostat vain yleisönä tai sitten on huonot sosiaaliset taidot.

Vierailija
16/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans sama tilanne. Tuntuu jotenkin tungettelevalta "tentata" naista. Ajattelisin, että hän itse kertoisi jotain. Tuntuu vain että itse pitää jotenkin koko ajan todistella jotain.

Vierailija
17/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä, minä. Siinä miehen ajatukset.

Vierailija
18/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ovat tuollaisia. Paras iskuvinkki onkin, että kysele mieheltä kaikkea hänestä itsestään, kuuntele ja ole kiinostunut. Yksikään mies ei pysty vastustamaan tätä.

Itse olen kyllä aivan päinvastainen, joten puhut täyttä paskaa.

Vierailija
19/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on.... Monologimies

Vierailija
20/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä ihastuksissani kyselin naiselta asioita niin myöhemmin riidassa sain kuulla että ne kysymykset oli täysin vammaisia. Joten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän