Viikonloppuna ei ole mitään tekemistä jos en ryyppää
Kommentit (9)
Olet säälittävä kun et kestä itseäsi ja todellisuuttasi selvin päin vaan joudut pakenemaan.
Minulla on viikonloppunakin paljon tekemistä juomattomana, ja väitän olevani onnellisempi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä kun et kestä itseäsi ja todellisuuttasi selvin päin vaan joudut pakenemaan.
Minulla on viikonloppunakin paljon tekemistä juomattomana, ja väitän olevani onnellisempi kuin sinä.
Tuliko nyt hyvä olo?
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta ei sulla ole mitään ansioita kutsua toisen elintapoja "säälittäväksi". Annat itsestäsi vain ylimielisen ja moukkamaisen kuvan.
Miten vietit viikonloput ennen ryyppäämistä?
Lue kirjoja, juo teetä, käy kirkossa laulamassa, juokse tai kävele. Ei ole mikään pakko juopotella.
Ehkä paskinta puuhaa mitä tiedän olis ryypätä vapaapäivänä ja sitten kärsiä monta päivää krapulaa ja unettomia öitä. Hyi helvetti.
Mene vaikka keikalle, leffaan, seinäkiipeileen, patikoimaan, teatteriin, (ruoka)ravintolaan, tanssimaan, viikonloppureissulle...
Up