Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa deittimaailmassa se että miehen pitäisi olla eläinrakas?

Vierailija
16.11.2024 |

Kertokaa niin katsotaan jos ollaan samaa mieltä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaa eläimiä tai pitää eläimistä, yleensä tällä eläimellä tarkoitetaan koiraa.

Vierailija
2/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vain psykopaatti ei pidä eläimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistaa eläimiä tai pitää eläimistä, yleensä tällä eläimellä tarkoitetaan koiraa.

Ja se ei ole ongelma että koirat on usein (yleensä) jalostettu sairaiksi?

Vierailija
4/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että naisella on 8 kissaa ja nainen on jatkuvasti hevostallilla. 

tai sitten nainen harrastaa agilityä tai koiranäyttelyitä. Ne ovat sairaita. Pussailevat koiran kanssa ja koira on niille 100 kertaa tärkeämpi kuin mies.

Vierailija
5/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys jonkinlaiseen hoivaviettiin, velvollisuudentuntoisuuteen ja perhekeskeisyyteen havaittavissa. Ei varmaa, mutta jos on jo lapsia ja naiselta lähtee henki niin mies on kykenevä huolehtimaan lapsista on toiveissa.

Tai sitten naisella on lemmikkejä eikä ole aikeissa niistä luopua miehen takia, joko haluaa lapsia, on vela tai on tiedossa ettei voi saada lapsia.

Joillain vaatimus on listalla, vaikka asialla ei oikeasti ole mitään merkitystä, "mutku sen pitää olla siellä", kulissit kuntoon!

Tai joku muu syy, jota en äkkiseltään keksi. Eiköhän niitä tarkoituksia ole useampia eikä vain yhtä ainoaa.

Vierailija
6/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pelastuskoiraharrastaja. Miehen ei tarvitse harrastaa itse, mutta en voisi huolia kumppania, joka ei pidä koirista ja ole valmis myös jollain tasolla osallistumaan sellaisen hoitoon. Ja tällä tarkoitan nyt yhdessä lenkkeilyä ja yhdessä asuessa sitä, etten joudu viemään koiraa muualle hoitoon esim. työmatkan ajaksi. 

Vierailija
7/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pelastuskoiraharrastaja. Miehen ei tarvitse harrastaa itse, mutta en voisi huolia kumppania, joka ei pidä koirista ja ole valmis myös jollain tasolla osallistumaan sellaisen hoitoon. Ja tällä tarkoitan nyt yhdessä lenkkeilyä ja yhdessä asuessa sitä, etten joudu viemään koiraa muualle hoitoon esim. työmatkan ajaksi. 

Mitä rotua koirasi on ja miten sairas?

Vierailija
8/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusenhajusta on nautittava ja paskaa nieltävä.

Vierailija
9/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vain psykopaatti ei pidä eläimistä.

Psykopaateilla on aina kissa. 

Vierailija
10/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on toksoplasmoosi eikä tiedosta sitä itse. 

Vierailija
11/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hevosia ja koira, mutta ei deitti-ilmoitusta. 

M

Vierailija
12/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja elin pitkään naisen kanssa, jolla oli koiria ja paljon. Kohtelin koiria paremmin kuin hän. Minulla hermo kesti, hänellä ei. Suhtaudun suurella varauksella itseään eläinrakkaana pitäviin ihmisiin. Omaa egoanne pönkitätte, eläin on vain välikappale.

Vierailija
13/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tykkää vain tietyistä eläistä, kelpaako semmoinen mies? Esimerkiksi itse pidän matelijoista ja hämähäkeistä. Kissoja en voi sietää ja koirillekin olen allerginen.

Vierailija
14/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaava. Minulla on yksi kotikoira ja yksi hevonen. Mies, joka ei ole eläinrakas, ei varmasti siedä sitä likaa ja vaivannäköä mitä näistä aiheutuu. Itselleni eläimet tuo valtavasti iloa ja saavat minut myös säännöllisesti ulos luontoon liikkumaan.

Jos henkilö vihaa eläimiä niin lähtökohtaisesti olen epäluuloinen tämmöisessä henkilöstä. Epäilen että saattaa olla narsistinen tai muuten vain hankala. Kuitenkin maailmassa on kans paljon ihmisiä jotka sinänsä tykkää eläimistä mutta jotka eivät halua asua sellaisten keskellä. Kunnioitan sitä ja pyrin olemaan tyrkyttämättä seuraani :D

Vierailija
15/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se deitti-ilmoituksessa sitä tarkoittaa, että pitää tuntea syvää rakkautta kaikenlajisia eläimiä kohtaan. Todennäköisesti tarkoitetaan sitä, että pitää rakastaa nisäkkäitä ja lintuja. Muita eläimiä ei ole pakko rakastaa, vaan riittää että niitä haluaa kohdella hyvin ja suojella.

Vierailija
16/16 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

poron kanssa leikkii homohippaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi