Jeesus-laulusta kovemmat rangaistukset kuin raiskauksesta..
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovat perheet pitäisi saada korvauksia koulujen woke propagandoista !! Seta tulee kouluihin aivopesemään lapsia.
Herää nyt siihen todellisuuteen että kenestäkään ei tule homoseksuaalia tai transsukupuolista sen takia että asiasta kuulee. Muutenhan sinäkin olisit transhomo.
Ei ole kyse " vain" siitä. Vaan siitä että on epänormaalia ja täysin Jumalan Sanan vastaista. Mädätys.
Homous/ lesbous/ bi / trans, y.m eivät ole synnynäisiä ominaisuuksia!
Sinä olet mädätys joka tuomitsee ihmisiä kuin olisi itse Jumala. Synnistä olet sinä syntynyt ja syntisenä tulet kuolemaan ja Jumalan tuomitsemaksi. Sinä olet ylentänyt itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovat perheet pitäisi saada korvauksia koulujen woke propagandoista !! Seta tulee kouluihin aivopesemään lapsia.
Herää nyt siihen todellisuuteen että kenestäkään ei tule homoseksuaalia tai transsukupuolista sen takia että asiasta kuulee. Muutenhan sinäkin olisit transhomo.
Ei ole kyse " vain" siitä. Vaan siitä että on epänormaalia ja täysin Jumalan Sanan vastaista. Mädätys.
Sinä olet mädätys joka tuomitsee ihmisiä kuin olisi itse Jumala. Synnistä olet sinä syntynyt ja syntisenä tulet kuolemaan ja Jumalan tuomitsemaksi. Sinä olet ylentänyt itsesi.
Olkoon se sinun mielipiteesi. Kyse ei kuiteinkaan ole itseni ylistämisestä, vaan Raamatullisista faktoista.
Totta, olen syntinen, kuten jokainen ihminen. Jokaisella ihmisellä on syntinen perusluonne. Sitten on eri asia elää tahallisissa synneissä, syntinen Jumalan Sanaisessa elämäntavassa, johon homouden ja lesbouden y.m toteuttaminen kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mädätys joka tuomitsee ihmisiä kuin olisi itse Jumala. Synnistä olet sinä syntynyt ja syntisenä tulet kuolemaan ja Jumalan tuomitsemaksi. Sinä olet ylentänyt
Korjaan; Jumalan Sanan VASTAISESSA elämäntavassa.
Jeesuksen nimessä on ihmeellinen voima. Mikään muu ei tunnu vaikuttavan kansaan näin voimakkaasti.