Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Savustettu Norjan lohi kokonaisena 5,90€/kg!

Vierailija
16.11.2024 |

Meidän lähi S-marketissa. On halpaa. Päiväyksissä viikko jäljellä.

Tuleekohan loiset mukana? Ostin silti.  Kaipa ne loiset ovat myös kypsiä? 

Mikä mahtaa olla hinta Norjassa tehtaalta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin cityltä. Oli viimeksi jo ihan ruskistunutta ja pilaantunutta lihaa. Eipä tee mieli kalaa pitkään aikaan.

Vierailija
22/27 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla syödä mitään mereneläviä kemikaalien vuoksi jota meret on täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savustetaan kun muuten on vanhaksi menossa.  Kerran olen savustettua ostanut, eikä kyllä muistuttanut yhtään itse savustettua.  Mutta tietysti korvikkeena menee jos ei itsellä mahdollista savustaa.

Ainakin paikallinen c-market käsittelee kalat savuaromilla ja kypsentää uunissa. Ei mitään tekemistä oikeasti savustetun kalan kanssa.

Tuttu juttu. Mutta mummot ostaa, kun saa palvelutiskistä "tuoretta" ja "laatua", ja maksavat vielä palvelutiskilisän. 

Ja sekään ei ole uutinen, että nämä "savustetut" kalaherkut tehdään usein niistä kohta vanhentuvista tuoretuotteista.

Premiumhinta hävikkituotteesta. Ihan hyvä kikka. 

Vierailija
24/27 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli sitä norjalaisten itse pakkaamaa, täynnä veristä lientä ja pilaantunut ja osin raaka maku (vaikka päiviä jäljellä). Palautin, oli syömäkelvotonta. Ostin suomalaisen jalostamon savustamaa ja pakkaamaa norjalaista lohta, oli vähän kalliimpaa, mutta maku oli kohdallaan eikä mitään haisevia liemiä. Itse asiassa tuota pilaantumassa olevaa lohta oli jossain vaiheessa myös Citymarketissa ja koko allas haisi pitkälle, hyi. Eli luotan esim. Hätälän ja Isokarin pakkaamiin tuotteisiin, en näihin norjalaisiin.

Vierailija
25/27 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli sitä norjalaisten itse pakkaamaa, täynnä veristä lientä ja pilaantunut ja osin raaka maku (vaikka päiviä jäljellä). Palautin, oli syömäkelvotonta. Ostin suomalaisen jalostamon savustamaa ja pakkaamaa norjalaista lohta, oli vähän kalliimpaa, mutta maku oli kohdallaan eikä mitään haisevia liemiä. Itse asiassa tuota pilaantumassa olevaa lohta oli jossain vaiheessa myös Citymarketissa ja koko allas haisi pitkälle, hyi. Eli luotan esim. Hätälän ja Isokarin pakkaamiin tuotteisiin, en näihin norjalaisiin.

Haisi pitkälle, vaikka oli vakuumiin pakattu? Keksitköhän nyt omiasi?

Jos siellä on paketit rikki ja ilmaa sisällä, niin varmaan voi tuoksahtaakin.

Mutta katsotaan huomenna. Pistän tietoa tänne, kävi miten kävi.  T: AP

Vierailija
26/27 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätälä? Se nyt varsinkin myy bulkeista bulkimpia tuotteita. Onkimiehen kalapihveissäkin lukee helkutin pienellä präntillä varastoitu pakasteena eli ei voi ostettua niitä pakastaa vaan on pakko valmistaa heti. Nettisivujen tuotetiedoissa tuota pakastettuna varastointia ei edes mainita. 

Vierailija
27/27 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisi pitkälle, vaikka oli vakuumiin pakattu? Keksitköhän nyt omiasi?

Jos siellä on paketit rikki ja ilmaa sisällä, niin varmaan voi tuoksahtaakin.

Mutta katsotaan huomenna. Pistän tietoa tänne, kävi miten kävi.  T: AP

Pakkohan tuota oli maistaa, kun kaikki maalasivat piruja seinille. Erinomainen kala. Taatusti aiosti savustettu. Hyvä suola. Ei liikoja nesteitä tai muita litkuja. Minä olen ainakin tyytyväinen. Kyllä tämä tulee syötyä. 

Haukkuisin kyllä, jos olisi joku virhe. Mutta en löytänyt mitään vikaa. T:AP Ja hei, 5,90€/kg! Reilulla kympillä vajaan parin kilon kala!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme