Suosittele autoa
Tilanne on nyt tämä,että budjetti on 3000€ max.Pitäisi löytää auto,jolla muutaman vuoden ehkä ajelisi.Kriteerinä hinnan lisäksi diesel ja automaatti.Entinen oli Volvo V70,-03,4D,pakuksi rekattuna.Olisi tullut liikaa isoa remppaa eteen,niin möin varaosiksi.
Kommentit (53)
Audi. Itse en kyllä ostaisi, mutta voin suositella.
Suosittelen polkupyörää. 3000 eurolla saa jo kelvokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Tesla osarilla. Säästät polttoaine kuluissa osarimaksun.
Tai leaf jos et aja paljon
Suosittelen bemaria vaikken itse kuuna päivänä laittaisi kyseisiä vikapesäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Tesla osarilla. Säästät polttoaine kuluissa osarimaksun.
Tai leaf jos et aja paljon
Tämä. Köyhän ei kannata ajaa fossiilisilla.
Miulla vm 2001 toyota camry 3 litran bensa koneella,tekniikka pirun kestävää ja osuu budjettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa kuluu enemmän öljyä vai bensaa
Toyota. Ostaisin, mutta en voi suositella.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen bemaria vaikken itse kuuna päivänä laittaisi kyseisiä vikapesäkkeitä.
Eli olet töissä paikassa missä huolletaan ja korjataan bemareita.
Yleensä vähän arvostetut automerkit on kuitenkin mainettaan parempia. Toisaalta arvostetut merkit on usein mainettaan huonompia.
Eli ostamalla vaikka patongin voi saada kuitenkin hinta-laatu-suhteeltaan kelvollisen pelin, jolla pääsee paikasta A paikkaa B.
https://www.nettiauto.com/hyundai/sonata/14655955
https://www.nettiauto.com/peugeot/308/14610696
Tällaisia saattaisin itse harkita tuolla budjetilla ja kriteereillä. Tosin jos on noin kireä budjetti, niin luopuisin ehdottomasti automaattivaihteistosta, jolloin hyvien vaihtoehtojen määrä kasvaa huomattavasti. Saattaisin myös tähytä sopivaa yksilöä huutokaupan kautta.
Ymmärrät varmaankin, ettei tuolla budjetilla osteta 100% vikavapaata autoa, vaan saa laitteen joka vaatii jo aktiivista ylläpitoa.
Yksi vaihtoehto on pitäytyä tutussa ja turvallisessa eli hankkia uusi Volvo V70 mk1 yksilö. Tuohon rahaan tuskin saat ainakaan mukavampaa kyytiä muilla vaihtoehdoilla, edullisemmat ylläpitokulut kylläkin fiksusti valiten. Koska olet jo Volvon omistanut, saatat tunnistaa tyyppivikoja, joten hyvän yksilön löytäminen saattaisi olla helpompaa, eikä ajetuista kilometreistäkään tarvitse niin hirveästi huolestua.
Daaksia duukstäri 4x6 diesel automaatti.