Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naiset pelanneet jo 30 vuotiaana elämän läpi?

Vierailija
16.11.2024 |

Aviomies saadaan jo heti täysi-ikäisenä ja yhdessä maksellaan lainat pois parikymppisinä. Vakituinen työ saadaan heti työpaikasta jonne ollaan haettu.

Kommentit (8)

1/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin Elämän vasta nelikymppisenä! 🤩😎

Vierailija
2/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sairastellut about 25-vuotiaasta alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan yhden naisen jonka elämä on mennyt kutakuinkin noin ja ainakin kolme miestä. Eikä heidän kenenkään elämä ole "pelattu läpi", vaan kyllä heillä kaikilla on uusia unelmia ja tavoitteita.

Suurimmalla osalla meistä ei ihan noin virtaviivaisesti edetä elämässä, mutta sekään ei tarkoita että aikaa olisi hukattu tai elämässä oltaisiin epäonnistuttu. 

Itse säästän tällä hetkellä 35-vuotiaana alkupääomaa ensimmäiseen omistusasuntoon ja luultavasti tulen olemaan 37-40 kun otan elämäni ensimmäisen asuntolainan. En näe tätä minään asiana joka pitäisi elämässä saada mahdollisimman aikaisin (jos koskaan) ruksattua jotta tuntisi "saavuttaneensa" jotain. 

Vierailija
4/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä. Olen 30 ja elämä on vielä lähes kaikilla osa-alueilla vaiheessa. Hyvää vakituista työpaikkaa etsin parhaillaan ja ensimmäinen parisuhde on vielä kokematta.

Vierailija
5/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin paljon elämässä jälessä oman ikäisiä naisia että tarvii elämän tuki-erityisopetusta😭En oo edennyt missään

Vierailija
6/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti T.Ap

Vierailija
7/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tottakai. Suurin osa 30-vuotiaista on kouluttautunut, naimisissa, eronnut, naimisissa uudelleen, maksaneet velat pois, saanet lapset ja saaneet lapsenlapsetkin. 30-vuotiaana saavat pyöreitten vuodien kunniaksi lahjaksi kiikkustuolin, jossa on mukava keinua loppuelämän ajan, jota tuskin on enää paljonkaan jäljellä. Iloa elämään tuo lapsenlapset, jotka vierailevat vanhempineen pari kertaa viikossa.

Vierailija
8/8 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on liian helppoa