Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitkä asiat ovat miehen ulkonäössä tärkeimmät?

Vierailija
16.11.2024 |

Sisäiset ominaisuudet ovat varmasti useimmille vieläkin tärkeämpiä, mutta jos nyt puhutaan tällä kertaa vain ulkoisista ominaisuuksista, niin mikä niissä on tärkeintä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien ja kulmakarvojen alue ja muutenkin kasvot. Tykkään ilmeikkäistä kasvoista, selvästi erottuvista kasvonpiirteistä ja kyömyistä nenistä. Tummanruskeat silmät ja tummat kulmakarvat ovat kauniit.

Vierailija
2/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti, ainoa millä on väliä on se, että muna on isohko. Muuten henkiset asiat ovat ne mitkä ratkaisevat, mutta en halua "pientä" miestä parisuhteeseen.

Exäni ja nykyiseni ovat hyvinvarusteltuja miehiä ja heidän välissään kokeilu pienen miehen kanssa oli todella epätyydyttävä. Kai se on paljon siitä kiinni mihin on tottunut ja minä olen tottunut isohkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea iho ja siniset silmät. Muuten ei ole väliä. Itse en seksuaalisesti voi viehättyä muista, vaikka se varmasti kuulostaa rasistiselta. En usko, että kaikki tummaihoisetkaan haluaa olla valkoihoisen kanssa ja sekin on ihan ok.

N39

Vierailija
4/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänki tai hyvin hoidettu parta, kalju, leveät hartiat, ystävälliset silmät,  dad body-vatsa.

Vierailija
5/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot lihakset, vähän vatsaa, kunnon kulmat ja intensiivinen katse. Pituutta selkeästi alle kaksi metriä mutta yli 165. Sellainen kroppa viehättää että sen eteen pitää jo tehdä töitäkin, sellainen todella lihaksikas ja vähän läskiä. Olen kyllä ollut myös miehen kanssa joka ei näitä voimaukkokriteereitä täytä ja se ei vaan tunnu samalta vaikkei hänkään mikään heiveröinen ollut. Hoikat miehet eivät sytytä ollenkaan. Pitkät hiukset myös turn off. 

Mutta tämä tosiaan vain jos pelkkää ulkonäköä mietitään ja oman kiihottumisen kannalta. En muuten toki arvota toisia ihmisiä omien seksuaalisten mieltymysten mukaan. 

Vierailija
6/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö hymy taitaa olla tärkein. Painollakin on väliä siinä mielessä, että jos menee tietyn rajan yli, niin en pysty kiinnostumaan. Mutta laihasta lievästi ylipainoiseen mikä vain menee. Leveät hartiat ovat tosiaan aika iso plussa.

Vierailija
7/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ryhdikäs olemus (viestii myös siitä miten viihtyy kehossaan) 2. Tummat piirteet (hiukset yms) 3. Minua pidempi (oon 165 cm) 4. Ei ylipainoa 5. Siisti pukeutuminen (tää on todella laaja näkemys ja myös bändipaidassa ja revityissä farkuissa voi olla siisti eli ei tarvitse olla todellakaan mikään pukumies, kiva kuitenkin jos vaatekaapista löytyy myös ehjiä housuja :D) N32

Vierailija
8/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava musta kalu.

N.27v

Vierailija
9/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. leveät hartiat, litteä vatsa, pienehkö takamus , nätti hymy/ hyvät hampaat, kauniit tummat silmät, vahvat tummat hiukset, pitkät jalat ja isohko, paksu ja sileäpintainen muna

Vierailija
10/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ja tummat hiukset, mieluiten vähän pidemmät ja kiharat. Sopiva hoikkuus ja hyvät hartiat. Ei tarvitse olla erityisen pitkä, mutta vähintään samalla tasolla kanssani (170cm +).

(Lisäyksenä laatikkoleuka- ym. jankkaajille että tuo hartiajuttu ei tarkoita että täytyisi olla jotenkin todella "miehekäs", sillä tykkään androgyyneistä ihmisistä kaikkein eniten :) )

Vierailija
11/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat (tai ainakin vaaleahkot) hiukset ja kirkkaan siniset silmät! Menen melkein sekaisin, kun näen silmääni miellyttävän vaalean miehen :) Symmetriset kasvonpiirteet, hoikka (mutta ei alipainoinen), pituus väliltä 177 - 185 cm... nam...

N35 

Vierailija
12/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmien ja kulmakarvojen alue ja muutenkin kasvot. Tykkään ilmeikkäistä kasvoista, selvästi erottuvista kasvonpiirteistä ja kyömyistä nenistä. Tummanruskeat silmät ja tummat kulmakarvat ovat kauniit. Myös perseen pitää olla erittäin karvainen ja selässä pitää olla pitkää karvaa myös.

Vierailija
13/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmien ja kulmakarvojen alue ja muutenkin kasvot. Tykkään ilmeikkäistä kasvoista, selvästi erottuvista kasvonpiirteistä ja kyömyistä nenistä. Tummanruskeat silmät ja tummat kulmakarvat ovat kauniit.

Samaa mieltä minäkin. :) kasvot on tärkeimmät ja nuo samat mainitsemasi ominaisuudet on viehättäviä. Lisäksi vartalosta sen verran että ei saa olla lihava, pönäkkä eikä liian lihaksikas. Laihasta lievään ylipainoon on hyvä. 

Vierailija
14/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellänvoimakas katse, vähintäin 15cm itseäni pidempi. tarpeeksi isot jalat ja kädet. painoa saa olla mieluummin kuin hintelä. tärkeää silti, ettei ole lanteikas, karvankasvu olematon tai pullohartiainen. kalju ok, mutta pitkät hiukset, kynnet ja tatskat ei. 

Vierailija
15/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia. Eli tykkään hoidetuista hampaista, en halua nähdä miehellä likaisia käsiä (kertoo siitä ettei oikein ymmäretä miksi käsiä pitäisi pestä). Myös kynnenalusten on oltava puhtaat. Vaatteista en hirveästi välitä, mutta puhtaat niidenkin pitää olla. Ei tarvitse olla mikään hygienianeurootikko ja ymmärrän jopa sen, että vaikka lenkillä voi vaatteet tulla likaisiksi, mutta en ymmärrä, jos käyttää vaatteita, joista näkee monen päivän liat. Eikä haitaa vaikka käyttäisi fleeceä (yksi tapailemani mies sanoi, että hänet on pari kerta dumpattu ihan siksi, että oli päällä fleece-pusakka.) Jos on pitkä tukka, niin näkisinn mieluusti, että se on hoidettu. En halua suudella sellaista miestä, jolla  on nykyisin niin muodikas risuparta (se usei haisee ja muutenkin vanhentaa miestä). Yhteenkasvaneet kulmakarvat on aika lailla nou-nou.

Vaikka tässä nyt tuli pitkää listaa, niin en ehkä dumppaisi ketään sen vuoksi, jos jostain noista jää kiiinni, koska asiat voi muuttua ja vaikka likaisille kynnenalusille voi olla joku hyvä selitys. Huonosti hoidetuille hampaille ei. Eli ehkä minun tärkein kriteerini lopulta kuitenkin on se hammaskalusto.

Vierailija
16/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan seurustelin pitempään muutaman latinomiehen kanssa. Tänä päivänä elän onnellisessa avioliitossa ...myöskin latinomiehen kanssa. Ko miestyyppi viehättää minua siis eniten.

Vierailija
17/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, kroppa isompi kuin mulla. Treenatut kädet ja rintalihakset. Ei isoa partaa, ei pitkää tukkaa eikä pitkiä kynsiä. 

Vierailija
18/23 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteys, huoliteltu ulkonäkö, itsestä huolehtiminen. Kasvojen piirteistä, hiusten väristä ja mallista, kropasta jne. on vähän vaikea tehdä yleistyksiä. Hyvännäköinen voi olla niin monella tavalla. Tosin sellainen pitkälle bodattu lihaskasa ei oikein innosta. Viikset ja lyhyt, siisti parta voivat näyttää hyviltä, mutta mieluummin ilman. Koska olen petite, en kaipaa kovin pitkää miestä.

Vierailija
19/23 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti, ainoa millä on väliä on se, että muna on isohko. Muuten henkiset asiat ovat ne mitkä ratkaisevat, mutta en halua "pientä" miestä parisuhteeseen.

Exäni ja nykyiseni ovat hyvinvarusteltuja miehiä ja heidän välissään kokeilu pienen miehen kanssa oli todella epätyydyttävä. Kai se on paljon siitä kiinni mihin on tottunut ja minä olen tottunut isohkoihin.

On se kiinni vehkeiden koosta. Molempien.

Vierailija
20/23 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään, mutta isot jalat on jotenkin niin perin juurin miehekkäät. Mutta ei tietenkinään mitkään junttihenkiset lättäjalat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä