Naisten "seksilakkoliike" tullee Suomeenkin Tämän kaiken se haluaa muuttaa
"Ei miesten deittailua, heteroavioliittoja, heteroseksiä eikä lapsia miesten kanssa."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/be6b1f8e-8a91-401f-89fb-5e0512ce6dcd
🤢
Vähän tekosyitä minusta
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kelpaa miehille 🤷
Tuohan se on. Täysijärkiset naiset eivät onneksi tuollaiseen vähemmistöjen öyhötyksiin lähde mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä pillua ole tullut tähänkään mennessä joten lakkoilkoot ihan rauhassa.
Nimenomaan. Lakko on ollut globaalisti voimassa jo kauan. Sille annettiin nimi koreassa ja nyt se on rantautunut jenkkien kautta suomeen, miesten tietoisuuteen. Jännä kun ei näe mitä silmien edessä tapahtuu ennen kuin joku sitä osoittaa ja nimeää
Kyllä miehet on naisten pihtaamisen huomanneet aikaa sitten. Siksi ne vähiten pihtaavat naiset saavatkin kaiken haluamansa.
Ainoa asia, missä mies on Satisfyeria parempi, on vessanpöntön pesu.
Hieno että Trump sai näin nopeasti naiset siveellisemmäksi ja kunnollisemmaksi, kuten konservatiiviseen perinteeseen kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet feministit ajavat itsensä ja oman kansansa sukupuuttoon. Tilalle tulee mullahien hallitsema yhteiskunta jossa naiset kaavutetaan ja lukitaan neljän seinän sisälle ilman kansalaisoikeuksia.
Sehän on vaan hyvä kun feministit kuolevat tällä tavoin sukupuuttoon. Seuraavat sukupolvet on sit tehty aasialaisten kanssa
Ja joku menettää näissä naisissa jotain? No ei todellakaan, muuttakoon minun puolesta vaikka kuuhun :D Onneksi sentään on normaaleja lähes kaikki naiset :)
Ei muuta yhtään mitään, ei ole saatu ennenkään, eikä saada jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy.
Ap on todella säälittävä.
Näen jo mielessäni nämä naisoletetut:
ylipainoisia, täynnä tatuointeja, kynitty vihreä tukka, luultavasti toinen puoli päätä ajettu kaljuksi, nenärengas, liian tiukat vaatteet joista näkyy kaikki muhkurat ja liikakilot.
No maksullisten naisten kysyntä kasvaa. Ei kukaan mies joka seksiä haluaa jää ilman seksiä mutta toisaalta käsi ajaa saman asian
Olen elänyt jo 20v noin. Ja olen hyvännäköinen.
N44v
Vierailija kirjoitti:
Näitä juttuja levittävät intersektionaalit eivät itsekään ole kunnossa.
Siitä olen samaa mieltä, että tällaisen kansanliikkeen tehtailu on hieman outoa. Se että siirtyy omassa elämässään eteenpäin ja jättää huonot seksit taakseen normaalia
Vierailija kirjoitti:
Näitä juttuja levittävät intersektionaalit eivät itsekään ole kunnossa.
Kuvaa kuinka epätoivoinen on viha miehiä kohtaan ja mukaan ahdistukseen halutaan kaikki naiset. Made in Hell by Karl Marx.
Vierailija kirjoitti:
Hieno että Trump sai näin nopeasti naiset siveellisemmäksi ja kunnollisemmaksi, kuten konservatiiviseen perinteeseen kuuluu.
Aatella! Mitään toimenpiteitä ei tarvittu. Naiset tekivät tämän ihan itse
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta yhtään mitään, ei ole saatu ennenkään, eikä saada jatkossakaan.
Makullisilta saa kuka tahansa mutta eri asia toki on jos ei halua maksaa seksistä eli jos toteaa että parempi olla ilman kuin maksaa seksistä. Itse en maksaisi koskaan euroakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia, missä mies on Satisfyeria parempi, on vessanpöntön pesu.
Et oo tainnu kokeilla pestä vessaa satisfyerilla
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kun nuo luulee, toivoo ja odottaa et miehet kimpaantuu.
Reaktiot olleet aivan toisenlaisia: huvittuneisuutta ja välinpitämättömyyttä.
Siinäpähän vihaajat vihaa ja lakkoilee. Varmaan hirveen ihana elämä!
Veikkaan että tällä on kuitenkin ennemminkin tarkoitus viestiä toisille naisille: sinunkaan ei ole pakko antaa
Osa ajaa myös päänsä kaljuksi.
Hirvee rangaistus miehille.
Hienoa että naiset ei anna enää miehille. Saan entistä enemmän asiakkaita ja hintojakin voin nostaa kysynnän kasvaessa.
Terveisin maksullinen nainen