Miten viitsitte olla törkeitä kaupan henkilökunnalle?
Ennen joulua joku vanhempi nainen karjaisi vaan myyjälle hevi-osastolla
"Lantut! Missä??"
Ei siis tervehtinyt eikä sanonut muuta. Uskomaton moukka.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kassatytöt tekee usein virheitä eivätkä tiedä mitä edes myyvät. Yrittävät ottaa täyttä hintaa tarjoustuotteista jne.
Ei se kassa sitä hintaa edes välttämättä tiedä. Joten turha hänelle sitä on kiukutella
Nykyajan kassat on lumihiutaleita.
Jos minä kaupassa asioidessani näen jonkun käyttäytyvän törkeästi henkilökuntaa kohtaan, puutun varmasti asiaan, tarvittaessa häirikön ulos saattaen.
Mikä on törkeää? Ei tuo ole törkeää jos kysyy missä lantut. Huutaminen ja raivoaminen taas on.
Vierailija kirjoitti:
Kassatytöt tekee usein virheitä eivätkä tiedä mitä edes myyvät. Yrittävät ottaa täyttä hintaa tarjoustuotteista jne.
Kaupoissa on tuhansia eri tuotteita, joiden hinnat muuttuvat jatkuvasti. Jos myyjältä vaadittaisiin näiden tuntemista ulkoa, palkankin pitäisi siinä vaiheessa olla kymmenien tuhansien luokkaa. Helvetin uuno.
Jep, hypermarketissa rääkyvät: "missä on vihreät pesto-oliivit säilykkeessä, jossain kahvilassa kassalla ollaan. Mistä minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on törkeää? Ei tuo ole törkeää jos kysyy missä lantut. Huutaminen ja raivoaminen taas on.
Ihmisiä tervehditään ennen kuin heitä aletaan puhutella ja lopuksi kiitetään. Taidat itse olla tämä lanttumummo?
Ap
Muistakaa että kassat ovat eläviä ihmisiä, eivät mitään liukuhihnatyyliin toimivia koiria. Itse ainakin aina hymyilen ja tervehdin, ei se paljoa vaadi, joillekin se on ihan ylivoimaista.
Sulla ei ole mitään asiaa puuttua siihen jos kysyy missä lantut. Olet varmaan niin fiksu että ymmärrät että monet ei osaa Suomea kunnolla, niin kysymys missä lantut on täysin normaali. Taitaa olla ongelma siellä päässä.
Ei se helppoa ole, mutta jonkun se on tehtävä.
Ihminen osoittaa oman tasonsa käytöksellään. Itse pyrin olemaan tasokas, joten en ole törkeä kellekään.
Kyllä kaupan henkilökunta puuttuu sitten kun käytös ylittää törkeyden rajat, muilla asiakkailla ei ole tarvetta tunkea nokkaansa asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Pysy vainoharhoinesi kotonasi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan kassat on lumihiutaleita.
Ihan tavallisia ihmisiä.
Olen alkanut inhota kaupassa käyntiä ja kaupan henkilökuntaa. Kaikki tämä johtuu siitä, että kaupat ryöstävät ihmisten rahat ylihinnoittelemalla tuotteet. Ei kiinnosta olla enää ystävällinen enkä tervehdi koskaan, enkä todellakaan kiitä siitä että saan ostaa ylikallista ruokaa. Käytän myös itsepalvelukassoja, eli kiitän itseäni siitä, että maksan ostokset ja kerään ne itse, kauppaa ei siitä ole kiittäminen. Aivan itse ovat tämän inhon luoneet kauppoja kohtaan. Ahneutta ahneutta ahneutta. Lidlissä kiitän, koska siellä on kivat myyjät ja halvat tuotteet ja kassahihnat ovat aina puhtaat. K-kauppa ja perselahkokauppa ei saa minulta kiitosta.
Minulla on oikeus olla myyjille törkeä, siitä he saavat palkkaa että voin olla törkeä heille.
Edelleen, jos täällä on joku herkkä jonka mielestä kysymys missä lantut on törkeä, mitä se käytös sitten on jos se on todella kamalaa, edelleen törkeää? Tasokas ihminen ei myöskään seuraa muiden käytöstä.
Harvemmin viitsin.
Kaupassa oli tuotteiden vieressä kyltti, missä sanottiin tuotteen olevan alennuksessa.
Kassalla siitä ei saanut alennusta ja se ei todellakaan ole alennuksessa. Kipaisin ottamassa kuvan alennuskyltistä ja vaadin tämän jälkeen kassalla alennusta.
Kolmen naisen voimin minulle voimallisesti todetaan, että alennuskyltti ei tarkoita todellakaan alennusta. Ja ainakaan tähän tuotteeseen (mikä on siis alennuskyltin kuvaama tuote alennuskyltin vierestä, paino, tuotenimike, valmistaja ja alennuksen päivämäärä ovat oikein).
Sitten vanhin naisista toteaa, että olenpas hölmö kun en häntä usko ja näin se nyt vain on.
Tämän jälkeen loppukeskustelu ei ollut aivan asiallisin mahdollinen.