Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut! Vuokra-asuntonne koko?

Vierailija
15.11.2024 |

Minä joudun muuttamaan 60m2 kokoisesta tuollaiseen. Kiva asunto muuten mutta saako noin pienestä kodikastakaan :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, onko vuokra-asunnoissa joku standardikoko?

Taitaapi etenkin nykyisin olla.  Ainakin sen puolesta, että ykdin elävä sinkku, ei voi saada, tiettyä määrää asumistukea, hänelle ylisuureen asuntoon.

Jotta asumistuen suhteen on ollut standardit, asunnon kokoon.

Neliöitä ei ole mitenkään rajoitettu, koska neliöt ei määritä vuokran määrää vaan sijainti ja asunnon kunto.

Vierailija
22/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta sensuroi pikkukakkosen kommentistani. Yritin laittaa 40 neliömetriä, mutta ei. Palsta on armoton ja pikkukakkonen on tosi paha ilmaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kahden kissan kanssa vuokralla 62 neliön kaksiossa. Mutta olen ostamassa lähiaikoina kolmion, jotta kissat saa oman huoneen.

Vierailija
24/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, onko vuokra-asunnoissa joku standardikoko?

Taitaapi etenkin nykyisin olla.  Ainakin sen puolesta, että ykdin elävä sinkku, ei voi saada, tiettyä määrää asumistukea, hänelle ylisuureen asuntoon.

Jotta asumistuen suhteen on ollut standardit, asunnon kokoon.

Neliöitä ei ole mitenkään rajoitettu, koska neliöt ei määritä vuokran määrää vaan sijainti ja asunnon kunto.

Ok.  Tuota en tiennyt.

En ole koskaan saanut asumistukea mihinkään asuntooni.

Paitsi opiskelu aikoina, tuli jokin pieni asuntotuki.

Vierailija
25/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 neliön yksiössä asun. olen asunut myös 20 neliön yksiössä ja 45 neliön kaksiossa. tämä nykyinen minulle paras.

Vierailija
26/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omistamassani asunnossa, 43m2.

Vierailija
27/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kahden kissan kanssa vuokralla 62 neliön kaksiossa. Mutta olen ostamassa lähiaikoina kolmion, jotta kissat saa oman huoneen.

Jepulis.  Missä asut?   Minkä hintaisia omistusasunnot seudullasi ovat?

Mitä teet työksesi?

Kysyn siksi, että asunnot suurehkot asunnot ovat edelleen kalliita, etenkin suurimmissa kaupungeissa.

Ja harvempi sinkku haluaa maksaa tyhjästä, käyttämättömästä tilasta asunnossaan.

Mutta toki, johan 2 kissaa tarvitsevat oman huoneen: Kiipeilypuineen, nukkumiskoreineen ja virtsaamis- ja ulostus hiekkalaatikkoineen.

Joilllakin kuitenkin myös  jopa koira mahtuu 35 neliön asuntoon.

Vierailija
28/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ennen 160 neliön ok-talossa, mutta nyt muutin pienempään eli 150 neliöiseen. En ole vuokralla, on oma ja velaton talo.

Vierailija
29/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku, asuin 24 neliön yksiössä. Sinne mahtui kaikki tarpeellinen, eikä kertynyt turhaa tavaraa nurkkiin, kun vaan mahtunut.

Tuo on hyvä puoli! Kun muutin 38 neliöön 62 neliöstä, luovuin liiasta tavarasta ja nyt on vain tarvittava. Säilytystilaa on vähän mutta sinkkuna ei tavaraa tarvitse juurikaan.

Vierailija
30/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 neliötä kaupungin keskustassa, Kela maksaa.

Vierailija
31/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepulis.  Missä asut?   Minkä hintaisia omistusasunnot seudullasi ovat?

Mitä teet työksesi?

Kysyn siksi, että asunnot suurehkot asunnot ovat edelleen kalliita, etenkin suurimmissa kaupungeissa.

Ja harvempi sinkku haluaa maksaa tyhjästä, käyttämättömästä tilasta asunnossaan.

Mutta toki, johan 2 kissaa tarvitsevat oman huoneen: Kiipeilypuineen, nukkumiskoreineen ja virtsaamis- ja ulostus hiekkalaatikkoineen.

Joilllakin kuitenkin myös  jopa koira mahtuu 35 neliön asuntoon.

Mullakin on kissoille oma huone. Seinät lyöty täyteen kiipeilytasoja. Ei oo mikään pakko elää mahdollisimman ahtaasti (kuten yksiössä koiran kanssa), jos muuhunkin rahkeet riittää.