Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesittekö miksi henkiset ihmiset pukeutuu kevyesti ja tiettyihin materiaaleihin? Tuli tosta Matrix elokuvasta mieleen

Vierailija
15.11.2024 |

Ja siis muinaiset sivilisaatiot pukeutu myös samalla tavalla

Koska ne tietyt materiaalit ja kuteet matchaa meiän omaa värähtelyyn

Seki on yks hyvä asia ymmärtää, nykyajan feikkikuteet ja itsensä peittäminen niihin vangitsee meidän oman energian

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/5 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on pakko olla pakana ja pukeutua paksusti villaan talvella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteriahan se on että pitää näyttää joltain omissa atmösfääreissän leijuvalta , arjen yläpuolella,  tai taiteilijalta tai joulupukilta tai natsilta  jne.

Luulisi henkistyneen olevan jo maallisen näyttämisen ulkopuolella. ( suomalaiset henkistyneet ihmissuhteissaan kierrossa koko ajan, lapsi sinne, ero henkiistynyt ilme naamalla ja uus onni jonkun värähtelyn kansaa )

Vierailija
4/5 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värähtely on mulle liian new agea uudelleen syntyneenä kristittynä, mutta olet oikeassa. Kun on vapautunut henkisesti niin ei enää mieti mitä muut on mieltä. Johannes Kastaja pukeutui kamelinkarva kaapuun joka oli halvinta kangasta. Itse pidän vanhoja adidaksen collareita ja huppareita. Tottakai ihmiset katsoo kieroon, mutta luuletko ettei Johannes Kastajaa katsottu? Tai muita Jeesuksen opetuslapsia jotka kaikki raastettiin pedonsysteemin toimesta hengiltä? Hengelliset ihmiset on aina suosineet mukavia asusteita, koska liikkuvat usein jaloilleen ilman mitään kulkuvälineitä. Ne opetuslapsethan kulki kävellen maasta toiseen silloin. Kävelemisessä on ihan oma fiilis.

Vierailija
5/5 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värähtely on mulle liian new agea uudelleen syntyneenä kristittynä, mutta olet oikeassa. Kun on vapautunut henkisesti niin ei enää mieti mitä muut on mieltä. Johannes Kastaja pukeutui kamelinkarva kaapuun joka oli halvinta kangasta. Itse pidän vanhoja adidaksen collareita ja huppareita. Tottakai ihmiset katsoo kieroon, mutta luuletko ettei Johannes Kastajaa katsottu? Tai muita Jeesuksen opetuslapsia jotka kaikki raastettiin pedonsysteemin toimesta hengiltä? Hengelliset ihmiset on aina suosineet mukavia asusteita, koska liikkuvat usein jaloilleen ilman mitään kulkuvälineitä. Ne opetuslapsethan kulki kävellen maasta toiseen silloin. Kävelemisessä on ihan oma fiilis.

Hengellinen  ihminen ja huuhaalla tienaavat (henkistyneet, heh,  eteerisissä vaatteissaan silmät seisovina )  ovat kaksi ihan eri asiaa.