Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
881/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap! Jättäisitkö sinä tyttöystäväsi jos hän kertoisi työskennelleensä/työskentelevänsä prostituoituna?

Ei ole lainkaan vertailukelpoista, mutta en jättäisi.

-eri

Vierailija
882/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa autoilevista miehistä haluaa ajaa edes kerran elämässään Ferrarilla, eikä koko ikäänsä vaikkapa Dacialla.

Suurin osa heteromiehistä haluaa sexiä kauniin ja hoikan naisen kanssa. Jos ei saa oikeassa elämässä sellaista naista, niin sittenkö helvetti jäätyy jos kerran ostaa sexinsä sellaiselta unelma-naiselta?

Miksi ihmeessä minä en ole _koskaan_ halunnut seksiä komealta mieheltä? En ihan oikeasti tajua, miten se noin ylipäätään liittyy _seksiin_! Kaikkein vähiten tulisi mieleeni ostaa seksiä joltakin komealta mieheltä ihan vain syystä, että joku komea mies nyt kerran elämässä panisi minua - mitä helvettiä 😳 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole mikään hengittämiseen ja syömiseen liittyvä perustarve joka on pakko tyydyttää.

Elämä ilman seksiä on täysin normaalia, hyväksyttävää. Nykyajan seksihullu yhteiskunta on huijannut ihmisiä, varsinkin miehiä uskomaan, että seksi on jokin perustarve.

Kaikkina historian aikoina on elänyt ihmisiä ilman seksikokemuksia. Se on täysin normaalia. Jopa tavoiteltavaakin, arvostettavaa joissakin uskonnollisissa yhteisöissä.

Seksin ostaja saattaa olla osallisena ihmiskaupassa. Se on rikos. Seksin ostaja ei voi tietää tekeekö nainen sen vapaaehtoisesti. Hyväksikäyttö on hyväksikäyttöä ja pelkkää pahuutta.

Vierailija
884/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap! Jättäisitkö sinä tyttöystäväsi jos hän kertoisi työskennelleensä/työskentelevänsä prostituoituna?

Kompakysymys. Onhan se nyt aivan eri asia, jos nainen on myynyt kehoaan vs mies ostanut seksiä....

T. eri M41

Se on täsmälleen sama asia. Mieti nyt saatana välillä yläpäälläsikin.

No ei todellakaan ole. Mies on joskus ostanut seksiä kerran tai muutaman kerran ja toinen on myynyt seksiä sadoille tai tuhansille miehelle. Ai sama asia?

Vierailija
885/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

On täysin vertailukelpoista :D Koittakaa nyt kestää.

Vierailija
886/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompakysymys. Onhan se nyt aivan eri asia, jos nainen on myynyt kehoaan vs mies ostanut seksiä....

T. eri M41

No ei todellakaan ole. Mies on joskus ostanut seksiä kerran tai muutaman kerran ja toinen on myynyt seksiä sadoille tai tuhansille miehelle. Ai sama asia?

Kumpikin pidätte seksiä kauppatavarana. Onnellista elämää yhdessä! :)

Vierailija
887/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole juuri muiden kanssa pumpannutkaan! Ja oon helvetin tyytyväinen. Ei kitisevää kahdella jalla kulkevaa pikkusieluisuutta nurkissa. Saan nusasta just sillon kun huvittaa, sen verran massia on. Pahimmassa tapauksessa lihava eukko siellä kotona(si)?

Itse estradilta valitsen vain kauniit ja hoikat. Ja nastaa on, vakuutan! Aina uusi, aina tuore tapaus, aahhh!

Vierailija
888/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huòra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.

Suositteletko sitä ammattia omalle tyttärellesi?

Ammatti muiden joukossa. Siitä vaan, jos tuntuu siltä.

Vierailija
889/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa autoilevista miehistä haluaa ajaa edes kerran elämässään Ferrarilla, eikä koko ikäänsä vaikkapa Dacialla.

Suurin osa heteromiehistä haluaa sexiä kauniin ja hoikan naisen kanssa. Jos ei saa oikeassa elämässä sellaista naista, niin sittenkö helvetti jäätyy jos kerran ostaa sexinsä sellaiselta unelma-naiselta?

Miksi ihmeessä minä en ole _koskaan_ halunnut seksiä komealta mieheltä? En ihan oikeasti tajua, miten se noin ylipäätään liittyy _seksiin_! Kaikkein vähiten tulisi mieleeni ostaa seksiä joltakin komealta mieheltä ihan vain syystä, että joku komea mies nyt kerran elämässä panisi minua - mitä helvettiä 😳 

Yllätys, miehet ja naiset ovat erilaisia.

Vierailija
890/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole juuri muiden kanssa pumpannutkaan! Ja oon helvetin tyytyväinen. Ei kitisevää kahdella jalla kulkevaa pikkusieluisuutta nurkissa. Saan nusasta just sillon kun huvittaa, sen verran massia on. Pahimmassa tapauksessa lihava eukko siellä kotona(si)?

Itse estradilta valitsen vain kauniit ja hoikat. Ja nastaa on, vakuutan! Aina uusi, aina tuore tapaus, aahhh!

Maksullisissa käyvät, tästä mallia, ja lopetatte sen itkemisen, kun ette parisuhteisiin enää kelpaa. Olette polkunne valinneet, nyt seiskää valintanne takana!

Vierailija
891/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti jäädy, muttet kelpaa kumppaniksi sellaiselle, joka ei hyväksy hoorissa käymistä. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole. 

Noin muuten, valaisetko logiilkkaa, missä kaunis ja hoikka satojen polkema maksullinen on haluttu seksikumppani, mutta kaunis ja hoikka satojen polkema maksuton on halveksittu kyläfillari?

Onhan ne kyläfillareita muutenkin, ilman näkyvää rahastusta. Aina joku polkee. Maksulutka on rehti ja usein ihmisenä aivan yllättävän hieno. Kokemusta on.

Vierailija
892/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys, miehet ja naiset ovat erilaisia.

Höpö höpö. On vain normaalia, ja sitten omaan narsismiin ja egoon kietoutunutta hyväksikäyttöseksuaalisuutta. Tätä ilmenee molemmilla sukupuolilla. Käytännössä persoonallisuushäiriöisyyttä, eli luonnevika.

Vierailija
893/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. eri M41

Kumpikin pidätte seksiä kauppatavarana. Onnellista elämää yhdessä! :)

Seksi on aina kauppatavaraa. Hinta ja hinnan muoto vain vaihtelevat. Eläkööt kaikki kauniit rehelliset raha lut kat!

Vierailija
894/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti jäädy, muttet kelpaa kumppaniksi sellaiselle, joka ei hyväksy hoorissa käymistä. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole. 

Noin muuten, valaisetko logiilkkaa, missä kaunis ja hoikka satojen polkema maksullinen on haluttu seksikumppani, mutta kaunis ja hoikka satojen polkema maksuton on halveksittu kyläfillari?

Onhan ne kyläfillareita muutenkin, ilman näkyvää rahastusta. Aina joku polkee. Maksulutka on rehti ja usein ihmisenä aivan yllättävän hieno.

Mitä, ketkä ne?

Vierailija
895/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tälläkin palstalla kehutun reippaita tsekkiläisiä yksityisyrittäjiä. Totuus heistä kuitenkin paljastui:

https://yle.fi/a/74-20014687

Vierailija
896/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys miehille. Jättäisitkö naisen, jos saisit tietää hänen olleen maksullinen nainen?

En tietenkään. Miksi jättäisin jos pidän ihmisestä ja viihdyn hänen kanssaan. Ei se tee hänestä yhtään huonompaa ihmistä.

Vierailija
897/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huòra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.

Suositteletko sitä ammattia omalle tyttärellesi?

Ammatti muiden joukossa. Siitä vaan, jos tuntuu siltä.

Olet sitten aika psyko isä.

Vierailija
898/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle olisi varmasti ok myös jos kumppani kertoisi, että on itse toiminut prostituoituna? 

Sama juttu, tapahtunut ennen sinua.

Miksi feministit ja valtamedia sitten normalisoi ja ylistää prostituutiota jatkuvalla syötöllä?

Se on feministin logiikkaa. Myös väkivallantekijöitä paheksutaan ja ihaillaan.

Intersektionaalinen uhripositio vaikuttaa ahdistelun hyväksyttävyyteen. Jos muunsukupuolinen transhenkilö, panseksuaali, vammainen ja seksityöntekijä esittää oppilaille kesäkurpitsan tunkemista anaaliin, niin se on mahtavaa. Mutta tavallisen cishet miehen tekona se olisi raiskaus ja potkujen paikka.

Herää kysymys, missä sonnassa nämä tyypit oikein piehtaroivat valveillaoloaikansa, kun tuo kurpitsajuttukin tuntuu olevan jokaisen palstamiehen huulilla. Vai onko tuo yhden ja saman häiriintyneen olion ajanvietettä etsiä netistä jotain noin kuvottavaa ja sitten kuvitella, että ihan normi meininki, kaikkihan tuota tekee (paitsi tavalliset cis-miehet eivät saa, ja se on vääryys)?

Vierailija
899/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Eli seksiä rahasta ja seksiä rahasta on eri asiat ? 

Vierailija
900/1161 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta et varmasti maksa seksistä kolmesta varvista päivässä esim aamulla, iltapäivällä ja illalla. Sinulla on heikko libido, jos pärjäät maksullisella seksillä. 😀 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi