Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti: Sinussa näkyy nyt sellainen ajattelutapa, että et usko rehellisyyteen koska et siihen itse pysty, ja yrität sitten epätoivoisesti edes jollakin keinolla olla parempi kuin rehellisyyteen pyrkivät, ja kuvittelet mukamas näkeväsi heidän läpi kuinka he ovat samanlaisia kuin sinä. Mutta se on sinun itse rakentamasi mielikuva muista.
Hyviä aikomuksia on maailma täynnä. Tänne kirjoittavista naisista kukaan ei tunnu tunnustavan edes itselleen vieraissa käyntiään, mutta tosielämässä touhua nähneenä tietää että kommentit ovat niin täällä kuin muuallakin enimmäkseen siistittyjä versioita todellisuudesta. Sikoja yhden yön panosankareita ja huorissa käyviä aikamiespoikia mollataan, mutta oma tekeminen on tietysti itse kerrottuna täysin rehellistä ja moitteetonta, joten silloin voidaan vaatia myös kumppaniltakin?
Väitän että vieraissa käyviä on naisista vähintään yhtä iso osuus kuin miehissäkin. Alfa -tyyppinen mies kiinnostaa naisia sänkyyn asti todella usein, eivätkä nämä naiset ole todellakaan aina sinkkuja tai villiä bile-elämää viettäviä hurjastelijoita. Tämän voi todeta varmaan useampikin kuin minä, joka on katsonut menoa työ- ja opiskeluelämässä ym. muutamien vuosikymmenien ajan. Beta -tyyppisistä miehistä moni haluaisi vietteineen samantyylistä menoa, mutta eivät kykene toteuttamaan sitä. Jolloin näillä fyysinen uskollisuus toteutuu ikään kuin itsestään... :)
Mietinpä vain, moniko tähän keskusteluun osallistuneista miehistä jatkaisi suhdetta naisen kanssa joka kertoisi tehneensä uran protituoituna? Menneet menneinä, kestäisikö itsetunto?
JSSAP. Hän ei ollut arvoisesi.
Vierailija kirjoitti:
Mietinpä vain, moniko tähän keskusteluun osallistuneista miehistä jatkaisi suhdetta naisen kanssa joka kertoisi tehneensä uran protituoituna? Menneet menneinä, kestäisikö itsetunto?
Kestää, jos ei ole tatuointeja, lävistyksiä eikä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli nuorena aktiivisena vaki rakastaja ja yhden illan suhteitakin ennen kuin vakiinnuin lopullisesti kun löysin sen oikean. Kun nuorena oli tarpeeksi saanut sänkykokemuksia niin ei enää tarvinnut keski iässä alkaa hakea kokemuksia tuntien että elämä on jäänyt elämättä.
Kukaan ei tee sillä tiedolla mitään mitä on tehnyt menneisyydessä ja puoliso ei ole mikään terapeutti jollekka pitää avautua menneistä asioista.
Sama täällä. Kun on nuorena sekoillut tarpeeksi niin ei ole todellakaan tarvetta alkaa tekemään mitään syväanalyysiä kumppanille menneistä panojutuistaan. Suhde joka alkaa jollain työpaikkahaastattelun tyyppisellä kuulustelulla seksiasioista kuulostaa minusta perverssiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huòra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.
Suositteletko sitä ammattia omalle tyttärellesi?
Wokettava mies ajaa tyttärensä voimaannuttavaan s*ksityöhön.
Mies, joka ostaa seksiä naiselta on sika. Nainen, joka levittelee torttuaan OF:ssa on voimaantunut ja ihailtava.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ap.
Mä en jättäisi miestäni siksi, että hän olis nainut jotain maksullista naista.
Mitä helvetin väliä sillä olis?
Mies nai maksullista vain suuressa puutteessa. Ja maksaa sessiosta.
Kysymys on pelkästä voimakkasta panetuksesta. Ei muusta. Tilanteessa ei ole pienintäkään hajua tunteista tai rakkaudesta.
Itseasiassa on hyvä, että niehet käy hakemassa seksin aakkoset maksullisista naisilta.
Silloin miehet eivät ole niin avuttimia, epävarmoja ja ujoja, aloittaessaan seksisuhteen rakastamansa naisen kanssa,
Eli sinulle on täysin hyväksyttävää, että mies on pannut mahdollista ihmiskaupan uhria, ehkä alaikäistäkin ulkomailla? Ei ihmekään, että ihmiskauppa ja rikollisuus kukoistaa, kun asenteet ovat tällaiset.
Todella monelle miehelle maksullisen käyttö olisi paljon järkevämpää.
Naista ei juuri muuhun tarvi, kun seksiin.
Käyttäkää maksullista, niin paljon helpompaa elämä.
Siinäs nyt näet miten siinä nyt sitten lopulta kävi.
Mitäs makasit !
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisella sinänsä oikeus reaktioonsa. Kyllä minäkin pistäisin naisen luiskaan, jos saisin tietää hänellä oleen esim seksisuhde mustaan mıeheen. Hyi hitto.
Musta mies on ihan ok. Nainen on varmaan ollut puutteessa ja noilla on kova maine panomiehinä.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitään rajaa..Menneet ovat menneitä... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitä hän teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytäisi aviomiestä..
M37
Ei kyse ole mustasukkaisuudesta vaan hu*orissa käyminen tekee miehestä ällöttävän, vähän reppanan ja tautipesäkkeen. Miten sellaista voisi enää arvostavasti katsoa, saati koskea? Melkeen yhtä paha kuin olisi lasta pannnut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sinussa näkyy nyt sellainen ajattelutapa, että et usko rehellisyyteen koska et siihen itse pysty, ja yrität sitten epätoivoisesti edes jollakin keinolla olla parempi kuin rehellisyyteen pyrkivät, ja kuvittelet mukamas näkeväsi heidän läpi kuinka he ovat samanlaisia kuin sinä. Mutta se on sinun itse rakentamasi mielikuva muista.
Hyviä aikomuksia on maailma täynnä. Tänne kirjoittavista naisista kukaan ei tunnu tunnustavan edes itselleen vieraissa käyntiään, mutta tosielämässä touhua nähneenä tietää että kommentit ovat niin täällä kuin muuallakin enimmäkseen siistittyjä versioita todellisuudesta. Sikoja yhden yön panosankareita ja huorissa käyviä aikamiespoikia mollataan, mutta oma tekeminen on tietysti itse kerrottuna täysin rehellistä ja moitteetonta, joten silloin voidaan vaatia myös kumppaniltakin?
Väitän että vieraissa käyviä on naisista vähintään yhtä iso
Edelleen, sulla ei ole mitään perustaa sille että nuo vieraissa juoksevat naiset kirjoittaisivat tänne olevansa rehellisiä. Miksi edes kirjoittaisivat? Täällä on ollut paljon ketjuja joissa naisetkin kertovat pettäneensä, vaihtaneensa miehen lennossa toiseen jne. Tässä keskustelussa ei ole enää oikein järkeä kun sulla on täysin sokea piste siinä että ihmisiä on erilaisia ja tänne kirjoittava voi ihan oikeassa elämässään ollakin vaikkapa juuri sitä mitä kirjoittaakin. Mä oon kommentoinut tähän että koska arvostan itse rehellisyyttä suhteessa ja pyrin siihen, haluan rehellisyyttä myös toisilta. Jostain syystä sinä olet alkanut minulle kommentoimaan tuota kyynistä näkemystäsi siitä kuinka puhe ja tosielämä eivät kohtaa, enkä enää oikein tajua miksi. Mitä sillä haet. Minä tulen joka tapauksessa edelleen arvostamaan rehellisyyttä suhteissa ja edellyttämään sitä myös niiltä joita otan lähelleni ja varsinkaan seksuaalista kanssakäymistä sisältävään suhteeseen, koska itselleni se on intiimein suhteen laji, ei siis mikään renkaidenvaihtoon tai muuhun palveluun verrattava liiketoimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisella sinänsä oikeus reaktioonsa. Kyllä minäkin pistäisin naisen luiskaan, jos saisin tietää hänellä oleen esim seksisuhde mustaan mıeheen. Hyi hitto.
Musta mies on ihan ok. Nainen on varmaan ollut puutteessa ja noilla on kova maine panomiehinä.
No minulle ei olisi ok. En todellakaan haluaisi vakituisessa parisuhteessa enää käydä samalla reiällä. Yhden illan jutuille on sama, jos niillä on ollut jotain negrojuttuja, koska niiltä en haluakaan mitään sen pysyvämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitään rajaa..Menneet ovat menneitä... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitä hän teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytäisi aviomiestä..
M37
Ei kyse ole mustasukkaisuudesta vaan hu*orissa käyminen tekee miehestä ällöttävän, vähän reppanan ja tautipesäkkeen. Miten sellaista voisi enää arvostavasti katsoa, saati koskea? Melkeen yhtä paha kuin olisi lasta pannnut...
Sun kannattais opetella vähän suvaitsevaisuutta.
Ei tule oikein mitään muuta mieleen kun se että miten joku on niin tyhmä että kertoo jostain menneistä Aasian panoreissuistaan puolisolleen.
En suuttuisi. Voisin jopa tarjota tuollaisia palveluita, laadulla!
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka ostaa seksiä naiselta on sika. Nainen, joka levittelee torttuaan OF:ssa on voimaantunut ja ihailtava.
Näinhän se menee. Tortun katselusta saa maksaa, mutta sisääntyöntymisestä ei.
Tiedoksesi: menee. Ei näemmä maksullinen seksi paljoa naisen kehon toiminnasta ole pojalle opettanut.
Tiesitkö että seksuaalisesti ahdisteltu mies voi saada erektion, jopa orgasmin? Ja samoin voi raiskatun naisen keho reagoida kuin olisi kiihottunut.