Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. đ
Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti: Sinussa nÀkyy nyt sellainen ajattelutapa, ettÀ et usko rehellisyyteen koska et siihen itse pysty, ja yritÀt sitten epÀtoivoisesti edes jollakin keinolla olla parempi kuin rehellisyyteen pyrkivÀt, ja kuvittelet mukamas nÀkevÀsi heidÀn lÀpi kuinka he ovat samanlaisia kuin sinÀ. Mutta se on sinun itse rakentamasi mielikuva muista.
HyviÀ aikomuksia on maailma tÀynnÀ. TÀnne kirjoittavista naisista kukaan ei tunnu tunnustavan edes itselleen vieraissa kÀyntiÀÀn, mutta tosielÀmÀssÀ touhua nÀhneenÀ tietÀÀ ettÀ kommentit ovat niin tÀÀllÀ kuin muuallakin enimmÀkseen siistittyjÀ versioita todellisuudesta. Sikoja yhden yön panosankareita ja huorissa kÀyviÀ aikamiespoikia mollataan, mutta oma tekeminen on tietysti itse kerrottuna tÀysin rehellistÀ ja moitteetonta, joten silloin voidaan vaatia myös kumppaniltakin?
VÀitÀn ettÀ vieraissa kÀyviÀ on naisista vÀhintÀÀn yhtÀ iso osuus kuin miehissÀkin. Alfa -tyyppinen mies kiinnostaa naisia sÀnkyyn asti todella usein, eivÀtkÀ nÀmÀ naiset ole todellakaan aina sinkkuja tai villiÀ bile-elÀmÀÀ viettÀviÀ hurjastelijoita. TÀmÀn voi todeta varmaan useampikin kuin minÀ, joka on katsonut menoa työ- ja opiskeluelÀmÀssÀ ym. muutamien vuosikymmenien ajan. Beta -tyyppisistÀ miehistÀ moni haluaisi vietteineen samantyylistÀ menoa, mutta eivÀt kykene toteuttamaan sitÀ. Jolloin nÀillÀ fyysinen uskollisuus toteutuu ikÀÀn kuin itsestÀÀn... :)
MietinpÀ vain, moniko tÀhÀn keskusteluun osallistuneista miehistÀ jatkaisi suhdetta naisen kanssa joka kertoisi tehneensÀ uran protituoituna? Menneet menneinÀ, kestÀisikö itsetunto?
JSSAP. HĂ€n ei ollut arvoisesi.
Vierailija kirjoitti:
MietinpÀ vain, moniko tÀhÀn keskusteluun osallistuneista miehistÀ jatkaisi suhdetta naisen kanssa joka kertoisi tehneensÀ uran protituoituna? Menneet menneinÀ, kestÀisikö itsetunto?
KestÀÀ, jos ei ole tatuointeja, lÀvistyksiÀ eikÀ lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli nuorena aktiivisena vaki rakastaja ja yhden illan suhteitakin ennen kuin vakiinnuin lopullisesti kun löysin sen oikean. Kun nuorena oli tarpeeksi saanut sÀnkykokemuksia niin ei enÀÀ tarvinnut keski iÀssÀ alkaa hakea kokemuksia tuntien ettÀ elÀmÀ on jÀÀnyt elÀmÀttÀ.
Kukaan ei tee sillÀ tiedolla mitÀÀn mitÀ on tehnyt menneisyydessÀ ja puoliso ei ole mikÀÀn terapeutti jollekka pitÀÀ avautua menneistÀ asioista.
Sama tÀÀllÀ. Kun on nuorena sekoillut tarpeeksi niin ei ole todellakaan tarvetta alkaa tekemÀÀn mitÀÀn syvÀanalyysiÀ kumppanille menneistÀ panojutuistaan. Suhde joka alkaa jollain työpaikkahaastattelun tyyppisellÀ kuulustelulla seksiasioista kuulostaa minusta perverssiltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HuĂČra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.
Suositteletko sitÀ ammattia omalle tyttÀrellesi?
Wokettava mies ajaa tyttÀrensÀ voimaannuttavaan s*ksityöhön.
Mies, joka ostaa seksiÀ naiselta on sika. Nainen, joka levittelee torttuaan OF:ssa on voimaantunut ja ihailtava.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ap.
MÀ en jÀttÀisi miestÀni siksi, ettÀ hÀn olis nainut jotain maksullista naista.
MitÀ helvetin vÀliÀ sillÀ olis?
Mies nai maksullista vain suuressa puutteessa. Ja maksaa sessiosta.
Kysymys on pelkÀstÀ voimakkasta panetuksesta. Ei muusta. Tilanteessa ei ole pienintÀkÀÀn hajua tunteista tai rakkaudesta.
Itseasiassa on hyvÀ, ettÀ niehet kÀy hakemassa seksin aakkoset maksullisista naisilta.
Silloin miehet eivÀt ole niin avuttimia, epÀvarmoja ja ujoja, aloittaessaan seksisuhteen rakastamansa naisen kanssa,
Eli sinulle on tÀysin hyvÀksyttÀvÀÀ, ettÀ mies on pannut mahdollista ihmiskaupan uhria, ehkÀ alaikÀistÀkin ulkomailla? Ei ihmekÀÀn, ettÀ ihmiskauppa ja rikollisuus kukoistaa, kun asenteet ovat tÀllaiset.
Todella monelle miehelle maksullisen kÀyttö olisi paljon jÀrkevÀmpÀÀ.
Naista ei juuri muuhun tarvi, kun seksiin.
KÀyttÀkÀÀ maksullista, niin paljon helpompaa elÀmÀ.
SiinÀs nyt nÀet miten siinÀ nyt sitten lopulta kÀvi.
MitÀs makasit !
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisella sinÀnsÀ oikeus reaktioonsa. KyllÀ minÀkin pistÀisin naisen luiskaan, jos saisin tietÀÀ hÀnellÀ oleen esim seksisuhde mustaan mıeheen. Hyi hitto.
Musta mies on ihan ok. Nainen on varmaan ollut puutteessa ja noilla on kova maine panomiehinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitÀÀn rajaa..Menneet ovat menneitÀ... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitÀ hÀn teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytÀisi aviomiestÀ..
M37
Ei kyse ole mustasukkaisuudesta vaan hu*orissa kÀyminen tekee miehestÀ ÀllöttÀvÀn, vÀhÀn reppanan ja tautipesÀkkeen. Miten sellaista voisi enÀÀ arvostavasti katsoa, saati koskea? Melkeen yhtÀ paha kuin olisi lasta pannnut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sinussa nÀkyy nyt sellainen ajattelutapa, ettÀ et usko rehellisyyteen koska et siihen itse pysty, ja yritÀt sitten epÀtoivoisesti edes jollakin keinolla olla parempi kuin rehellisyyteen pyrkivÀt, ja kuvittelet mukamas nÀkevÀsi heidÀn lÀpi kuinka he ovat samanlaisia kuin sinÀ. Mutta se on sinun itse rakentamasi mielikuva muista.
HyviÀ aikomuksia on maailma tÀynnÀ. TÀnne kirjoittavista naisista kukaan ei tunnu tunnustavan edes itselleen vieraissa kÀyntiÀÀn, mutta tosielÀmÀssÀ touhua nÀhneenÀ tietÀÀ ettÀ kommentit ovat niin tÀÀllÀ kuin muuallakin enimmÀkseen siistittyjÀ versioita todellisuudesta. Sikoja yhden yön panosankareita ja huorissa kÀyviÀ aikamiespoikia mollataan, mutta oma tekeminen on tietysti itse kerrottuna tÀysin rehellistÀ ja moitteetonta, joten silloin voidaan vaatia myös kumppaniltakin?
VÀitÀn ettÀ vieraissa kÀyviÀ on naisista vÀhintÀÀn yhtÀ iso
Edelleen, sulla ei ole mitÀÀn perustaa sille ettÀ nuo vieraissa juoksevat naiset kirjoittaisivat tÀnne olevansa rehellisiÀ. Miksi edes kirjoittaisivat? TÀÀllÀ on ollut paljon ketjuja joissa naisetkin kertovat pettÀneensÀ, vaihtaneensa miehen lennossa toiseen jne. TÀssÀ keskustelussa ei ole enÀÀ oikein jÀrkeÀ kun sulla on tÀysin sokea piste siinÀ ettÀ ihmisiÀ on erilaisia ja tÀnne kirjoittava voi ihan oikeassa elÀmÀssÀÀn ollakin vaikkapa juuri sitÀ mitÀ kirjoittaakin. MÀ oon kommentoinut tÀhÀn ettÀ koska arvostan itse rehellisyyttÀ suhteessa ja pyrin siihen, haluan rehellisyyttÀ myös toisilta. Jostain syystÀ sinÀ olet alkanut minulle kommentoimaan tuota kyynistÀ nÀkemystÀsi siitÀ kuinka puhe ja tosielÀmÀ eivÀt kohtaa, enkÀ enÀÀ oikein tajua miksi. MitÀ sillÀ haet. MinÀ tulen joka tapauksessa edelleen arvostamaan rehellisyyttÀ suhteissa ja edellyttÀmÀÀn sitÀ myös niiltÀ joita otan lÀhelleni ja varsinkaan seksuaalista kanssakÀymistÀ sisÀltÀvÀÀn suhteeseen, koska itselleni se on intiimein suhteen laji, ei siis mikÀÀn renkaidenvaihtoon tai muuhun palveluun verrattava liiketoimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisella sinÀnsÀ oikeus reaktioonsa. KyllÀ minÀkin pistÀisin naisen luiskaan, jos saisin tietÀÀ hÀnellÀ oleen esim seksisuhde mustaan mıeheen. Hyi hitto.
Musta mies on ihan ok. Nainen on varmaan ollut puutteessa ja noilla on kova maine panomiehinÀ.
No minulle ei olisi ok. En todellakaan haluaisi vakituisessa parisuhteessa enÀÀ kÀydÀ samalla reiÀllÀ. Yhden illan jutuille on sama, jos niillÀ on ollut jotain negrojuttuja, koska niiltÀ en haluakaan mitÀÀn sen pysyvÀmpÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitÀÀn rajaa..Menneet ovat menneitÀ... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitÀ hÀn teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytÀisi aviomiestÀ..
M37
Ei kyse ole mustasukkaisuudesta vaan hu*orissa kÀyminen tekee miehestÀ ÀllöttÀvÀn, vÀhÀn reppanan ja tautipesÀkkeen. Miten sellaista voisi enÀÀ arvostavasti katsoa, saati koskea? Melkeen yhtÀ paha kuin olisi lasta pannnut...
Sun kannattais opetella vÀhÀn suvaitsevaisuutta.
Ei tule oikein mitÀÀn muuta mieleen kun se ettÀ miten joku on niin tyhmÀ ettÀ kertoo jostain menneistÀ Aasian panoreissuistaan puolisolleen.
En suuttuisi. Voisin jopa tarjota tuollaisia palveluita, laadulla!
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka ostaa seksiÀ naiselta on sika. Nainen, joka levittelee torttuaan OF:ssa on voimaantunut ja ihailtava.
NÀinhÀn se menee. Tortun katselusta saa maksaa, mutta sisÀÀntyöntymisestÀ ei.
Tiedoksesi: menee. Ei nÀemmÀ maksullinen seksi paljoa naisen kehon toiminnasta ole pojalle opettanut.
Tiesitkö ettÀ seksuaalisesti ahdisteltu mies voi saada erektion, jopa orgasmin? Ja samoin voi raiskatun naisen keho reagoida kuin olisi kiihottunut.