Kuukausilahjoitusta mietin, kumpi: plan vai unicef?
Saa perustella. Onko nämä luotettavia organisaatioita ja apu menee perille?
Kommentit (56)
Apu menee terrorijärjestö Hamasille, valitset kumman vaan.
Pane oman sukan varteen pahan päivän varalle fyrkkaa.
Et sä voi maailmaa pelastaa.
Lahjoita Tuulispäälle tai paikalliselle eläimiä auttavalle taholle. Ei ihmisiä kannata auttaa, vaan eläimiä. Ja taatusti menevät rahat eläinten hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kummilapsi Ukrainasta, olen avustanut ev.lut.kirkon Kotimaanavun kautta sekä tukenut Viipurin koiria.
Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella?
Eikö löydy avustuskohteita Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
En voi en, mutta haluan omalta osaltani helpottaa jonkun kärsivän elämää. Itsellenikin kuitenkin jää vielä aika paljon. Sitä paitsi yhdessä 'satukirjassakin' sanotaan, että antava annetaan moninkerroin takaisin. Ainakin itse koen näin tapahtuneen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kummilapsi Ukrainasta, olen avustanut ev.lut.kirkon Kotimaanavun kautta sekä tukenut Viipurin koiria.
Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella?
Eikö löydy avustuskohteita Suomesta?
Onko luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi en, mutta haluan omalta osaltani helpottaa jonkun kärsivän elämää. Itsellenikin kuitenkin jää vielä aika paljon. Sitä paitsi yhdessä 'satukirjassakin' sanotaan, että antava annetaan moninkerroin takaisin. Ainakin itse koen näin tapahtuneen!
Antavalle annetaan, anteeksi typo!
UNICEFista hyviä kokemuksia. Hienoa kun lahjoitat!
Vierailija kirjoitti:
En ikinä antaisi rahojani noille järjestöille. Olen kuukausilahjoittajana kahteen kohteeseen eikä tarvitse pelätä että rahani jäävät organisaation pyörittämiseen. En tosin auta ihmisiä, vaan eläimiä.
Sama. Vapaaehtoisvoimin toimivia eläinsuojelujärjestöjä tai sheltereitä avustan, sellaisia joiden toimintaa pystyy seuraamaan esim. somessa ja jotka on henkkoht tai jonkun mutkan kautta rehellisiksi havaittuja.
Ei kumpikaan, pidä rahat itse.
Maailma ei pelastu, ei sitten millään.
Itse lahjoitan MLL:lle sekä Ensi- ja turvakotien liitolle. Haluan että rahani pysyvät kotimaassa. Maailmalla päätyisivät ties mihin, ja sitä paitsi uskon kansallisvaltioihin ja siihen että jokainen kansakunta huolehtii ensisijaisesti omistaan.
Unicefille ja Suomen luontosäätiölle ennen laitoin kuukausittain, toivottavasti meni perille. Elonapisijoiden perseilyjen jälkeen lopetin lahjoitukset.
Minä lahjoitan Kirkon ulkomaanapuun ja Fidaan.