Kokoomus vauhdissa sairaanhoitajille potkut ja ulkomailta hoitajat tilalle
Näin kokoomus säästää perussuomalaisten kanssa. Ei anna rahoitusta SOTE kuluihin eikä lisää aikaa.
Kuka vielä on niin tampio että kannattaa noita puolueita jotka on hallituksessa?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on syöpä ja persut parasiitti.
Miksi sitten demarit syövyttää duunareita lakkoilemalla ja vihaamalla tavallisia ihmisiä joka päivä ja vihervassarit iilimatoina imevät Suomen kantokyvyn kuiviin?
Kokoomus ei saa ikinä anteeksi että äänesti oppositiossa vasemmistohallituksen kanssa persuja vastaan, tukirahojen lähettämisen puolesta, Italiaan ja Espanjaan.
Kokoomus hyväksyi ja mahdollisti 6 mrd (6000 milj) tukirahojen lähettämisen etelän vetelille. Ilman kokoomuksen hyväksyntää rahoja ei olisi lähetetty. Nyt me maksamme veroissamme nimissämme otettua 6 mrd velkaa.
Kokoomus haluaa esiintyä veroja vihaavana puolueena, mutta totuus paljastui onneksi. Kokoomus on irvikuva oikeistolaisesta puolueesta.
Mä persuloidi oon
Ja vähän tuuletan kainaloo
Se on hyvin radikaali ilmiö
Mä persuloidi oon
Mä nöyrä poika oon
Mitä me hoitajilla täällä tehdään, potkitaan ulos loputkin.
Huvittavaa edes kuvitella, että tänne ulkomaalaisia saataisiin, sana kyllä kulkee niissä piireissä.
Tämä on sellaista politiikkaa, jota tuen. Hoitsut yksityiselle tekemään oikeata työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi persujen avulla vielä selvitään tästä kauhutarinasta. Monet nuoret alkavat herätä todellisuuteen.
Olihan tää vitsi? Jos ei niin on kyllä huolestuttavaa tämä tietämyksen taso.
Wokettaminen? Kommunismi? Zucchinin työntäminen peräaukkoon? Eduskuntatalon maalaaminen punaiseksi? Ja paljon muuta. Viherpunikit on pysäytettävä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei koskaan ole osannut hahmottaa kokonaisuuksia. Ei siellä ymmärretä, että jokaista tuontityöläistä kohden on yksi työtön elätettävänä ja sen me maksamme porukassa, vaikka huussissa tavoitteeseen päästäänkin. Persut nyt ovat muuten vaan reppanoita.
Olen kertonut aiemminkin kaverin miehestä joka pisti pystyyn kaksi hoivafirmaa. On kaksi suomalaista alan ammattilaista ja tusina hoitsua kaukoidästä. Tyyppi oli todennut että nyt on rahastuksen aika. Kunnes rahat loppuu oikeasti. Nyt rahastaa terveys- ja hoiva- alan firmat rajusti valtiota kunnes rahat on tosiaan loppu ja on pakko palata entiseen. Kyseessä on suuri puhallus. No enpä minä sitäkään maksa.
Vierailija kirjoitti:
Edessä on joululahjaksi vielä ab- tai ac- Luottoluokitukseen tippuminen
Jess, se olisi ihana joululahja 🚽 ja 💩
Kun menee hoivalaitoksiin käymään siellä alkaa olemaan kaikki hoitajat ulkomailta kotoisin. Suomea eivät tajua hölkäsen pöläystä. Millä ihmeen ilveellä he ovat läpäisseet tutkintonsa?
No nythän ei enää tarvitse palkata ulkomailta ketään. Hoitoalalla on hoitajien itsensä mukaan työvoimapula. Näin hoitajat kirjoittivat täällä Tehyn ja Superin lakon aikaan.
Eli nuo 800 irtisanottua työllistyvät hetkessä. Vanhainkoiteihinkin saadaan nyt suomenkielisiä hoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu sairaanhoitaja taannoin kehui olevansa kokoomuslainen. Kaipa tämä politiikka, jota nyt pelataan, on hänen ja muiden hoitoalalla työskentelevien mieleen. Perusteli kantaansa sillä, että työttömyyttä ei pidä tukea maksamalla isoja korvauksia työttömille. Toivottavasti muistaa nyt tuoda tämän esiin kollegoilleen, jotka saavat kenkää. Ikään kuin saatesanoiksi.
Juu 595€/kk on tosiaan isoraha... Vain palkkatyössä oleva noin 3x enemmän tienaava voi olla kateellinen työttömän armopaloille.
Hoitajissa on ikävä kyllä laiskoja demareita. Hyvien työntekijöiden ei tietenkään tarvitse olla huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei saa ikinä anteeksi että äänesti oppositiossa vasemmistohallituksen kanssa persuja vastaan, tukirahojen lähettämisen puolesta, Italiaan ja Espanjaan.
Kokoomus hyväksyi ja mahdollisti 6 mrd (6000 milj) tukirahojen lähettämisen etelän vetelille. Ilman kokoomuksen hyväksyntää rahoja ei olisi lähetetty. Nyt me maksamme veroissamme nimissämme otettua 6 mrd velkaa.
Kokoomus haluaa esiintyä veroja vihaavana puolueena, mutta totuus paljastui onneksi. Kokoomus on irvikuva oikeistolaisesta puolueesta.
Niinpä! En vaan voi ymmärtää tätä logiikkaa sekoomuksen aivoitukselle, että oppositiossa ollessaan kelpaa kyllä työntää rahaa ulkomaille, mutta heti kun ollaan itse hallituksessa, alkaa moralisointi "kassavajeesta" jota sitten kompensoidaan ottamalla lisää velkaa ja nostamalla veroja; vaikka korkea verotus on vastoin oikeistolaista ideologiaa
Vierailija kirjoitti:
No nythän ei enää tarvitse palkata ulkomailta ketään. Hoitoalalla on hoitajien itsensä mukaan työvoimapula. Näin hoitajat kirjoittivat täällä Tehyn ja Superin lakon aikaan.
Eli nuo 800 irtisanottua työllistyvät hetkessä. Vanhainkoiteihinkin saadaan nyt suomenkielisiä hoitajia.
Mutta kun niitä vanhainkotejakin suljetaan ja jäljelle jäävissäkin vähennetään väkeä.
Se on palkankorotusten hinta..työtä on enää tehokkaille ja nuorilla ja muille kenkää
Suosittelen hoitajia lähtemään Norjaan töihin
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hoitajia lähtemään Norjaan töihin
Dubaissa ja muissa Arabi-Emiraateissa, Kuwaitissa ym ne vasta tienaakin.
Vierailija kirjoitti:
Se on palkankorotusten hinta..työtä on enää tehokkaille ja nuorilla ja muille kenkää
Tuskin edes tehokkaille, pelkästään nuorille, koska he ovat halvimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on syöpä ja persut parasiitti.
HUS kuuluu samaan porukkaan.
TOTTA.
Olihan tää vitsi? Jos ei niin on kyllä huolestuttavaa tämä tietämyksen taso.