Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaanhoitaja katosi kesken työpäivän, löytyi nukkumasta tutkimuspöydältä. Sai potkut.

Vierailija
15.11.2024 |

Lappilaisen kunnan terveyskeskuksessa työskennellyt lääkäri yritti tavoittaa aluehoitajana työskennellyttä sairaanhoitajaa. Kuusi soittoyritystä työpuhelimeen ei kuitenkaan tuottanut tulosta.

Lääkäri pyysi terveyskeskuksessa työskennelleitä muita sairaanhoitajia etsimään kadonnut sairaanhoitaja. Lopulta sairaanhoitaja löytyi nukkumasta lääkärin vastaanottohuoneen tutkimuspöydältä.

Työnantajana toiminut kunta irtisanoi viikkoa myöhemmin sairaanhoitajan työsuhteen. Irtisanomisilmoituksen mukaan irtisanomisen syynä oli potilasturvallisuuden vaarantaminen ja työtehtävien laiminlyönti.

Kuntalehti 

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki hoitajat ovat laiskoja lusmuja työnvälttelijöitä, mutta vain miehet saavat potkuja.

naiset saavat jatkuvasti saikutella, lakkoilla ja äitiyslomailla sairaanhoitoon tarkoitetuilla verorahoilla

Eikö sairauslomalainsäädäntö koskekaan miehiä? Kyllä mun mies on ollut saikulla. Just hetki sitten melkein kaks viikkoa.

Äitiyskomat mielestäsi pitäisi kieltää? Eli vauvat töihin, vai miten?

Vierailija
102/107 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko ovessa ei demareille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sairaanhoitajat on satakiloisia tursakkeita ja tyhmiä ja rumia.

Vierailija
104/107 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voipi olla että irtisanominen oli hoitajalle itselleen helpotus. Kuulostaa siltä että työ ei kiinnostanut tai ei ollut sellaisessa työkunnossa, mitä sh:n työ nykyään vaatii. 

Vierailija
105/107 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet sairaanhoitajat on satakiloisia tursakkeita ja tyhmiä ja rumia.

Onpa ikävää, jos sairastut...

Mulla hoitajat olleet ihan toisenlaisia. Jännä.

Vierailija
106/107 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä nykyistä hoitajien haukkumista. Minä ainakin arvostan suuresti hoitajia ja heidän työtään. Toivottavasti te haukkujat joudutte olemaan vanhana ilman hoitoa. Eihän kohta kukaan opiskele hoitajaksi kun jatkuvasti turhaa haukutaan

Vierailija
107/107 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu yövuoro. Lue juttu. Tää oli minun veli joka tän teki.