Sairaanhoitaja katosi kesken työpäivän, löytyi nukkumasta tutkimuspöydältä. Sai potkut.
Lappilaisen kunnan terveyskeskuksessa työskennellyt lääkäri yritti tavoittaa aluehoitajana työskennellyttä sairaanhoitajaa. Kuusi soittoyritystä työpuhelimeen ei kuitenkaan tuottanut tulosta.
Lääkäri pyysi terveyskeskuksessa työskennelleitä muita sairaanhoitajia etsimään kadonnut sairaanhoitaja. Lopulta sairaanhoitaja löytyi nukkumasta lääkärin vastaanottohuoneen tutkimuspöydältä.
Työnantajana toiminut kunta irtisanoi viikkoa myöhemmin sairaanhoitajan työsuhteen. Irtisanomisilmoituksen mukaan irtisanomisen syynä oli potilasturvallisuuden vaarantaminen ja työtehtävien laiminlyönti.
Kuntalehti
Kommentit (107)
Monet sairaanhoitajat on satakiloisia tursakkeita ja tyhmiä ja rumia.
No, voipi olla että irtisanominen oli hoitajalle itselleen helpotus. Kuulostaa siltä että työ ei kiinnostanut tai ei ollut sellaisessa työkunnossa, mitä sh:n työ nykyään vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Monet sairaanhoitajat on satakiloisia tursakkeita ja tyhmiä ja rumia.
Onpa ikävää, jos sairastut...
Mulla hoitajat olleet ihan toisenlaisia. Jännä.
En ymmärrä tätä nykyistä hoitajien haukkumista. Minä ainakin arvostan suuresti hoitajia ja heidän työtään. Toivottavasti te haukkujat joudutte olemaan vanhana ilman hoitoa. Eihän kohta kukaan opiskele hoitajaksi kun jatkuvasti turhaa haukutaan
Ei ollu yövuoro. Lue juttu. Tää oli minun veli joka tän teki.
Eikö sairauslomalainsäädäntö koskekaan miehiä? Kyllä mun mies on ollut saikulla. Just hetki sitten melkein kaks viikkoa.
Äitiyskomat mielestäsi pitäisi kieltää? Eli vauvat töihin, vai miten?