Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tasapainoelimen tulehduksen sairastaneet-kauanko oireet kesti?

Vierailija
20.02.2007 |

Mulla on (ilmeisesti se) ja tasapaino-ongelmat jatkuneet yli pari viikkoa. Oliko välissä parempia päiviä ja sit taas huonompia?

Kertokaas kokemuksia tästä kurjasta taudista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä vieläkin joskus huippailee. tekee niitä venytys-liikkeitä ja pysyy parempana.

Vierailija
2/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parinkymmenen vuoden jälkeen. Kuulo lähti pysyvästi toisesta korvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:lle :Ihanko tosi? kamalaa! Miten olet pärjännyt huimaamisen kanssa?

ap

Vierailija
4/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet alkoivat salamana, kiertävä tajuton huimaus ja vielä tajuttomampi pahoinvointi. Makasin sairaalassa 3 päivää.

Kesti monta viikkoa ennenkuin pystyin kääntämään päätä normaalisti ja monta kuukautta ennenkuin pystyin nukkumaan oikealla kyljelläni.

Sitten sain monta vuotta ajoittain ns. sekuntihuimauksia.

Nyt lähinnä ei muita oireita kuin huono tasapaino pimeässä.

Vierailija
5/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan ajasta tipassa. Oksensin paljon ja maailma pyöri vinhasti ympäri, pidinkin silmät suurimmaksi osaksi kiinni. Pahin kesti juuri sen viikon. Seuraava viikko oli vielä sitä " humalaisen kävelyä" ja sitten alkoi olla jo parempana. En kuitenkaan uskaltanut vielä ajaa autoa tms. Olin silloin raskaana, viikkoja oli jotain 20 ja 30 välillä. En muista tarkkaan. Mutta minulla ei ole ollut sen jälkeen mitään. Meni siis muutamassa viikossa ohi.

Vierailija
6/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös nuo oireet. Äkillinen alku, järkyttävä korvakipu ja kiertohuimaus, oksentaminen. Olin viikon sairaalassa. Tuosta on parikymmentä vuotta ja vieläkin joskus huimaa, ei tosin sellaista kiertohuimausta enää. Kuulo meni kokonaan ja pysyvästi toisesta korvasta.

Vierailija
7/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuulla että joukossa myös " helpompia" tapauksia.

Mulla kesti pahimmat oireet kolme päivää (makoilin vain, jos nousin ylös tuli oksennus ja olisin muutenkin varmaan pyörtynyt). Kotona olin, lääkärissä kyllä kävin.

Sen jälkeen helpotti huomattavasti, mutta päätä kääntäessä oli vähän huimausta. Muulloin ihan ok olo. Mutta nyt oireet taas paheni eilen aamulla. Kummallista! Pelottaa vaan että loppuuko tää outo olo koskaan. Olo on niin epätodellinen, varsinkin aamuisin.

Siitä on kuitenkin jo kaks viikkoa kun tämä kaikki alkoi.

ap

Vierailija
8/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvä kuulla että joukossa myös " helpompia" tapauksia.

Mulla kesti pahimmat oireet kolme päivää (makoilin vain, jos nousin ylös tuli oksennus ja olisin muutenkin varmaan pyörtynyt). Kotona olin, lääkärissä kyllä kävin.

Sen jälkeen helpotti huomattavasti, mutta päätä kääntäessä oli vähän huimausta. Muulloin ihan ok olo. Mutta nyt oireet taas paheni eilen aamulla. Kummallista! Pelottaa vaan että loppuuko tää outo olo koskaan. Olo on niin epätodellinen, varsinkin aamuisin.

Siitä on kuitenkin jo kaks viikkoa kun tämä kaikki alkoi.

ap

Saitko lääkäriltä Stemetiliä? Sen pitäis vähän helpottaa huimausta.

Tiedän, tunne on todella karsea!

Vierailija
9/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut mitään lääkkeitä. mutta jos nämä oireet pysyy niin kai mun on jotain pakko saada.

aamuisin kuitenkin vien lapset hoitoon (autolla) ja on kyllä hyvin tärkeää olla ajokunnossa. Onneksi ainakin tällä viikolla äitini on hoitamassa kotona lapsia.

on kyllä kamala tauti (muistakin kirjoituksista päätellen), todellakin!

ap

Vierailija
10/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/11 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin viikon ja sitten sellasta lievää vielä toinen viikko. Lääkäri sanoi että parissa viikossa pitäisi mennä ohi, ja myöhemmin voi vielä tulla ohimeneviä oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi