Petteri Orpo on huolissaan suomalaisistađ
NÀin kertoo Ilta- Sanomat. Voi miten liikuttavaa huolenpitoa PetteriltÀ.
Kommentit (27)
MinĂ€kin olisin huolissani, kun ajattelee millainen hallitus meillĂ€ on đđđ
Vierailija kirjoitti:
On syytÀkin olla. Petteri, vedÀ kÀtees jos et muuta osaa meidÀn hyvÀksemme tehdÀ kuin leikata niiltÀ, joilla vÀhiten on. Huolissaan olo ja hÀmmÀstyminen eivÀt auta kansakuntaa tippaakaan.
Ja laita plz se luuta sieltÀ VM:n johdosta vaikka kopiovastaavaksi, koska se ei tajua kansantaloudesta yhtÀÀn mitÀÀn.
En voisi olla enempÀÀ samaa mieltÀ!
MinÀ olen jo aikaisemmin sanonut ettÀ orposta pitÀÀ tehdÀ huoli-ilmoitus. Niin paljon kalja maistuu ja saikut siihen pÀÀlle. LisÀnÀ ihan omituiset jutut kuten rasismipajat vaikkei petteri nÀe mitÀÀn ÀÀriaineksia hallituksessa. Iloisesti ristissÀ tuokin juttu. Sori tuo kaksimielisyys kun on se herra mun siunaa puolue mukana. KyllÀ nekin tykkÀÀ potkia köyhiÀ.
Ajatelkaa tuokin kauhukabinetti jÀÀ kohta toiseksi. Oranssin paluu on kuin imperiumin vasta-isku. Taa, taata taa... Odotan jo trilogian loppu-osaa....
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen jo aikaisemmin sanonut ettÀ orposta pitÀÀ tehdÀ huoli-ilmoitus. Niin paljon kalja maistuu ja saikut siihen pÀÀlle. LisÀnÀ ihan omituiset jutut kuten rasismipajat vaikkei petteri nÀe mitÀÀn ÀÀriaineksia hallituksessa. Iloisesti ristissÀ tuokin juttu. Sori tuo kaksimielisyys kun on se herra mun siunaa puolue mukana. KyllÀ nekin tykkÀÀ potkia köyhiÀ.
Ajatelkaa tuokin kauhukabinetti jÀÀ kohta toiseksi. Oranssin paluu on kuin imperiumin vasta-isku. Taa, taata taa... Odotan jo trilogian loppu-osaa....
ĂlĂ€ jumaliste pelottele! NĂ€en ensi yönĂ€ painajaisia!
Onko Petteri huolissaan miten ihmiset tulevat toimeen ilman tunnin junaa?
Petterin (ja kylmÀsydÀnmykkÀsen) takia joudun elÀmÀn pyhÀllÀ hengellÀ 1,5 viikkoa kuukaudesta.
EhkÀ sitten kun kaikki sosiaalituet on kokonaan lopetettu niin tÀÀltÀ poistuvat ne joita ainakaan minÀ en tÀnne halua. Sitten alkavat taas ilon ja onnen pÀivÀt ja voidaan alkaa rakentaa uudestaan hyvinvoivaa yhteiskuntaa.