Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petteri Orpo on huolissaan suomalaisista😂

Vierailija
15.11.2024 |

NÀin kertoo Ilta- Sanomat. Voi miten liikuttavaa huolenpitoa PetteriltÀ.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EhkÀ sitten kun kaikki sosiaalituet on kokonaan lopetettu niin tÀÀltÀ poistuvat ne joita ainakaan minÀ en tÀnne halua. Sitten alkavat taas ilon ja onnen pÀivÀt ja voidaan alkaa rakentaa uudestaan hyvinvoivaa yhteiskuntaa.

Vierailija
22/27 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€kin olisin huolissani, kun ajattelee millainen hallitus meillĂ€ on 😂😂🙄

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On syytÀkin olla. Petteri, vedÀ kÀtees jos et muuta osaa meidÀn hyvÀksemme tehdÀ kuin leikata niiltÀ, joilla vÀhiten on. Huolissaan olo ja hÀmmÀstyminen eivÀt auta kansakuntaa tippaakaan.

Ja laita plz se luuta sieltÀ VM:n johdosta vaikka kopiovastaavaksi, koska se ei tajua kansantaloudesta yhtÀÀn mitÀÀn.

En voisi olla enempÀÀ samaa mieltÀ!

Vierailija
24/27 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ olen jo aikaisemmin sanonut ettĂ€ orposta pitÀÀ tehdĂ€ huoli-ilmoitus. Niin paljon kalja maistuu ja saikut siihen pÀÀlle. LisĂ€nĂ€ ihan omituiset jutut kuten rasismipajat vaikkei petteri nĂ€e mitÀÀn ÀÀriaineksia hallituksessa. Iloisesti ristissĂ€ tuokin juttu. Sori tuo kaksimielisyys kun on se herra mun siunaa puolue mukana. KyllĂ€ nekin tykkÀÀ potkia köyhiĂ€. 

Ajatelkaa tuokin kauhukabinetti jÀÀ kohta toiseksi. Oranssin paluu on kuin imperiumin vasta-isku. Taa, taata taa... Odotan jo trilogian loppu-osaa.... 

Vierailija
25/27 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€ olen jo aikaisemmin sanonut ettĂ€ orposta pitÀÀ tehdĂ€ huoli-ilmoitus. Niin paljon kalja maistuu ja saikut siihen pÀÀlle. LisĂ€nĂ€ ihan omituiset jutut kuten rasismipajat vaikkei petteri nĂ€e mitÀÀn ÀÀriaineksia hallituksessa. Iloisesti ristissĂ€ tuokin juttu. Sori tuo kaksimielisyys kun on se herra mun siunaa puolue mukana. KyllĂ€ nekin tykkÀÀ potkia köyhiĂ€. 

Ajatelkaa tuokin kauhukabinetti jÀÀ kohta toiseksi. Oranssin paluu on kuin imperiumin vasta-isku. Taa, taata taa... Odotan jo trilogian loppu-osaa.... 

ÄlĂ€ jumaliste pelottele! NĂ€en ensi yönĂ€ painajaisia!

Vierailija
26/27 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko Petteri huolissaan miten ihmiset tulevat toimeen ilman tunnin junaa?

Vierailija
27/27 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Petterin (ja kylmÀsydÀnmykkÀsen) takia joudun elÀmÀn pyhÀllÀ hengellÀ 1,5 viikkoa kuukaudesta.