Sain töitä ja heti paljastui että suurin osa työntekijöistä on aivan loppu
Ja pienen palkan vuoksi myös rahattomia hintojen nousun vuoksi.
Kommentit (11)
Mulle paljastui että kaikki on ilkeitä mulkvisteja ja vanhukset jätetään heitteille kusihädässä.
Olko hoitotyö. Minä olin hoitotyössä 5 vuotta ja olin aivan loppu. Lopetin ne työt ja olen voinut hyvin siitä lähtien.
Eihän tuo uutinen tokikaan ole vain yleisesti tiedossa. Toki harmi, että näin on. Osa nääntyy työtaakkansa alle ja osa ei tee mitään. Eikö se ole hulluuden määritelmä? Miksi suostumme tähän?
Vierailija kirjoitti:
Mulle paljastui että kaikki on ilkeitä mulkvisteja ja vanhukset jätetään heitteille kusihädässä.
Mulla oli kerran työkavereina Blomqvist, Törnqvist ja yks mulkvist.
Noi kaks ekaa oli ihan kivoja jätkiä..
Vierailija kirjoitti:
Entäs paskahädässä? Ai niin, eihän niille ruokaa, joten ei paskaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs paskahädässä? Ai niin, eihän niille ruokaa, joten ei paskaa..
Kyllä ja suurella osalla laksatiivit käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo uutinen tokikaan ole vain yleisesti tiedossa. Toki harmi, että näin on. Osa nääntyy työtaakkansa alle ja osa ei tee mitään. Eikö se ole hulluuden määritelmä? Miksi suostumme tähän?
Ei pitäisikään suostua. Tulisi olla yhteinen usko siitä että töitä tehdään ja uskotaan yhteiseen juttuun. Jos sellaisia hengellisiä arvoja kuten auttaminen, välittäminen, empatia, arvostaminen ei ole niin ole sinä se joka levittää sanomaa ja se tarttuu muihin.
Sen huomasin minäkin. Sitten aloin itsekin olla burnout. Nyt on ollut hiljaista töiden suhteen ja on ollut kiitollinen siitä. Mielenterveys ja kroppa kiittää. Muutama päivä siellä täällä on kiva tehdä, mutta tosiaan ei muuten. Vaikka ei ehdi eikä jaksa edes syödä niin paino nousee hetkessä monta kiloa. Kun on muutaman päivän töissä. Niin stressiin se koko kehon laittaa.
Tyypillistä nykyaikana. Ja sitten vanhukset ihmettelee miten se työnteko voi olla rasittavaa kun niitten aikaan oli hiljanen tahti.
Se on aina mukava aloittaa työpaikassa jossa on monta burnoutista kärsiviä. Se motivoi antamaan kaikkensa.