Kotipizzan mainos: "Parempaa pizzaa saa hakea" ei pidä paikkaansa!
Kävin hakemassa. Ei ollut sen parempaa, kuin kotiintilattunakaan.
Kommentit (28)
Mä olen tulkinnut tuon lauseen niin, että jokainen saa hakea paremman pizzan. Ja niin olen tehnytkin, ei riitä 10v siihen kun viimeeksi olen Kotipizzassa käynyt.
On huvittavaa miten karvaranteet osaavat myydä pizzoja ilman ketjuakin.
Viimeksi ehkä kotipizzassa itse syönyt joskus 20 vuotta sitten. Joskus vuosituhannen vaihteessa niillä oli moneen silloiseen pitseriaan verrattuna laadukas pitsa. Kun moni pitsakebabpaikka käytti silloin säilykkeitä, niin kotipitsassa oli tuoreita päällisiä. Esim. normipitseriasta paprikasiivutkin oli säilykepurkista. Mutta Kotipizza ei ole pysynyt kehityksessä mukana.
Tarkoittaa, että on suuren vaivan takana tai jopa mahdotonta löytää parempaa pizzaa kuin Kotipizzassa.
Tilasin kaupungissa ollessani ensi kertaa Kotipitsan ovelle asti. Hämmästys oli suuri, kun poika toi sen ilman mitään eristävää lämpölaukkua. Laatikko oli kumman pieni, kutistunut oli sekä boksi että pitsa. Pitsa oli toki myös jo kylmää. Harmitti, kun olin käyttänyt kaiken lisäksi huomattavan ajoissa tehtävää ennakkotilausta, lisämaksusta. Eipä tule toiste tilattua ei millään systeemillä. Etsin pitsani aivan muualta.
Vierailija kirjoitti:
On huvittavaa miten karvaranteet osaavat myydä pizzoja ilman ketjuakin.
Niin. Pizzamafia ei ole ketju...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-uutiset-selvitti-nain-toimi-suo…
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kaupungissa ollessani ensi kertaa Kotipitsan ovelle asti. Hämmästys oli suuri, kun poika toi sen ilman mitään eristävää lämpölaukkua. Laatikko oli kumman pieni, kutistunut oli sekä boksi että pitsa. Pitsa oli toki myös jo kylmää. Harmitti, kun olin käyttänyt kaiken lisäksi huomattavan ajoissa tehtävää ennakkotilausta, lisämaksusta. Eipä tule toiste tilattua ei millään systeemillä. Etsin pitsani aivan muualta.
Jos toi oma lähetti, niin niillä pitäs autossa olla lämpökaappi, eivät käytä laukkuja kuten Wolt tai Foodora. Kai muistit reklamoida?
Aikoinaan Noutopizzat olivat parempia. Ilmeisesti sen takia Kotipizza ostikin ne, jotta oma kauppa kävisi paremmin.
Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, että uskooko ap oikeasti mainoslauseisiin.
Kävin syömässä Kotipizzassa vuosi sitten viimeksi. Sieltä tuli just sellainen ison ketjun pizza. Eli pieni, tosi vähän silputtu niitä täytteitä mitä tilasin. Melko rasvainen lätty ja hinta oli iso siihen nähden mitä sai. Jostain syystä isot ketjut menee usein tuohon samaan. Ilmeisesti isoilla volyymeilla on niin iso kiusaus aina vähän vähentää jotain tuotteesta kunnes siitä tulee vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mamupitserian pyörittäjälle muuta?
Kaupan euron kuraläppäkin on parempi, sitä ei saa puhaltamalla pois lautaselta kuten tuon kotipizzan ylihintaisen lätyn
Kotipizzan ruoasta ei näe onko siinä mitä tilasit koska täytettä on niin vähän ja se on jauhettu ja ripoteltu päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi oma lähetti, niin niillä pitäs autossa olla lämpökaappi, eivät käytä laukkuja kuten Wolt tai Foodora. Kai muistit reklamoida?
Kyllä käyttävät lämpölaukkuja ainakin täälläpäin
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, on varmasti kaikenlaista meikkiä, rasvaa ja muuta tököttiä. Koska hän on sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei venytä totuutta mainoksissa eikä netissä. Kyllä jämpti on niin. 💪
Kotipizzassa saa tuoreita herkkusieniä ja kasviksia, arvostan.
Ostan pizzoja niin harvoin, ettei kalliimmalla hinnalla ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin syömässä Kotipizzassa vuosi sitten viimeksi. Sieltä tuli just sellainen ison ketjun pizza. Eli pieni, tosi vähän silputtu niitä täytteitä mitä tilasin. Melko rasvainen lätty ja hinta oli iso siihen nähden mitä sai. Jostain syystä isot ketjut menee usein tuohon samaan. Ilmeisesti isoilla volyymeilla on niin iso kiusaus aina vähän vähentää jotain tuotteesta kunnes siitä tulee vitsi.
Ne ketjumaksut maksaa paljon ja mainokset ei ole ilmaisia.
Itse tykkään kotipizzan pizzoista paljon, ja mulle isoja plussia on juuri ne mistä monet täällä valittaa, kuten että ei ole valtavan isoja ja täytteitä on kohtuudella. Olen istumatyöläinen 50-kiloinen nainen, en jaksa enkä halua syödä jotain 2000 kcal megajuustopizzaa. Kotipizzan noin 1000 kcal:in kohtuullisilla täytteillä olevat on juuri sopivia meikäläisen "isompaan herkutteluun" - sellaisen jaksan juuri ja juuri syödä kerralla.
Tykkään myös niiden pohjan mausta ja kastikkeista. Ai niin ja dipeistäkin. Hiljattain söin Zorbas-pizzan ja otin sitruuna-aiolia dipiksi, oli oikein hyvää.
Olet ymmärtänyt väärin. Mainoksessa myönnetään rehellisesti että saat vapaasti hakea parempia pitsoja muualta.