Kotipizzan mainos: "Parempaa pizzaa saa hakea" ei pidä paikkaansa!
Kävin hakemassa. Ei ollut sen parempaa, kuin kotiintilattunakaan.
Kommentit (28)
Miksi sen nimi on Kotipizza? Eihän se ole minun kotona, vaan tuossa marketissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kotipizzan pizzoista paljon, ja mulle isoja plussia on juuri ne mistä monet täällä valittaa, kuten että ei ole valtavan isoja ja täytteitä on kohtuudella. Olen istumatyöläinen 50-kiloinen nainen, en jaksa enkä halua syödä jotain 2000 kcal megajuustopizzaa. Kotipizzan noin 1000 kcal:in kohtuullisilla täytteillä olevat on juuri sopivia meikäläisen "isompaan herkutteluun" - sellaisen jaksan juuri ja juuri syödä kerralla.
Tykkään myös niiden pohjan mausta ja kastikkeista. Ai niin ja dipeistäkin. Hiljattain söin Zorbas-pizzan ja otin sitruuna-aiolia dipiksi, oli oikein hyvää.
Miten voi nauttia ruoasta laskemalla samalla kaloreita? Kun kyse ei käsittääkseni ole sairaudesta tms. johtuvasta tarkkailusta.
Huono. Pienempi kuin paikallisessa ilman ketjua toimivassa sekä täytettä naurettavan vähän ja silti hinta korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kotipizzan pizzoista paljon, ja mulle isoja plussia on juuri ne mistä monet täällä valittaa, kuten että ei ole valtavan isoja ja täytteitä on kohtuudella. Olen istumatyöläinen 50-kiloinen nainen, en jaksa enkä halua syödä jotain 2000 kcal megajuustopizzaa. Kotipizzan noin 1000 kcal:in kohtuullisilla täytteillä olevat on juuri sopivia meikäläisen "isompaan herkutteluun" - sellaisen jaksan juuri ja juuri syödä kerralla.
Tykkään myös niiden pohjan mausta ja kastikkeista. Ai niin ja dipeistäkin. Hiljattain söin Zorbas-pizzan ja otin sitruuna-aiolia dipiksi, oli oikein hyvää.
Miten voi nauttia ruoasta laskemalla samalla kaloreita? Kun kyse ei käsittääkseni ole sairaudesta tms. johtuvasta tarkkailusta.
Mä taas ihmettelen, miten energiansaannin seuranta voisi mitenkään vähentää ruoasta nauttimista? En minä niitä kaloreita silloin mieti kun sitä ruokaa syön, vaan nautin mauista. Mutta ennen syömistä kyllä saatan valikoida mitä ja missä syön osin myös sen perusteella, ettei nautinto/kalorimäärä suhde ole kovin epäedullinen. Ns. karvakäsipizzoissa se on, en edes pidä niiden mausta läheskään yhtä paljon kuin Kotipizzan, ja lisäksi kaloreita on valtavasti enemmän, mistä seuraa tunneiksi ähky olo syömisen jälkeen.
Paikallinen Kotipizza oli tosi hyvä, kunnes omistaja vaihtui ja pizzantekotaito hävisi sen mukana. Nykyään paikanpäällä odotusaika voi olla 45 minuuttia!
Muistan ajan 1980-luvulla, jos pizza ei ollut pöydässä vartissa, sen sai ilmaiseksi.
Kotipizzat eivät nykyään ole pikaruokapaikkoja, sillä annostaan voi joutua odottamaan kauemmin kuin hienossa ravintolassa!
Hintakin on kallis verrattuna laatuun ja nykyiseen palvelun hitauteen.
Kotipizzan pizzat ovat oikean kokoisia. Sen jaksaa just ja just syödä, kun on kova nälkä. Pikkunälkään riittää puolikaskin.
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzan pizzat ovat oikean kokoisia. Sen jaksaa just ja just syödä, kun on kova nälkä. Pikkunälkään riittää puolikaskin.
Saman kokoisen ja makuisen saa kaupan hyllystä murto-osalla hinnasta.
On kotipizzan ihan hyviä mut joutuu syömään 2 kpl et nälkä lähtee, joskus on kiva kyl niitä syödä