Iltalehti: Näitä projekteja koneen säätiö on tukenut.
Sini kosketteli pullataikinaa taideprojektina niin sai 47k€. Kyllä on löysää rahaa puljussa. Oisko sitä rahaa käyttää johonkin hyödylliseen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e34d1f39-87ef-4c67-9346-5103bc445838
Kommentit (51)
Jos laittaa kynttilän peppuun ja sytyttää sen, sitten kävelee karhukävelyä pihassaan niin paljonko heruis apurahaa?
Vierailija kirjoitti:
Hain itse ensi vuodelle sata tonnia, projektina on työnnellä erilaisia hedelmiä peräaukkooni.
Ei tule menemään läpi. Kyllä ne maksaisi sulle miljoonan noin mielenkiintoisesta aiheesta, sata tonnia on ihan liian vähän!
Nenän kaivelulle ajattelin hakea satatonnia. Räkäpaakut on hyvinkin taiteellisia.
Olen paskataiteilija. Kerään kadulta koirankakkaa ja maalaan taulun niillä. Rikkaat Helsingissä ostais heti olohuoneen seinälle 👍
Haen Koneelta apurahaa oman perseen kuvaamiseen instagramiin vuoden ajan.
Teen tutkimusta, kuinka naisen perseeni sijoittuu patriarkaarisen maailman perseiden kirjoon narratiivisessa kontekstissa.
Kyllä maailma paranee näiden itsensätoteuttamis"taide"projektien takia.
Persua harmittaa, kun ei itse osaa tehdä hakemusta, jolla saisi rahoitusta omiin projekteihinsa (eli pelaamiseen ja netissä trollaamiseen).
Hah hah, edellinen keskustelu jo poistuikin koska vihervassu "taiteilija" veti hernettä nenään...
Vierailija kirjoitti:
Persua harmittaa, kun ei itse osaa tehdä hakemusta, jolla saisi rahoitusta omiin projekteihinsa (eli pelaamiseen ja netissä trollaamiseen).
Persut mielessä heti aamusta? Vai oliko joku persu kenties unissasi viime yönä? 🥰
Hullu maailma. Rahoista vaikka 2000e per pienituloinen, tukia saamaton perhe niin maailmasta tulisi oikeasti vähän parempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Hullu maailma. Rahoista vaikka 2000e per pienituloinen, tukia saamaton perhe niin maailmasta tulisi oikeasti vähän parempi paikka.
Ei, kyllä tärkeämpää on patriarkaatin tuhoaminen. Köyhiä nyt on aina oleva.
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisille on ihan kokonaisia instituutioita jakamassa rahaa. Enemmän kuin tuon 2000e vuodessa.
Yli 300k€ kun "tutkii" miten ikämiehet reagoi kun menettää ajokortin 😂
Mulla on tässä tulilla apurahahakemus sata tonnia trollailuun vauvapalstalle. Tutkin polarisaatiota kehopositiivisesta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaa kynttilän peppuun ja sytyttää sen, sitten kävelee karhukävelyä pihassaan niin paljonko heruis apurahaa?
Jos olet heteromies niin 0€, jos laitat hakemukseen olevasi muunsukupuolinen niin 150000€
Hyviä kohteita. Suomalaiset pelkäävät erilaisuutta ja näkevät erilaisuuden oikeutuksena kiusaamiselle ja pilkkaamiselle. Projekti, joka tekee näkyvämmäksi sitä, että ns. normaali on vain joidenkin ihmisten päättämä rajaus, ja että normaalin ulkopuolelle jää paljon normaaliutta, on hyvin tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Nenän kaivelulle ajattelin hakea satatonnia. Räkäpaakut on hyvinkin taiteellisia.
Muista sitten sinkautella niitä sormellasi kaaressa pitkin huonetta. Jos meinaat syödä ne ja videoida taiteellisesti tapahtuman niin pyydä vähintään 300 tonnia koska tuohan se on hardcorea.
Vierailija kirjoitti:
Yli 300k€ kun "tutkii" miten ikämiehet reagoi kun menettää ajokortin 😂
-Jorma sulta lähti ajokortti kun ajoit kännissä ojaan. Mikä fiilis?
-V*tuttaa!
-Ok, kirjaan ylös.
Hain itse ensi vuodelle sata tonnia, projektina on työnnellä erilaisia hedelmiä peräaukkooni.