Vaadin työnantajalta palkankorotusta.
Mutta en saanut, mun palkka oli 1500 euroa ja työmatka 60 km suunta. Bensa kalistta ja vaadin palkkaa lisää 300 euroa mutta työnantaja ei suostunut vaikka töitä ja urakkaa oli paljon kesken. Nyt se firma on konkkaan mennyt jo ja talotyömaa seisonut yli puoli vuotta koska minä otin loparit ja muut urakat kusenu. Ajelin sen työmaan ohi tässä yksi päivä meinaan ja katselin ettei talon rakentaminen ole edistynyt yhtään yli puoleen vuoteen. Minun palkasta jäi käteen 400 euroa, ihan liian vähän, olisin voinut rakentaa sitä taloa asumiskuntoon ja sillä ei ole seinälautoja edes vielä vaan tuulensuojalevyt vaan seinässä. Satanut on vaikka kuinka sen jälkeen.
Kommentit (3)
Luovu autosta. Tosi kallista lystiä ja vain sen takia että pääsisit töihin jossa sua arvotetaan tuon numeron verran kuukaudessa.
Mikä on sun oma itsearvio siitä miten arvostat työtäs numeroissa?
Todennäköisesti annat kuitenkin kaikkesi ja työ tuottaa vain huonoa itsetuntoa köyhyydellä kuorrutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Luovu autosta. Tosi kallista lystiä ja vain sen takia että pääsisit töihin jossa sua arvotetaan tuon numeron verran kuukaudessa.
Mikä on sun oma itsearvio siitä miten arvostat työtäs numeroissa?
Todennäköisesti annat kuitenkin kaikkesi ja työ tuottaa vain huonoa itsetuntoa köyhyydellä kuorrutettuna.
Polkupyörällä pärjää ihan hyvin nuori mies. SAa myös kuntoa ja rahat säästyy.
Miksi suostut tekemään alunperinkään tuollaisilla lapsen palkoilla töitä kenellekään?
Eihän aikuinen mies työskentele noin halvalla koskaan, jos kunnioittaa itseään ja pitää itseään miehenä.
Olet antanu vapaa-aikasi halvalla ja tuhlannut paljon elämääsi pienestä rahasta. Voisit olla lihaksikas rambo ja teini-ikäinen mutanttikilpikonna ninjataidoilla varustettuna, mutta duunasit halvalla ja olet halvan työn puuhapete....
Osaatko edes seistä käsillä ja tehdä volttia?
Kuinka monta leukaa ja etunojaa menee ja kuinka paljon menisi jos et olisi ollut duunissa vaan käyttänyt sen ajan treeniin?
Kyllä mua vituttais ja kovaa. Autolla et tee mitään niin kauan kun palkat on tota tasoa.