Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut sinusta pskaa puhuviin työkavereihin?

Vierailija
15.11.2024 |

.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikkien tarvitse olla kaikkien kaveri. Se ei ole oikein. 

Vierailija
22/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopasin kahvihuoneessa peukalon hangalla nenän pielestä ja nostin nohevasti leuan pystyyn. Osoitin peukallolla parkkipaikalle tylyn näköinen ilme naamalla ja vinkkasin että hoidellaan erimielisyydet sielä.

Nappasin paidan pois päältä että lihaksikas ylävartalo paljastuu ja lähden kahvihuoneesta ovet paukkuen.

Kaverit oli ilmeisesti laittanut oven lukkoon ja olin yksin parkkiksella ilman paitaa ja porukka hirnui ikkunassa minulle ottaen puhelimella kuvia minusta paidattomana parkkipaikalla.

Tein ilmoituksen työpaikkakiusaamisesta pomolle, niin pomo totesi että "olet sinäkin aikamoinen spede".

-Koko työpaikka nauraa sinulle nyt ja minuakin naurattaisi, mutta tunnen enemmän myötähäpeää puolestasi.

Pelkureita olivat. Älä välitä pelkureista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku puhuu sinusta paskaa olet silloin tehnyt jotain oikein mistä toinen on kateellinen

Ei se nyt ihan noin mene :D

Vierailija
24/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku puhuu sinusta paskaa olet silloin tehnyt jotain oikein mistä toinen on kateellinen

Ei se nyt ihan noin mene :D

Ne on kateellisia ja ite sellaisia mitä sanoo. Kantelupukki kaakattaa ja haukkuja on ite se miksi haukkuu.

Vierailija
25/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ttuilevat päin naamaa niin saavat välitöntä palautetta. Muuten ei kiinnosta mitä touhuavat. hoidan omat hommani ja saan siitä kohtuullisen korvauksen. Muut saavat laittaa vaikka narun kaulaansa jos ahdistaa ei hetkauta pätkääkään.

Vierailija
26/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä puristele yhtään.

Jostain täytyy olla minulle kateellinen, jos jaksan kiinnostaa niin paljon että puhutaan.

Vierailija
27/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ei voisi vähempää kiinnostaa  eli ei  vaikuta mun elämään millään tavalla jos musta ei tykätä.

Vierailija
28/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu. Kun paljon nähdään, alkaa toimintatavat ja pelkkä naama väistämättä aika ajoin ärsyttää. Jos siis jotkut minua mollaavat selän takana päiväänsä parantaakseen, se on ok. Ja jos joku tulee sen minulle kertomaan, tuomitsen kertojan, en puhujia. Sillä kun ei ole tarkoitettu mitään pahaa suoraan minua kohtaan, vaan tarkoitus on tulla oikein hyvin toimeen jatkossakin.

Sen sijaan systemaattinen ja pahantahtoinen juoruilu ja valehtelu on ihan eri asia. Se voi valitettavasti vaikuttaa kohteen elämään vielä vuosienkin jälkeen, kun hän on tullut tietämättään mustamaalatuksi. Työpaikan käärme on voinut saada sivulliset uskomaan kohteesta täysin valheellisia asioita, jotka sitten jatkavat kulkuaan ja vaikuttavat suhtautumiseen vielä senkin jälkeen, kun käärme itse on siirtynyt muualle. Tällaista pitäisi ihan jokaisen opetella tunnistamaan ja uskaltaa siihen puuttua.

Vierailija
29/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalamielistä väkeä. Aidosti hyvät ihmiset on juonittelijoiden yläpuolella.

Vierailija
30/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä töitä tekemässä enkä ystäviä hankkimassa,  tai toisten hyväksyntää hakemassa. Kaikista ei voi tykätä, mutta mua eivät sentäs ole yrittäneet ulos savustaa, kuten aika monta muuta ovat savustaneet. 

Rauhassa saa olla kun tekee selväksi sen, että ei välitä ja on oman tiensä kulkija. Mua ei siis yksinkertaisesti kiinnosta jos musta puhutaan.

Vierailija
31/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa teeskennellä kuuroa ja sokeaa sellaisten lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän