Help! Kiva spessupäivä teinin kanssa. Mitä keksisitte?
Kyseessä kummityttö. Olen nähnyt somessa näitä videoita, joissa yllätettävä saa sokkona valita kahdesta jutusta ja sitten se toteutetaan. Saako joku kiinni ideasta? Helsingissä toteuttaisimme. Varmaan jotkut kahvilat, kosmetiikkakaupat, vaatekaupat ja tekemiset. Mutta mitkä? Itse en ole Helsingistä ja siksi kyselen ideoita.
Kommentit (9)
Menkää Fööniin, kauppakeskus Redissä sellainen. Unohda ne shoppailuhöpötykset.
Ensimmäiset vastaajat ei tainneet tajuta ideaa mitä tarkoitit. Itse laittaisin esim. Starbucks vs. Espresso House, Lyko vs. Kicks, Zara vs. H&M. Tekeminen on vaikeampaa, kun ei tiedä millainen teini on. Mutta esim. leffa vs. minigolf. Kaikki ei tykkää tuosta föönistä tai halua sinne. Mutta Redissä taitaa olla muutakin mikä sopisi tällaiseen. Esim. Irti maasta. Lisäksi lisäisin kyllä jonkun ruokailun, jos päivä venyy.
Meidän teini olisi ikionnellinen pääsystä pelihalliin Malmille.
Itse en tuota sokkohommaa tekisi jos tämä on harvinainen spesiaali, vaan antaisin nuoren listasta valita mikä kahvila, mikä kosmetiikkaliikke, vaatekauppa ja aktiviteetti. Lista etukäteen nuorelle niin voi tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuota sokkohommaa tekisi jos tämä on harvinainen spesiaali, vaan antaisin nuoren listasta valita mikä kahvila, mikä kosmetiikkaliikke, vaatekauppa ja aktiviteetti. Lista etukäteen nuorelle niin voi tutustua.
Tuossa menee koko yllätyksen pointti kyllä, jos etukäteen laittaa listan. Jos teini asuu Helsingissä tai sen lähellä, niin eiköhän ole kaikissa näissä käynyt ja itse tuo sokkona valitseminen on se juttu.
Itsekin olen näitä videoita nähnyt ja suunnitellut toteuttavani jossain vaiheessa oman esiteinin kanssa, kunhan olisi vapaa viikonloppu. Itse kyselisin vähän vinkkiä tytön äidiltä, että vaihtoehdot ovat varmasti molemmat mieluisia. Ja jos jossain on vain yksi ja ainoa oikea, niin mikä estää laittamassa molempiin lappuihin samaa näissä tapauksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa menee koko yllätyksen pointti kyllä, jos etukäteen laittaa listan. Jos teini asuu Helsingissä tai sen lähellä, niin eiköhän ole kaikissa näissä käynyt ja itse tuo sokkona valitseminen on se juttu.
Itsekin olen näitä videoita nähnyt ja suunnitellut toteuttavani jossain vaiheessa oman esiteinin kanssa, kunhan olisi vapaa viikonloppu. Itse kyselisin vähän vinkkiä tytön äidiltä, että vaihtoehdot ovat varmasti molemmat mieluisia. Ja jos jossain on vain yksi ja ainoa oikea, niin mikä estää laittamassa molempiin lappuihin samaa näissä tapauksissa?
Tuo sokkohommaa voisi olla hyvä, jos Helsinki ja aktiviteetit on outoja, mutta jos ne on tuttuja niin voi olla, että sattuu paikka, joka on tuttu ja jista nuori ei pidä.
Onhan sekin yllätys, jos puhelimeen yhtäkkiä tulee lista kaikkea kivaa, josta saa valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sokkohommaa voisi olla hyvä, jos Helsinki ja aktiviteetit on outoja, mutta jos ne on tuttuja niin voi olla, että sattuu paikka, joka on tuttu ja jista nuori ei pidä.
Onhan sekin yllätys, jos puhelimeen yhtäkkiä tulee lista kaikkea kivaa, josta saa valita.
Ehkä juurikin sen takia kannattaa varmistaa lapsen vanhemmilta nämä jutut. Mutta uskon, että teinistä olisi kiva, jos joku toteuttaa hänen kanssaan tällaisen sometrendin.
Stockmann, Kamppi, Forum, normal, flying Tiger, Arnolds, espresso House, glitter, Gina Tricot, HM, Jungle Juice Bar, Lindex, MC Donald's, vero moda...
Laskuvarjohyppy.