Veronika Honkasalo on vauva-palstailija? Eduskunnassa kuului välihuuto "kaikki paitsi persut!"
Eduskunnassa kyselytunnin lopulla kokoomuksen Ville Valkonen esitti sisäministeri Mari Rantaselle (ps) kysymyksen tiistaina julkaistusta NYTKIS ry:n kyselytutkimuksesta, joka selvitti miesten asenteita naisiin kohdistuvaan väkivaltaan ja tasa-arvoon liittyen.
Onneksi selvä enemmistö ei hyväksy väkivaltaa missään muodossa, Valkonen totesi. Kun salista kuului hento kiljahdus:
Kaikki paitsi persut! -Honkasalo huudahti
Entä Trump?
Kommentit (7)
Minä äänestin Veronikaa. Hyvä Veronika!
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman. Ei mulla muuta.
Vähän veikkaan ettei se äänestänyt veronikaa.
Ei tuon tosiseikan päättelyyn tarvitse erityisesti panostaa. Eduskunnan konsunaiset saavat aina varoa persuedustajain kansanomaisuuskohtauksila, siinä voi päätyä vaikka leikkauspöydälle.
Veronika on kävelevä todiste siitä että koulutettu naistohtori voi olla uskomattoman hölmö. Ja toisaalta niin järjettömän ylimielinen ettei kykene edes selvissä tapauksissa myöntämään olevansa väärässä.
Kuten nyt vaikka tää miten tää sai päähänsä mutunsa perusteella syytellä somessa vr:n kondyktööriä rasistiksi. VR väänsi rautalangasta ettei tuossa tapahtunut mitään sellaista ja kondyktööri ei tehnyt mitään väärää ja veronikan reaktio oli poistaa postauksensa ja teeskennellä ettei mitään tapahtunut.
Nää punaviherkultin naiset ei yksinkertaisesti opi virheistään kun media ei nosta noiden virheitä esiin ja pakota myöntämään että virhe tapahtui. Millään ei ole seurauksia kun vaan olet nainen ja vasemmistolainen. Ja osa käyttää tuota täysin häikäilemättä hyväkseen kuten vaikka marin. Toisaalta tuo systeemi nostaa vaan täysin avuttomia naisia johtoon ja valtaan, ja tuloksen maksaa kansa umpisurkeina päätöksinä kuten helsingissä nähdään tai kuten viime hallitus todisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman. Ei mulla muuta.
Vähän veikkaan ettei se äänestänyt veronikaa.
Luulen myös näin ettei Ville äänestänyt Veronikaa
Tän naisen ulinat on niin kuultu kvstossa jo. Kuka sitä oikein äänestää.