Onko ok jos mies haukkuu riidoissa hulluksi ja uhkailee sairaalaan joutumisella?
Siis onko tää normaalia käytöstä mieheltä? Liioittelenko mä kun musta ei ole ok käytöstä
Kommentit (26)
"Et voi luottaa häneen, se mitä hän on sanonut riidassa voi hyvinkin olla sitä, mitä hän saattaisi tehdä, kun ei sietäisi sinun ei-hänen-mielensä.mukaista käytöstä."
Tämä. Just näin. Bingo. Pelottelu on manipulointia. Eroaminen on järkevää ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse luulet, onko normaalia käytöstä?
Onko normaalia tehdä sama aloitus monta kertaa?
Anna hakata kerran oikein kunnolla ja pääset sinne sairaalaan. Tämän neuvon sai hyvä ystävä asiantuntijalta.
Tästä on aikaa. Nyt mies esittää taas niin hyvää miestä kun olaan erossa. Pyytelee anteeksi käytöstään. Se sairaalaan joutumisella uhkailu oli sellaista missä sanoi että oon aivan sekaisin taas ja mun pitäisi mennä osastolle ja että hän ottaa yhteyttä mun vanhempiin ja että he tulee hakemaan mut ja vie takas sairaalaan. Että en ole kunnossa nyt. Ihmettelen myös sitä miksi sysää vastuuta musta vanhemmilleni. Miksei itse vie sairaalaan. Kun pelkää muita ihmisiä. Näyttää joltain laitapuolen kulkijalta itse. On siinä hyvin onnistunut kasvatus vanhemmiltaan. Äitikin ylpeili mulle että halusi kasvattaa pojan joka ei ole naisen tossun alla
Ap
Olen nähnyt hulluja naisia montakin. Sekä miehiä. Ja miehen käytös ei ole edelleen ok mitenkään.