Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok jos mies haukkuu riidoissa hulluksi ja uhkailee sairaalaan joutumisella?

Vierailija
14.11.2024 |

Siis onko tää normaalia käytöstä mieheltä? Liioittelenko mä kun musta ei ole ok käytöstä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Eroa tai pian toinen asunto. Se ei ole ystäväsi, eikä sun edun mukainen ihminen. Ei kukaan ihminen työntele ihmisiä laitokseen ja uhkaile, oli tuntematon saati ihminen josta välittää. Kammottavaa. 

Et ole tainnut nähdä hulluja naisia. Turhaan haukut miehiä, sillä osa naisista on oikeasti hulluja. Sinä teet tästä feministi kysymyksen etkä pysty myöntämään, ettei vika ole aina miehessä, vaan jotkut naisista ovat oikeasti hulluja. 

Olen nähnyt hulluja naisia montakin. Sekä miehiä. Ja miehen käytös ei ole edelleen ok mitenkään. 

Vierailija
22/26 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et voi luottaa häneen, se mitä hän on sanonut riidassa voi hyvinkin olla sitä, mitä hän saattaisi tehdä, kun ei sietäisi sinun ei-hänen-mielensä.mukaista käytöstä."

Tämä. Just näin. Bingo. Pelottelu on manipulointia. Eroaminen on järkevää ja äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse luulet, onko normaalia käytöstä?

Onko normaalia tehdä sama aloitus monta kertaa?

Vierailija
24/26 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hakata kerran oikein kunnolla ja pääset sinne sairaalaan. Tämän neuvon sai hyvä ystävä asiantuntijalta.

Vierailija
25/26 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa. Nyt mies esittää taas niin hyvää miestä kun olaan erossa. Pyytelee anteeksi käytöstään. Se sairaalaan joutumisella uhkailu oli sellaista missä sanoi että oon aivan sekaisin taas ja mun pitäisi mennä osastolle ja että hän ottaa yhteyttä mun vanhempiin ja että he tulee hakemaan mut ja vie takas sairaalaan. Että en ole kunnossa nyt. Ihmettelen myös sitä miksi sysää vastuuta musta vanhemmilleni. Miksei itse vie sairaalaan. Kun pelkää muita ihmisiä. Näyttää joltain laitapuolen kulkijalta itse. On siinä hyvin onnistunut kasvatus vanhemmiltaan. Äitikin ylpeili mulle että halusi kasvattaa pojan joka ei ole naisen tossun alla

Ap

Vierailija
26/26 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up