Onko ok jos mies haukkuu riidoissa hulluksi ja uhkailee sairaalaan joutumisella?
Siis onko tää normaalia käytöstä mieheltä? Liioittelenko mä kun musta ei ole ok käytöstä
Kommentit (26)
Ei ole normaalia ja eikö tuollaista käytöstä pidä sietää ja hyväksyä mieheltä. - On huolestuttavaa ja vähän ikävää, että joudut kysymään tällaista Ap.
Sinkkumies
Ei ole normaalia. Käypä tutkimassa Nollalinjan sivuja
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa. Onko se komea mies ja olet sen takia sen kanssa ja siedät uhkailua ja väkivaltaa. Normaalissa parisuhteessa ei uhkailla väkivallalla.
Ei ole normaalia. Eroa tai pian toinen asunto. Se ei ole ystäväsi, eikä sun edun mukainen ihminen. Ei kukaan ihminen työntele ihmisiä laitokseen ja uhkaile, oli tuntematon saati ihminen josta välittää. Kammottavaa.
AP on hullu. Naiset eivät yleensä ymmärrä omaa mielenvikaisuuttaan. Kukaan mies ei hauku naista hulluksi, jos naisen käytös ei anna sellaista olettaa. Valitettavasti moni nainen oikeasti käyttäytyy kuin mielenvikainen.
Herää kysymys miksi annat ymmärtää, että hän on miehesi? - Mitä tuosa miehessä on sellasitam että haluat edelleen olla hänen kanssaan yhdessä? - Toivottavasti teilläei ole usein riitoja. - Jollekin yksikin riita, jossa kumppani uhkaisilis vastaavalla tavalla olisi se ensimmäinen mutta myös viimeinen. Mutta tiedostan, että ulkopuolisena on helpompaa minun viisastella kuin tajuta se miten hankala ja vaikea on irrottautua / ottaa etäisyyttä silloin kun itse on kiinni.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Eroa tai pian toinen asunto. Se ei ole ystäväsi, eikä sun edun mukainen ihminen. Ei kukaan ihminen työntele ihmisiä laitokseen ja uhkaile, oli tuntematon saati ihminen josta välittää. Kammottavaa.
Et ole tainnut nähdä hulluja naisia. Turhaan haukut miehiä, sillä osa naisista on oikeasti hulluja. Sinä teet tästä feministi kysymyksen etkä pysty myöntämään, ettei vika ole aina miehessä, vaan jotkut naisista ovat oikeasti hulluja.
Tuliko Ap:n mieskin linjoille vai miksi kaikki tolkun vastausviestit on ilm haluttu alapeukuttaa?
Sinkkumies
Eikö se äskön ollut ex-mies? Sama aloitus oli hetki sitten.
Onko luvallista tallentaa pilveen ukon huutamat uhkaukset?
Vierailija kirjoitti:
AP on hullu. Naiset eivät yleensä ymmärrä omaa mielenvikaisuuttaan. Kukaan mies ei hauku naista hulluksi, jos naisen käytös ei anna sellaista olettaa. Valitettavasti moni nainen oikeasti käyttäytyy kuin mielenvikainen.
Miten se naisen haukkuminen hulluksi auttaa tai muuttaa asiaa?
Sinkkumies
Ei ole. Minkälaisen miehen mallin te naiset olette oikein saaneet, jos kuvittelette tuota normaaliksi. Olisiko on, jos sinä käyttäytyisit noin muita ihmisiä kohtaan? Olisiko ok jos mies käyttäytyisi noin työkavereita kohtaan? Näitä kysymyksiä voi käyttää vaikka apuna, jos muuten on vaikea ymmärtää, että henkeen kohdistuva uhkailu, haukkuminen, väkivalta, kiristäminen jne. ei ole normaalia, eikä hyväksyttävää.
Ei ole ok. Siis tämä vahvasti sanottuna.
Hälyyttävää.
Eroa heti miehestä äläkä ole missään tekemisissä hänen kanssaan enää. Yhteydet täysin pois, estoon.
Tuollainen on sairasta käytöstä ja mies voi olla esim. kontrolloiva narsisti tai muuten vaan epänormaali.
Et voi luottaa häneen, se mitä hän on sanonut riidassa voi hyvinkin olla sitä, mitä hän saattaisi tehdä, kun ei sietäisi sinun ei-hänen-mielensä.mukaista käytöstä.
LÄHDE HETI SUHTEESTA. Mies voi yrittää selitellä ja sanoa, ettei tarkoittanut jne, mutta ihan oikeasti, toi on jo !!!! riittävän hälyyttävää meininkiä. Mies on loukannut ja pelottanut sinua jo nyt liikaa. Pelottelu ei kuulu terveeseen suhteeseen mitenkään.
Ei ole hyväksyttävää.
Ja pitäisikö asiasta keskustella ammattilaisten kanssa tai tehdä ilmoitus johonkin?
Juu, ja miehen diagnoosin perusteella se puoliso lahetetaan suit sait sairaalaan? Silla valin kun tuhannet jonottaa kiireelliseen mielenterveyshoitoon ihan lekurin lahetteella? Justiinsa.
Sano sille miehelles etta sen kun yrittaa saada sua sairaalaan. Ja onnea yritykseen.
Sitten dumppaa se luuseri. Ootte molemmat onnellisempia, paitsi ettei toikaan varmaan miehelle sovi etta eroaisitte. Ketas se sitten haukkuis, kavereitaan, pomoaan tai duunikavereita?
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se äskön ollut ex-mies? Sama aloitus oli hetki sitten.
Niinpä. Miksi ap on riidoissa exänsä kanssa?
Ei ole.
Hulluksi kutsuminen on siinä rajoilla, mutta sairaalalla uhkaaminen tai mikä tahansa muu väkivaltaan viittaaminen on yksiselitteisesti väärin. Jos joku tekee sitä kerrankin niin silloin kannattaa miettiä onko kyseinen henkilö oikea kumppani. Jos hän on tehnyt sitä useammassa riidassa niin silloin kannattaa lähteä.
Mitä itse luulet, onko normaalia käytöstä?
Ei hyvä. Munkin mies sanoi samaa. Taitaa itse olla.